Dan vertel ik ze lekker dat één kiezelsteentje tegen je knie genoeg is om jou te dedraderen tot een weerloze Dr Martens-prooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:22 schreef willem-jozef het volgende:
hee gertjens! de feyenoord hoolies zullen zo wel proberen 'los' te gaan. er reden net een fiks aantal m.e.- en hondenbusjes langs.waf
lijkt me wel lekker trouwens: op zondag legitiem (feyenoord)hooligans aftuigen met een schild en stok. daar zou ik zelfs wel voor willen betalen (80 euro of zo).
Alors, dites-moi le nom de ce film!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een hele vreemde franse film zitten kijken, hij was zo raar maar wel leuk
"Vreemde"? Nou ja misschien wel een beetje, maar het was een commerciële hit.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain.
C'est tres jolie
ooh, die homofilmquote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain.
C'est tres jolie
kun je hem niet gewoon bellen?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:58 schreef enjoybram het volgende:
oja aan dieenebart... champagne op locatie??
Dedraderen tot een TVO denk ik!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan vertel ik ze lekker dat één kiezelsteentje tegen je knie genoeg is om jou te dedraderen tot een weerloze Dr Martens-prooi.
Is dat er een van buuf?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dedraderen tot een TVO denk ik!![]()
Strijkje weer klaar!![]()
Oh, en tjek dat ongelofelijk coole jongetje achter op de batavusfolder!![]()
scannuh dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dedraderen tot een TVO denk ik!![]()
Strijkje weer klaar!![]()
Oh, en tjek dat ongelofelijk coole jongetje achter op de batavusfolder!![]()
Stoer zeg!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
oi nee joh!
staat wel al online![]()
[ afbeelding ]
*trots is*
aha, ik keek naar een andere folder http://www.batavus.nl/pages/brochure_view.htmlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
oi nee joh!
staat wel al online![]()
[ afbeelding ]
*trots is*
Op welk tijdstip komt de persconferentie?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef enjoybram het volgende:
Zit iedereen klaar voor morgen?
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
leuk joch buuv!
niet zo verwonderlijk natuurlijk met zo'n wulpse moeder, lekkere ouwe fiets van me![]()
Vind ik ook! Maar meer omdat ie dit zomaar even deed in een fotostudio en gepruts en gefrunnik en make-up.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |