Ik krijg elke keer te zien dat ik maximaal 498 euro kan opladen, ongeacht het saldo op mijn rekening. Ik schat trouwens de kans miniem, zo niet nihil in dat ik telkens wel 498 euro op mijn rekening heb en net geen 501 euro.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heb je wel voldoende saldo op je rekening?
Nee, na opladen met 5 euro en dus een pasje met boven de 5 euro erop blijf ik 498 euro zien.quote:
Ooit afgevraagd waarom 124? Waarom geen 125? Lag het niet aan de tankstation waar je was?quote:Op zondag 22 maart 2009 05:15 schreef Grote-Smurf het volgende:
waarschijnlijk is dit iets van beveiliging van de bank.
Ik kwam er afgelopen zomer achter dat je met een pinpas niet meer dan 124 euro kan tanken per keer, bij een onbemande pomp !!
Het lijkt veel geld, maar een 100 liter tank heb je dan nog niet gevuld als de diesel-prijs 1,30+ is.
nooit bij stil gestaan, ik dacht alleen....gvd waarom stopt de pomp terwijl de tank nog niet vol is...( eigen rekening en er stond genoeg geld op)quote:Op zondag 22 maart 2009 05:21 schreef Zevkiselim. het volgende:
[..]
Ooit afgevraagd waarom 124? Waarom geen 125? Lag het niet aan de tankstation waar je was?
Ja, maar waarom 124? Is het nou minder erg als jij voor 127 euro gefraudeerd wordt in plaats van 124 euro?quote:Op zondag 22 maart 2009 05:26 schreef Grote-Smurf het volgende:
[..]
edit... het kan zijn dat dit een beveiliging is van shell / tinq....ivm pinpas fraude oid
Het kan vreemder. Ontbijtkoekje waar ik net een hapje van nam... Kleur ervan past niet bij mijn gordijnen. Wat nu?!quote:
TS opent een topic met een "probleem", .. open je eigen topic...quote:Op zondag 22 maart 2009 05:42 schreef Zevkiselim. het volgende:
[..]
Het kan vreemder. Ontbijtkoekje waar ik net een hapje van nam... Kleur ervan past niet bij mijn gordijnen. Wat nu?!
Je krijgt binnenkort een oranje pas waarop het gecombineerd is.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:42 schreef Zevkiselim. het volgende:
En waarom kan de Postbank de Chipknip niet integreren op een Giropas? Ik draag onnodig een tweede pasje in m'n zak. Da's pas vreemd.
Sterke opmerkingquote:Op zondag 22 maart 2009 08:15 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zou je uberhaupt 498 euro op je chipknip zetten
Dat is handig als heel vaak parkeergeld moet betalen met je chipknipquote:Op zondag 22 maart 2009 08:15 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zou je uberhaupt 498 euro op je chipknip zetten
Als je alvast 200 uur parkeren vooraf wil betalenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is handig als heel vaak parkeergeld moet betalen met je chipknip
Precies. In het geval je op vakantie gaat en je auto in een betaald parkeren-gebied staat ofzoquote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je alvast 200 uur parkeren vooraf wil betalen
Voor als je 4 dagen op vakantie gaat en je auto nog in het centrum staat. Ja, myth plausible!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. In het geval je op vakantie gaat en je auto in een betaald parkeren-gebied staat ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |