Waarom vindt iedereen haar toch zo mooi?quote:
quote:
http://www.etoday.ru/uplo(...)hom_photoshoot06.jpgquote:
vroegah was ze mooiquote:Op zondag 22 maart 2009 02:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen haar toch zo mooi?
Adriana Lima is mooier.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.etoday.ru/uplo(...)hom_photoshoot06.jpg
en dan het nummertje van photoshoot wijzigen. 1 t/m 6
Ik prefereer girl-next-door-types.quote:
Joh interessant!quote:Op zondag 22 maart 2009 02:33 schreef Zotheid het volgende:
De vloeistof bestaat uit water, pyridine, squaleen, ureum, azijnzuur, melkzuur, complexe alcoholen en glycolen, ketonen en aldehydes. Door de aanwezigheid van zuren smaakt de vloeistof licht zuur, de pH waarde ligt normaliter tussen 4 tot 4,5. Het melkzuur ontstaat door de lactobacillen die in de gezonde vagina aanwezig zijn, en die andere, schadelijke bacteriën verdringen.
De vloeistof is meestal helder en kleurloos, of doorschijnend. Opgedroogd krijgt de afscheiding een gelige kleur. De afscheiding bij een vrouw lijkt meer op het mannelijke voorvocht dan op het sperma. De consistentie kan variëren in bijvoorbeeld viscositeit, kleur of geur, afhankelijk van de mate van seksuele opwinding van de vrouw, de fase van de menstruatiecyclus, de aanwezigheid van een vaginale infectie en zelfs van het dieet. Rond de ovulatie raken de meeste vrouwen eerder opgewonden en wordt meer afscheiding geproduceerd.
De vagina hoeft van binnen niet gewassen te worden om de afscheiding te verwijderen. Deze is van nature aanwezig en zorgt er juist voor dat de vagina schoon blijft. Gebruik van tampons (buiten de menstruatieperiode) om afscheiding tegen te gaan wordt afgeraden.
Functionele anatomie.quote:Als een vrouw seksueel opgewonden raakt, zwelt het weefsel dat de onderste centimeters van haar vagina bekleedt (het vaginale epithelium) op. Dit gaat tevens een slijmerige vloeistof afscheiden. Deze vloeistof ontstaat dus binnen de vagina, maar zal als de opwinding hoger wordt ook naar buiten lopen, uit de vaginale opening. Ook bevatten de kleine schaamlippen bij de opening van de vagina de klieren van Bartholin, die ook slijm afscheiden dat als glijmiddel functioneert.
Het vrijkomen van deze vloeistoffen maakt stimulering van vagina en vulva en geslachtsgemeenschap voor zowel vrouw als man plezieriger. Het is geëvolueerd doordat het de kans op zwangerschap verhoogt. De hoeveelheid afscheiding verschilt echter van vrouw tot vrouw.
Door inwerking van de hormonen van de moeder, kunnen pasgeboren baby-meisjes ook wat vaginale afscheiding hebben. Dit verdwijnt enkele dagen na de geboorte.
quote:
Inderdaad.quote:
quote:
Ik sta er nog steeds versteld van.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het menselijk lichaam zit verdomd nuftig in elkaar.
Hell, no.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwha.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wil jij hebben dan?quote:
De natuur is echt tot geweldige dingen in staat. Helaas weet de mensheid dit weer te verpesten.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds versteld van.
Who needs the rainforrest?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De natuur is echt tot geweldige dingen in staat. Helaas weet de mensheid dit weer te verpesten.
U heeft blijkbaar geen toegang meer tot deze site!/You have no longer access to this site!quote:
quote:
quote:U heeft geen toegang meer tot deze site!/You have no longer access to this site!
Ach, met een beetje geluk sterven de bijen uit en bleek Einstein gelijk te hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Who needs the rainforrest?
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ooit eens een akkefietje mee gehad op FOK!
QUOTE FAILquote:Op zondag 22 maart 2009 02:47 schreef Zotheid het volgende:
[quote]Op zondag 22 maart 2009 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ooit eens een akkefietje mee gehad op FOK!
[/quote
Het was een hockeydameselftal.
Laatst nog een toffe film over gezien. Kwamen er aliens om de mensen uit te roeien zodat wij de planeet niet verder konden verwoesten.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De natuur weet zichzelf wel weer te herstellen.
Zodra de mensheid verleden tijd is.
Poehhh was een topic vol met van die foto'squote:Op zondag 22 maart 2009 02:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was een hockeydameselftal.
En een link naar dat akkefietje?
kiano rievsquote:Op zondag 22 maart 2009 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laatst nog een toffe film over gezien. Kwamen er aliens om de mensen uit te roeien zodat wij de planeet niet verder konden verwoesten.
Mieters! Zaten daar ook relifanaten bij die dachten dat het engelen van god waren?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laatst nog een toffe film over gezien. Kwamen er aliens om de mensen uit te roeien zodat wij de planeet niet verder konden verwoesten.
En dat vonden ze niet lief?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Poehhh was een topic vol met van die foto's
Ja die jaquote:
Neequote:Op zondag 22 maart 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Zaten daar ook relifanaten bij die dachten dat het engelen van god waren?
Heul die site naar de kenker getrokken.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul die site naar de kenker getrokken.Was niet meer bereikbaar
de hockeysletjes reeks, jezus dat is best lang geleden volgensmijquote:Op zondag 22 maart 2009 02:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul die site naar de kenker getrokken.Was niet meer bereikbaar
Ja en dan zit ik hier dus...quote:Op zondag 22 maart 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
Maar ik ga slapen, over een paar uur zit ik weer in de kerk.![]()
je ziet het al aan het uiterlijk jaquote:Op zondag 22 maart 2009 02:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor een brakke provider moeten ze dan wel niet hebben.
inderdaad al een tijdje geledenquote:Op zondag 22 maart 2009 02:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de hockeysletjes reeks, jezus dat is best lang geleden volgensmij
Met mij.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik hier dus...
Dat vind ik dan weer niet zo ergquote:
Je lag in het verkeerde bed, dat was mijn moeder niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |