In Amerika zou die meid doorverwezen worden naar Dr. Phil.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Zit iemand dat programma Fans te kijken op SBS6 (ja, ik weet: SBS 6). Over een 21-jarige K3-fan ..... zoiets heb ik echt nog nooit gezien!!
Als ik wist hoe dat moest met UPC had ik voor iedereen een kopietje gemaaktquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Even serieus nou he ...... is zij nou echt wel helemaal 100 of zou ze wat mankeren?
Die is natuurlijk niet helemaal goed....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Even serieus nou he ...... is zij nou echt wel helemaal 100 of zou ze wat mankeren?
Dat hoopte ik al.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die is natuurlijk niet helemaal goed....
Dat waren mijn gedachtes ook, totdat ik zag dat het een meisje was en dat ze sopte op Karen.quote:
Ze was toch ouder?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:07 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Zit iemand dat programma Fans te kijken op SBS6 (ja, ik weet: SBS 6). Over een 21-jarige K3-fan ..... zoiets heb ik echt nog nooit gezien!!
Nee, da's de buurvrouw. Die is 36!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze was toch ouder?![]()
Plaatsvervangende schaamte hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |