whaha, je had wel gelijk hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:55 schreef zbbrox het volgende:
Oh my bad. Die 5 minuten duurden een eeuwigheid.tvp
hmmmmmm kā fēiquote:
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huisquote:Op zondag 22 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Capp.. Hoe was jullie single zaterdagavond.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:07 schreef Q. het volgende:
Apart! Ik was bowlen en een ex stond op de baan naast me, geen woord tegen haar gezegd, niet eens aangekeken, heel surrealistisch!
Een man met smaak.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmmmmmm kā fēi
good one.. ik ga voor een cappu denkk
Oja, wintersport toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huis
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenquote:
Niet tegelijk iig.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet aangekeken of niet tegelijk? Je hebt haar iig gezien.
Welke was het?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenZuipen kan ik thuis ook wel
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.quote:
Op snowboard natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar wil ik wel een foto van zien, van die permanente zonnebril.
Dagtochten op ski's of wandeltochten?
Het viel mee, er waren meer dan genoeg andere mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.![]()
Maar geen ongemakkelijke momenten?
*kijkt links*quote:
Wat ben jij veeleisend.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
*kijkt links*
*kijkt rechts*
Nope, geen mooie vrouw overgehouden aan gisteravond. Dus geen O plusjes deze ochtend.
Goed humeurquote:Op zondag 22 maart 2009 10:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat ben jij veeleisend.
Uitslapen.![]()
Lente.![]()
Zonnetje.
quote:
Da's balen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niks zon, niet was buitenhangen want het regent net nu mijn droger het begeeft.
*steekt kopje buiten gordijntjequote:Op zondag 22 maart 2009 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niks zon, niet was buitenhangen want het regent net nu mijn droger het begeeft.
Speciaal voor jou dan, op deze zonnige zondagmorgen:quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
*steekt kopje buiten gordijntje
Ow, maar hier wel
Awwwwwwquote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, op deze zonnige zondagmorgen:
quote:
Dat waren geen rek- en strekoefeningen!quote:
Nou kom maar danquote:Op zondag 22 maart 2009 11:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat waren geen rek- en strekoefeningen!
GEENquote:Op zondag 22 maart 2009 11:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou kom maar dan![]()
![]()
* onder de dekens in bed sleept *
Die voelen de warmte op hun lijf, dat is wat anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef MNR het volgende:
Ow wacht!
Bengel, als een blind persoon over de zon kan zingen en ervan kan genieten, kan jij dat ook
Mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
Maar Bengel, als de zon niet schijnt, dan:
Soul shine
is better then sunshine
is better then moonshine
damn sure better then the rain
Qmusic werkt tegenwoordig.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:20 schreef MNR het volgende:
OW nee, ow nee, zet Q-music aan. Maar dat lukt Bengel volgens mij niet, dus hier:
Dat stond er al.quote:
Dat wist ik helemaal niet.quote:In de jaren '70 heeft hij na een ernstig auto-ongeluk, waarbij hij hersenletsel opliep, ook nog zijn reuk- en smaakzin verloren.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef Howl het volgende:
Als we dan toch met zonnige liedjes bezig zijn:
Ik vind het niks. Nu moet ik hem handmatig naar een andere tap slepen en kan ik niet meteen typen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Trouwens, wat hebben ze dat nu leuk geprogrammeerd (als je een clip beluisterd hier), zo'n pop-up venster. Leuk man!
Complimenten aan de developers!
Ik vind dat werken heul niet tof!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Hey dat is tof Bengel, dat Q tegenwoordig werkt. Super!!![]()
Andere baan zoeken dus.quote:
quote:
Dat klopt. Als aanvulling miste ik ook een "minimaliserings optie". Maar de lay-out ziet er mooi uitquote:Op zondag 22 maart 2009 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu moet ik hem handmatig naar een andere tap slepen en kan ik niet meteen typen.
Die drukte is er altijd wel eigenlijk. Hoop dat veel mensen een terrasjesmood hebben en daar de boel niet opstoppen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga ik daar niet komen vandaag. Om gek van te worden, die drukte.
Ik word helemaal gek als ik niet in mijn eigen tempo kan lopen. Al dat geslenter voor mijn voeten.. blergh.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Die drukte is er altijd wel eigenlijk. Hoop dat veel mensen een terrasjesmood hebben en daar de boel niet opstoppen.
Drukte an sich is ook wel grappig. Stelletjes die bakkelijen en heul veul oproepen dat een kind opgehaald wil worden uit de ballenbak.
Hoe staat het eigenlijk met jou verhuisplannen ?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:50 schreef MNR het volgende:
Geef mij maar budget voor IKEA, ik leef me wel uit
Heerlijk leuke spulletjes voor in huis kopen.
Neuh, mijn baan is erg okay, alleen dat werken in het algemeen. Zo zonde van je tijd.quote:
Vrije tijd is ook leuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, mijn baan is erg okay, alleen dat werken in het algemeen. Zo zonde van je tijd.
Ja! En als ik vind dat 20 uur in de week genoeg is dat dat goed is. En dat ik daar evenveel geld voor krijg als wanneer ik 40 werk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vrije tijd is ook leuk.
Je zou moeten mogen werken wanneer je daar zin in hebt hč?
Ja natuurlijk. Dat je in regenachtige weken misschien zelfs wel eens 30 uur draait, maar in zonnige weken te druk bent met nuttige dingen, zoals stoelen bezet houden op terrasjesquote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! En als ik vind dat 20 uur in de week genoeg is dat dat goed is. En dat ik daar evenveel geld voor krijg als wanneer ik 40 werk..
Jij snapt het helemaal! Oh. Ik ga eens wat kleren opvouwen enzo. Of weggooien desnoods. Eens kijken of ik wat orde kan brengen in de chaos.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat je in regenachtige weken misschien zelfs wel eens 30 uur draait, maar in zonnige weken te druk bent met nuttige dingen, zoals stoelen bezet houden op terrasjes
Dan kom ik wat chaos in de orde hier brengenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal! Oh. Ik ga eens wat kleren opvouwen enzo. Of weggooien desnoods. Eens kijken of ik wat orde kan brengen in de chaos.
Ah! Leuk dat je ernaar vraagtquote:Op zondag 22 maart 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou verhuisplannen ?
quote:
Ik had me indertijd ingeschreven bij een aantal particuliere verhuurders. Na iets meer dan een half jaar had ik mijn huidige appartement gekregen. Het is iets duurder dan via een woningbouwstichting. Maar qua ligging is het helemaal top.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
Ah! Leuk dat je ernaar vraagt
Ik heb vanmorgen nog een telefoontje gepleegd. Het schijnt dat iemand in mijn indirecte omgeving een appartement hier heeft in het centrum van Eindhoven waar ze uitgaan (ze wachten nog totdat ze in het huis, dat zij op het oog hebben, vrij komt). Dat is een kwestie van tijd. Zo'n 2, 3 maanden. Ik heb laten weten (via degene van wie ik het hoorde) dat ik interesse heb. Natuurlijk wil ik eerst het appartement zien en wil ik er zelf ook een goed gevoel bij hebben, maar klinkt het goed
Verder ben ik nog druk aan reageren op andere appartementen in Eindhoven.
Dus zodoende
Ik heb er wel zin in, een eigen appartement. Ja!
Serieus? Via welke verhuurder is dat jou gelukt? (PM mag ook hoor). Ik zoek al anderhalf jaar naar iets, maar ik kom er niet tussen..quote:Op zondag 22 maart 2009 12:23 schreef Howl het volgende:
[..]tijn
[..]
Ik had me indertijd ingeschreven bij een aantal particuliere verhuurders. Na iets meer dan een half jaar had ik mijn huidige appartement gekregen. Het is iets duurder dan via een woningbouwstichting. Maar qua ligging is het helemaal top.
Douchenquote:
Jaa is toch een leuke volgende stapquote:Op zondag 22 maart 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je ernaar vraagt
Ik heb vanmorgen nog een telefoontje gepleegd. Het schijnt dat iemand in mijn indirecte omgeving een appartement hier heeft in het centrum van Eindhoven waar ze uitgaan (ze wachten nog totdat ze in het huis, dat zij op het oog hebben, vrij komt). Dat is een kwestie van tijd. Zo'n 2, 3 maanden. Ik heb laten weten (via degene van wie ik het hoorde) dat ik interesse heb. Natuurlijk wil ik eerst het appartement zien en wil ik er zelf ook een goed gevoel bij hebben, maar klinkt het goed
Verder ben ik nog druk aan reageren op andere appartementen in Eindhoven.
Dus zodoende
Ik heb er wel zin in, een eigen appartement. Ja!
Bezig met een paper...quote:
Jajaquote:
Saaiquote:
Dat stukje met Jan de Hoop is wel briljant, vonnik.quote:
Net een aflevering bekeken, dadelijk een workout, dan de was doen, administratie hier op mijn bureau en daarna even lekker rusten en relaxenquote:
Jazeker! En eigenlijk klinkt deze optie heel goed. Ik zal mijn interesse eens duidelijker gaan tonenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa is toch een leuke volgende staplekker je eigen stekkie
Kijk, dat klinkt als een mooi plan!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef zbbrox het volgende:
Hoop dit jaar naar Eindhoven te verkassen. Hangt een beetje af hoe het er aan toe gaat bij mijn nieuwe werkgever. Af en toe kieken op kansrijkhuren.nl Liefst zit ik aan de bovenkant van Eindhoven zo om en nabij de Kennedylaan. Snel op het werk en snel in het centrum. (werk in Veghel)
Ook lekker als dat verdoemde kruispunt bij de ikea klaar is. Volgens mij zoef je er dan zo doorheen.
Ja he?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stukje met Jan de Hoop is wel briljant, vonnik.
Programma heeft best potentie. Vond alleen Kim Holland niet goed gedaan. Te makkelijk op 1 of andere manier.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja he?
En Irene is ook erg goed. Ik moest al lachen toen ze tegen Ali B. zei: "is goed Poes!"
Ze is en zijn beide echt heerlijk op elkaar afgestemd en kunnen echt zo goed personages brengen.
Ook leuk dat Angela meedeed, hehe. En Nathalie die een stuk heeft ingezongen voor dit programma. Ik kwam er alleen aan het einde pas achter dat de receptioniste Rebecca uit XFactor was. Toen snapte ik de grap beter
Nee, we hebben film gekeken en ik viel nog in slaap ook, dus daarna naar huis gegaanquote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat jammer.Niet meer wezen dansen dus?
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2009 12:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Jazeker! En eigenlijk klinkt deze optie heel goed. Ik zal mijn interesse eens duidelijker gaan tonen
Succes met je paper Box!
Jaa dat is toch ook topquote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben nog steeds helemaal flabbergasted als ik denk aan mijn eigen apartement
dat het allemaal van mij is en zo en dat ik hier een hele poos kan blijven wonen is echt helemaalals ik er over nadenk haha
Tja als de aannemer eens een beetje door zou werken dan zou ik er ook van kunnen genieten...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
Een eigen appartement is zooooo tof.! Ben nog steeds enorm blij met die van mij.
Pff, zonde. Wel beetje leuk bijgepraat?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, we hebben film gekeken en ik viel nog in slaap ook, dus daarna naar huis gegaan
Ik vond Kim Holland leuk, maar omdat de grap herhaald werd, werd hij minder sterk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Programma heeft best potentie. Vond alleen Kim Holland niet goed gedaan. Te makkelijk op 1 of andere manier.
Scene van Marc Marie en Diewertje Blok vond ik wel grappig.
Dat is zeker een mooie optie, eerst even rustig opbouwen, interesse laten zien en dan vragen of ik een kan komen kijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
ThanksJa laat mss kan je wel even een keer langkomen om kort het appartement te mogen bekijken, weet je gelijk of het appartement het wachten waard is. [..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
Een eigen appartement is zooooo tof.! Ben nog steeds enorm blij met die van mij.
Op vrijdagavond tussen XFactor en XFactor - de uitslagquote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer wordt dat programma uitgezonden?
Vanavond komt de herhaling zag ik. Op rtl 4.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer wordt dat programma uitgezonden?
Oke. Xfactor hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Op vrijdagavond tussen XFactor en XFactor - de uitslag
Het is gewoon een leuk programma om naar te kijken dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanavond komt de herhaling zag ik. Op rtl 4.
Het is eigenlijk een glimlach-programma. Niet schaterlach eigenlijk.Hoewel anderen het weer vreselijk vinden.
PM verstuurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:29 schreef DR34M3R het volgende:
Serieus? Via welke verhuurder is dat jou gelukt? (PM mag ook hoor). Ik zoek al anderhalf jaar naar iets, maar ik kom er niet tussen..
Beetje, maar toen ik daar aankwam had ik al gelijk minder zinquote:Op zondag 22 maart 2009 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, zonde. Wel beetje leuk bijgepraat?
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een glimlach-programma. Niet schaterlach eigenlijk.Hoewel anderen het weer vreselijk vinden.
Wat een vertrouwenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie optie, eerst even rustig opbouwen, interesse laten zien en dan vragen of ik een kan komen kijken.
Ja Box, wanneer jij je passie in je paper legt, wordt het een paper om berentrots op te zijn, zeg ik je!
Ja, matig. Als er weinig anders op tv is.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuk programma om naar te kijken dus.
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen![]()
passie potje is beetje leeg
(en wat er nog inzit is zonde om in deze relatief eenvourdige paper te stoppen) Maar je laat me blozen
Dan vooral het programma niet kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje, maar toen ik daar aankwam had ik al gelijk minder zin
[/qoute]
Je had gister ook al niet zo'n zin om te gaan, zei je.
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachen
Zo veel zenders zo weinig leuks.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, matig. Als er weinig anders op tv is.
Ik heb het een stukje gekeken toen het op tv was. Gelijk maar door gaan zappen, vond er niets aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachen
Hahaha was ik ook niet van planquote:Op zondag 22 maart 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
Dan vooral het programma niet kijkenJe mist niet enorm veel.
Je moet van dat soort typetjes houden.. en als je dat niet doet dan is het niet verstandig om er naar te kijken, want zonde van je tijdquote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje gekeken toen het op tv was. Gelijk maar door gaan zappen, vond er niets aan.
Idd, er zitten wat leuke imitaties bij (zoals Jan De Hoop dus, maar Piet Paulusma ook) maar sommige zijn ook niet zo denderend - ik vond Marc Marie niet zo goed gedaan, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
Precies! Leef bij de dagquote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?
Marc Marie vind ik Carlo normaal (in kleine scenes) wel heel goed doen, maar dit leek indd. wat minder dan ik eigenlijk van hem gewend ben. Misschien omdat hij nu een langere scene moest doen ofzo. Kweet het niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, er zitten wat leuke imitaties bij (zoals Jan De Hoop dus, maar Piet Paulusma ook) maar sommige zijn ook niet zo denderend - ik vond Marc Marie niet zo goed gedaan, bijvoorbeeld.
Ben benieuwd naar de imitatie Matthijs van Nieuwkerk, omdat die zo eerlijk was in dwdd te vertellen dat hij het zelf vréselijk vond om naar te kijken.
Trouwens, dat Budget TV met de ex-Lama's, dát vond ik wel vies tegenvallen.
Dat weet je maar nooitquote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?
Ben jij daar goed in ?quote:
Kopspijkers was inderdaad briljant.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marc Marie vind ik Carlo normaal (in kleine scenes) wel heel goed doen, maar dit leek indd. wat minder dan ik eigenlijk van hem gewend ben. Misschien omdat hij nu een langere scene moest doen ofzo. Kweet het niet.
Blijf het persifleren van mensen trouwens wel een kunst vinden. Hoe kan het toch dat je soms zo goed op mensen kan lijken?Bij Kopspijkers was dat voorheen ook zo briljant.
Klopt jahquote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, dat Budget TV met de ex-Lama's, dát vond ik wel vies tegenvallen.
Klopt, maar je moet natuurlijk wel prioriteiten stellen hequote:
Haiquote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Nog steeds rustig...?
Hoiquote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Nog steeds rustig...?
wilde ik net zien of er hier wat te doen wasquote:Op zondag 22 maart 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het ook.
'Move on people, there is nothing to see here'
dat komt omdat ik niet meer met jou praatquote:
Leuke foknaam.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
wilde ik net zien of er hier wat te doen was
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Hap neemtquote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Het kan altijd nog rustiger. Er zijn nog mensen hier.quote:
Nieuw hier?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Wat voor dropje ben jij ? zacht en fruitig,hard en zout of ?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Oooo vandaar!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet meer met jou praat
zo
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:Venco is en blijft het dropje van Singles
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opetenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:Venco is en blijft het dropje van Singles
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opeten
Hij/zij zegt alleen niets meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop dat die nieuwe een katjesdropje is
die zijn het lekkerst
Jaa maar daar wordt al op gesabbeldquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco is en blijft het dropje van Singles
Dat jij er niet van mag eten zegt niks over anderen hierquote:Op zondag 22 maart 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opeten
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat jij er niet van mag eten zegt niks over anderen hier
ow das dan weer jammerquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wel dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is inderdaad een lekker snoepje.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:Venco is en blijft het dropje van Singles
kopje thee?quote:
Goh! Spuit11!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, dit betekent niet dat Cue het over zichzelf heeft.
Lekkerquote:
Misschien nietquote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel op wie ze doeltquote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
In T-town?quote:
Hoiquote:
Engelse drop .... iets met laagjes... complex persoon .... shampoo ... iets wat bitter...quote:
Ja ja jaaa , sue mequote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
post eens een pic trouwens dropje dan kan ik ff checken of jij de persoon en zo wel lekker bent
Whoei, dan kan er weer gesabbeld worden!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg straks bezoek!![]()
* vencodark wacht geduldig op de deurbel.
Helemaal niet, we gaan film kijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei, dan kan er weer gesabbeld worden!
shampoo?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Engelse drop .... iets met laagjes... complex persoon .... shampoo ... iets wat bitter...
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal niet, we gaan film kijken.
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei, dan kan er weer gesabbeld worden!
ja of een ijsje !quote:Op zondag 22 maart 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel op wie ze doelt
[..]
In T-town?
bij de film kan je ook sabbelenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa laagjes en Andrelon shampooquote:
das geen persoon maar een vliegbeestquote:
Je kan film kijken en sabbelen tegelijk hoor?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is op zich wel lekker...quote:
True, maar dan kan ik me niet concentreren op de film.quote:
Of het laagjes-serum!quote:
Welke film ga je kijken dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar dan kan ik me niet concentreren op de film.![]()
Trouwens, hier heb ik het op fok al eens over gehad.Herhaling! Ik haat herhalingen
ok beetje vergezochtquote:
die venijnig kunnen prikkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das geen persoon maar een vliegbeest
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan film kijken en sabbelen tegelijk hoor?![]()
[..]
Dat is op zich wel lekker...
Gewoon slechte film opzetten is dat probleem ook opgelostquote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar dan kan ik me niet concentreren op de film.![]()
Trouwens, hier heb ik het op fok al eens over gehad.Herhaling! Ik haat herhalingen
Klopt tis maar net wat er in je op komt hequote:
quote:
Jij bent aan de PMbeurt volgens mijquote:
Lastig Lastig...quote:
heul niet!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent aan de PMbeurt volgens mij![]()
![]()
[..]
Lastig Lastig...![]()
Succes met je paper.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is er iemand hier die je kan helpen.
nee?quote:
Baat het niet dan schaadt het niet.quote:
Oja, als je het zo zegt...quote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee?
een lekker ijsje met een leuk meisje?
dat rijmt dus moet het goed zijn
Ik denk dat het alleen handig is om het iemand te laten lezen voor eventuele fouten die je zelf niet meer ziet op den duur, maar verder denk ik dat er niemand is die een soort gelijke studie heeft als boxquote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met je paper.
Waarover moet het gaan eigenlijk? Misschien is er iemand hier die je kan helpen.
Het zou wel heeeeeel toevallig zijn als er hier iemand zou zijn die precies in dat specifieke onderwerp van box is gespecialiseerd zodat ie kan helpenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaadt het niet.
Hence my "quote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen handig is om het iemand te laten lezen voor eventuele fouten die je zelf niet meer ziet op den duur, maar verder denk ik dat er niemand is die een soort gelijke studie heeft als box
Dat is toch ook helpen. Alleen ik ben niet de aangewezen persoon om taalfouten op te sporen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen handig is om het iemand te laten lezen voor eventuele fouten die je zelf niet meer ziet op den duur, maar verder denk ik dat er niemand is die een soort gelijke studie heeft als box
Ik leg jouw smiley even uit in begrijpelijk taalquote:
Ja, maar dan moet het eerst bijna klaar zijn, anders heeft het geen nutquote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch ook helpen. Alleen ik ben niet de aangewezen persoon om taalfouten op te sporen.
Ik had het wel geweten autoquote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee?
een lekker ijsje met een leuk meisje?
Ja al zou het alleen al zijn voor mogelijk slecht lopende proza. (dat woord wilde ik al heel lang eens gebruikenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sowieso moet box het lekker zelf doen zodat ie zelf z'n goede cijfers heeft verdient
Ik heb er geen woorden voor nodig.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik leg jouw smiley even uit in begrijpelijk taal
Dat is waar.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet het eerst bijna klaar zijn, anders heeft het geen nut
Ik doe mijn best. Ik zal niet zeggen dat ik op elk gebied onbewust onbekwaam ben, daarvoor heb ik meer ervaring nodig. Oefening baat niet voor niets kunstquote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef mrbox het volgende:
Ben jij daar goed in ?
Mij niet. Ik heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar afgezien van dat lijkt mij het wel interessant om een paper van iemand te lezen.
Zoals?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij niet. Ik heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.
Haha. Ik heb er nog een aantal op mijn pc staan van klasgenootjesquote:Op zondag 22 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar afgezien van dat lijkt mij het wel interessant om een paper van iemand te lezen.
Als het tenminste in je eigen interessegebied ligt. Vaak is het net wat te specialistisch voor een leek. Dus dan is het vaak ook niet interessantquote:Op zondag 22 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Oeh interessantquote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb er nog een aantal op mijn pc staan van klasgenootjes
Bystandereffect - van mij
Realisme van prothesen & Interpersoonlijke aantrekking tussen mensen bij online dating.
Interessant onderwerpen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Realisme van prothesen & Interpersoonlijke aantrekking tussen mensen bij online dating.
Ja hč? Maar die heb ik niet zelf geschreven,quote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
die laatste is wel grappig voor in singles auto
Haha, welke?quote:
Ik heb ook nog wel mijn afstudeerartikelquote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessant onderwerpen.
Een paar jaar geleden heb ik de afstudeerscriptie van iemand gelezen alleen ik begreep er niet veel van. Maar het was interessant om te lezen.
Dat had ik eens met kleitabletten in het museum! Ik begreep er niet veel van maar het was wel interessant.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik de afstudeerscriptie van iemand gelezen alleen ik begreep er niet veel van. Maar het was interessant om te lezen.
Dat is waar. Maar je kan er wel iets van leren. Ook al is het niet altijd even interessant.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het tenminste in je eigen interessegebied ligt. Vaak is het net wat te specialistisch voor een leek. Dus dan is het vaak ook niet interessant
Zo, even iets anders gedaanquote:Online dating heeft dezelfde aspecten als gewoon daten, maar werkt in een andere volgorde. Gelijkheid heeft bij online dating veel effect, nabijheid daarentegen niet. Bij traditioneel daten heeft dit beide groot effect. Fysieke aantrekkelijkheid speelt een mindere rol bij online daten: vaak is fysieke aantrekkelijkheid pas veel later van belang, omdat men in het begin geen fysiek contact heeft met elkaar en elkaar niet 'in het echt'; ziet.
Of hier een interessante passage posten?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet allemaal gelezen, maar heb hierboven een conclusie geplaatst.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Of hier een interessante passage posten?
Welke passage vond jij het interessantst uit die paper? En waar ging dat over?
Dat doe ik al genoeg. Dus af en toe iets nuttigs doen mag ook wel.quote:
Wat ook leuk is later dat artikel teruglezen. Dat heb ik laatst met mij stageverslag ook gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel mijn afstudeerartikel
Dat ging over de pleegzorg, haha.
oeh dat laatste stukje!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:10 schreef automatic_ het volgende:
De conclusie:
Online dating heeft dezelfde aspecten als gewoon daten, maar werkt in een andere volgorde. Gelijkheid heeft bij online dating veel effect, nabijheid daarentegen niet. Bij traditioneel daten heeft dit beide groot effect. Fysieke aantrekkelijkheid speelt een mindere rol bij online daten: vaak is fysieke aantrekkelijkheid pas veel later van belang, omdat men in het begin geen fysiek contact heeft met elkaar en elkaar niet 'in het echt'; ziet.
Tot slot blijken er nog wat verschillen te bestaan tussen de vorming van relaties via het internet en via de traditionele manier. Mensen met een relatie die op de traditionele manier gevormd zijn, blijken meer toegewijd te zijn aan hun relatie. Deze mensen nemen relaties die op het internet gevormd zijn ook minder serieus. Verder blijken mensen in cyberspace minder eerlijk te zijn naar elkaar toe: ze stellen vaker hun leeftijd of fysieke aantrekkelijkheid anders voor dan daadwerkelijk het geval is.
Ik krijg er dan alleen maar kromme tenen vanquote:Op zondag 22 maart 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik al genoeg. Dus af en toe iets nuttigs doen mag ook wel.![]()
[..]
Wat ook leuk is later dat artikel teruglezen. Dat heb ik laatst met mij stageverslag ook gedaan.
Ja, ik zag het iddquote:Op zondag 22 maart 2009 14:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet allemaal gelezen, maar heb hierboven een conclusie geplaatst.
Misschien heb ik dat over een paar jaar ook wel. Maar nu vind ik het vooral leuk om weer eens een keer gelezen te hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg er dan alleen maar kromme tenen van
Het is wel waar. Ik heb een aantal keer een meet gehad en dacht direct: ow jee, dit is toch wel anders als hoe hij er op de foto uitzag.quote:
Ja, dat is ook welquote:Op zondag 22 maart 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat over een paar jaar ook wel. Maar nu vind ik het vooral leuk om weer eens een keer gelezen te hebben.
Viel het mee of tegen?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is wel waar. Ik heb een aantal keer een meet gehad en dacht direct: ow jee, dit is toch wel anders als hoe hij er op de foto uitzag.
Of even een webcam aangooienquote:Op zondag 22 maart 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
Dus wil je goed toetsingsmateriaal, moet je gewoon regelmatig veel foto's opsturen. Heb je reeel beeld
Of, net als ik, prefereer je gewoon IRL
Foto's zijn moment opnames, dus een goede foto geeft een ander beeld en een slechte dan natuurlijk ookquote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is wel waar. Ik heb een aantal keer een meet gehad en dacht direct: ow jee, dit is toch wel anders als hoe hij er op de foto uitzag.
Och. Dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde dat die relaties minder lang stand houden en zo dat stukje
dat moet een domper zijn voor veel mensen hier
Haha, ik krijg direct de vraag "koppel je dit aan jezelf?"quote:
Dan moet je natuurlijk wel een webcam hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of even een webcam aangooien
Maar inderdaad, IRL heb je het beste beeld.
dat lijkt me logisch en zo ongeveer niet te vermijdenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoorde trouwens ook net op de radio dat relaties die meer gebasseerd zijn op vriendschap, de mensen in die relatie minder tevreden zijn dan relaties die echt ngo dat intieme liefdes spel hebben zeg maar.
Ik zal eens kijken uit welk artikel zij dat heeftquote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar er staat letterlijk dat mensen die in een relatie zitten ontstaan via internet de relatie minder serieus nemen en minder toegewijd zijn
er zijn vast mensen die de uitzondering op de regel zijn hoor maar als het toch gewoon zo is
Een webcam is zo gekocht en niet zo duur...quote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel een webcam hebben.
IRL blijft sowieso de beste manier van communiceren.
Lijkt mij best logisch..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoorde trouwens ook net op de radio dat relaties die meer gebasseerd zijn op vriendschap, de mensen in die relatie minder tevreden zijn dan relaties die echt ngo dat intieme liefdes spel hebben zeg maar.
Ik hoorde net "Van Velzen" op de radio. *Zo'n* leuk lied!!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
dat lijkt me logisch en zo ongeveer niet te vermijden
Ja mij ook, had zelf ooit zo'n relatiequote:
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
in mijn laptop zit gewoon een cam kant en klaar
de luxe!
hij is nog nooit aangeweest
Dat is waar.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken uit welk artikel zij dat heeft
[..]
Een webcam is zo gekocht en niet zo duur...
is toch logisch, wat zie je nu op een foto?!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij geeft hier een mooi lichtje als ie aanstaat... en die heb ik al zeker een jaar niet meer gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die cam in mn laptop trouwens dood eng
altijd bang dat ie aan staat of iemand hem van een afstand aan kan zetten of zo....
Zo lang je laptop uit staat kan niemand hem van buitenaf aanzetten.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
altijd bang dat ie aan staat of iemand hem van een afstand aan kan zetten of zo....
ow er komt een lichtje? dat is wel handig danquote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij geeft hier een mooi lichtje als ie aanstaat... en die heb ik al zeker een jaar niet meer gezien
Ik haat trouwens cammen.. blegh stom gedoe! Leuk om een ander te zien natuurlijk, maar mezelf.. dan voel ik me zo ongemakkelijk.
Dat zijn dan ook de minstboeiende momentenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je laptop uit staat kan niemand hem van buitenaf aanzetten.
snuggerequote:Op zondag 22 maart 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je laptop uit staat kan niemand hem van buitenaf aanzetten.
dat iddquote:Op zondag 22 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de minstboeiende momenten
Als mijn laptop uit staat dan valt alleen het toetsenbord enzo te zien
Ik lees het blijkbaar anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar er staat letterlijk dat mensen die in een relatie zitten ontstaan via internet de relatie minder serieus nemen en minder toegewijd zijn
er zijn vast mensen die de uitzondering op de regel zijn hoor maar als het toch gewoon zo is
Mensen met een traditionele gevormde relatie, nemen een relaties gevormd op internet minder serieus.quote:. Mensen met een relatie die op de traditionele manier gevormd zijn, blijken meer toegewijd te zijn aan hun relatie. Deze mensen nemen relaties die op het internet gevormd zijn ook minder serieus.
Hahah jah.. zeker in het weekend zie ik als ik geen plannen heb er niet op m'n best uit. Nu bv moeti k m'n haar nog doen en weet ik niet wat allemaal nog. Hoeft van mij die cam echt niet aanquote:Op zondag 22 maart 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow er komt een lichtje? dat is wel handig dan
als ik achter de laptop zit zie ik er 9 van de 10 keer niet uit
bv als ik uit school kom trek ik meteen de elastiek uit mn haar en hangt het lelijk los of ik doe het in zo'n knotje en zo
alleen geschikt voor binnen en als er geen bezoek is
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snuggere
het lijkt me dat ie nu bv aan staat
hoe moet ik anders fokken
zo dom ben ik nou ook weer niet dat ik panisch ben voor mn laptop als ie uit staat
ow zo...quote:Op zondag 22 maart 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lees het blijkbaar anders.
[..]
Mensen met een traditionele gevormde relatie, nemen een relaties gevormd op internet minder serieus.
haha hier precies zoquote:Op zondag 22 maart 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahah jah.. zeker in het weekend zie ik als ik geen plannen heb er niet op m'n best uit. Nu bv moeti k m'n haar nog doen en weet ik niet wat allemaal nog. Hoeft van mij die cam echt niet aan
Ghehe, rhu gaat aanklikken.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Of als ik bed ligquote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha hier precies zo
en ik ben bijna altijd naakt
nou maakt het me niet super veel uit als iemand me naakt ziet maar dan weet ik het wel graag zelf ook zeg maar
niet dat ik bespied word via die cam
Inderdaad, dat staat er welquote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo...
nou ja dan staat er nog dat mensen in traditionele relaties toegewijder zijn
Ja het staat er, dan nog zou ik wel eerst willen weten van wanneer het onderzoek was enquote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo...
nou ja dan staat er nog dat mensen in traditionele relaties toegewijder zijn
dat uiteraardquote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het staat er, dan nog zou ik wel eerst willen weten van wanneer het onderzoek was en
welke leeftijd de mensen hadden die er aan meededen. Hadden die veel ervaring met internet enz....
Ik heb het origineel artikel gevonden waar zij het uit heeft gehaaldquote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het staat er, dan nog zou ik wel eerst willen weten van wanneer het onderzoek was en
welke leeftijd de mensen hadden die er aan meededen. Hadden die veel ervaring met internet enz....
Haha, waar moet je naar toe?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:56 schreef Q. het volgende:
Zo, op de bank met laptop. God, wat ben ik moe. En ik moet zo nog weg. Eens kijken hoe lang ik dat vol ga houden. Geen zin om weg te gaan maar ook geen zin om thuis te blijven.
Ik voldoe aan het heerlijke ideequote:Op zondag 22 maart 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, waar moet je naar toe?
Met de laptop op de bank is wel een heeerlijk idee
Interessant.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het origineel artikel gevonden waar zij het uit heeft gehaald[althans, qua bronvermelding moet het daar vandaan komen, haha]
PM je mailadres maar.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
is toch logisch, wat zie je nu op een foto?!
een van de balngrijkste dingen is uitstraling/ aantrekkingskracht en dat haal je niet uit een foto
zo kan iemand op de foto mjamie lijken en in het echt tegenvallen maar ook andersom
ik probeer dus niet teveel van een foto uit te gaan.
kijk als je op lange slungelige kaaskoppen valt en je ziet een foto van een overgewicht brede neger dan kan je misschien op voorhand al weten dat je je misschien niet aangetrokken gaat voelen
maar anders is een voordeel van de twijfel of niet te hoge verwachtingen scheppen wel een strak plan!
huh!?quote:
Je mening kwam geirriteerd en aanvallend op me over.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
huh!?
nee ik gaf gewoon mijn mening
dat je niet alleen op een foto af moet gaan, wat is daar gevoelig aan??
ah dat was niet zo bedoeld eigenlijk, mijn excuses, wat maakte dan dat het aanvallend over komt??quote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Je mening kwam geirriteerd en aanvallend op me over.
Okquote:Op zondag 22 maart 2009 15:11 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ah dat was niet zo bedoeld eigenlijk, mijn excuses, wat maakte dan dat het aanvallend over komt??
ik ben me aan het vervelen, heb hier wel vaker gelezen en ook wel eens gepost maar niet veel nee.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Heb je hier nooit eerder zien reageren en dan nu vandaag voor het eerst. Vervolgens zie ik veel tekst staan op slechts 1 zinnetje. En ik toets het, want je gebruikt de je-vorm waarbij je reageert op een quote van mij
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:21 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik ben me aan het vervelen, heb hier wel vaker gelezen en ook wel eens gepost maar niet veel nee.
de je was je in het algemeen niet je als in jijsorry!
Woon jij ook in Mestreech dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
Cue.![]()
Ludo, waarom ben je dan geen koffie komen drinken.
Ahquote:
Gezellig!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:57 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Net een hendig sjiek weekendje Maastricht gedaan.
Sorryquote:
quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er nog wel een keertje heenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat een heerlijke stad is dat... Daar is het pas écht bourgondisch leven! Goede wijn, goed eten, mooie kleren...
Levensgenieters!
quote:
Aardige stad met stomme kasseien overal.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat een heerlijke stad is dat... Daar is het pas écht bourgondisch leven! Goede wijn, goed eten, mooie kleren...
Levensgenieters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |