quote:Op zondag 22 maart 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
Behalve kinderen![]()
Leuk hoor, kindjes die een weekendje logeren, maar waarom zijn die koters altijd zo achterlijk vroeg actief, ik heb mijn eerste bak koffie nog niet achter de kiezen en ze willen al met de racebaan spelen![]()
Ik heb ze nu eerst maar even achter de televisie gegooid, diegoen dora
en iets met pratende cavia´s
![]()
Mocht iemand weten waar de uitknop zit van kinderen dan hoor ik het wel
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
wacht maar tot vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze worden vanmiddag al opgehaald, nu zijn ze bezig de racebaan neer te leggen, dus ze zijn weer even rustig en ik ben de rest van de middag rustig om mijn ninco auto´s weer te repareren, moet toch maar eens wat goedkope racebaanauto´s kopenquote:Op zondag 22 maart 2009 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
wacht maar tot vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering, dat is wel extreem. Die van mij houdt het gelukkig wat orderlijker.quote:Op zondag 22 maart 2009 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
wacht maar tot vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 3....quote:Op zondag 22 maart 2009 08:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tering, dat is wel extreem. Die van mij houdt het gelukkig wat orderlijker.
hoeft ook niet, ze zijn best wel lief gelukkig zijn het goed opgevoede mormels, ze moeten me alleen niet storen voor mijn eerste kop koffiequote:Op zondag 22 maart 2009 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]mooie plotwending.
Verder terechte klacht, maar geen medelijden
Dat laatste ben ik wel met je eens. Zeker in het weekend moet papa eerst z'n koffie hebben gehad, voordat de kleine gaat brullenquote:Op zondag 22 maart 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ze zijn best wel lief gelukkig zijn het goed opgevoede mormels, ze moeten me alleen niet storen voor mijn eerste kop koffie
Drie? Ik vind het knap hoor.quote:
niets knaps aan, gewoon 3 keer neukenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Drie? Ik vind het knap hoor.
Wij hopen over een tijdje een tweede kinderkamer in te kunnen richten maar verder ga ik niet.
Zo lang is dat niet hoor, uikleden is er bij in begrepen.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
het had hier iets meer voeten in de aarde, maar dat terzijde.
Boven op het hoofd schijnt er een te zittenquote:Op zondag 22 maart 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben meer van de natuurlijke middelen, derhalve voel ik me meer aangetrokken tot een houten honkbalknuppelquote:
Ruimen ze het wel zelf op?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:56 schreef Boschkabouter het volgende:
3 uur geleden vond er zo eentje het drumstel dat op de kamer staat waar ik slaap.
Ben je bang voor jezelf of bang dat de kinderen elkaar neersteken?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de messen wel verstopt, ze komen uit Oss
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de messen wel verstopt, ze komen uit Oss
Een tik met een hamer op de slaap doet wonderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je bang voor jezelf of bang dat de kinderen elkaar neersteken?
Bij jonge kinderen valt dat behoorlijk mee, dan is het schedeldak nog niet geheel vergroeid.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:40 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Boven op het hoofd schijnt er een te zitten
Je moet hem alleen heel hard indrukken, dit wil nog wel eens helpen:
[ afbeelding ]
Als ze elkaar neersteken heb je even veel herrie maar daarna wel rustquote:Op zondag 22 maart 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
elkaar, ik zelf werk met verstandelijk gehandcapten ze maken me de pis echt niet lauw
dat wel, maar die bloedvlekken uit het tapijt halen dat is zo´n takkeklusquote:Op zondag 22 maart 2009 10:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze elkaar neersteken heb je even veel herrie maar daarna wel rust
Dat was ook ons voornemen.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Drie? Ik vind het knap hoor.
Wij hopen over een tijdje een tweede kinderkamer in te kunnen richten maar verder ga ik niet.
Je moet er ook eerst even een zeiltje onder leggenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wel, maar die bloedvlekken uit het tapijt halen dat is zo´n takkeklus
Sluit ze op in de badkamer totdat het stil is... even afspoelen en klaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wel, maar die bloedvlekken uit het tapijt halen dat is zo´n takkeklus
ik kan ze het ook buiten laten doen, kwestie van de hogedrukreiniger en klaar is Klonkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst even een zeiltje onder leggen
Als dat zou gebeuren dan is het zo en daar groei je dan wel weer in maar ik zou niet bewust voor een derde kiezen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat was ook ons voornemen.
Maar nr 2 en nr 3 kwamen gezellig samen.
Hier hebben ze een mooi OUD subforum voorquote:Op zondag 22 maart 2009 10:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren dan is het zo en daar groei je dan wel weer in maar ik zou niet bewust voor een derde kiezen.
Dat vind ik geen moer aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier hebben ze een mooi OUD subforum voor
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan ze het ook buiten laten doen, kwestie van de hogedrukreiniger en klaar is Klonk
ze zijn 3 en 5, spelen met vuur leren ze pas als ze 6 zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Leer ze hoe ze hun eigen scheten moeten aansteken, zijn ze de hele dag zoet mee.
Inderdaad, saaie bedoeling daar.quote:
Hier leren ze in het kinderdagverblijf al met vuur omgaan als ze anderhalf zijn...quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn 3 en 5, spelen met vuur leren ze pas als ze 6 zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |