Ik zou voor Infinity gaan. Niet minder goed, wel minder vaak gehoord en minstens zo hard beukend en leuke vage vocal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef kollie het volgende:
(kollie) Help me jongens:21. Nasty Boyz - Angel hs masterz cut of KGB's - Infinity tby's ruff mix
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor vielquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Kollie heeft btw geloof ik nog niet gekozen voor Angel geloof ik..
Last of the Mohicanzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Zag 't ook al..
Terwijl ik vind dat er headhunterz echt een paar ongelofelijke klappers heeft gemaakt, maar hier wordt vaak anders gedacht over HH!
owk, my bad, dacht dat Leon voor Angel koos, ik edit mn post welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor viel
wel vette trackquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef mstx het volgende:
Oh mogen we meerdere per persoon doen (jortk)? Doe Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix) er dan ook maar bij.
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij is zo iedereen dan wel zown beetje geweest ...
This is my hoodquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Zet mij is terug in die lijst joh!!!! Je gaat toch nie noisecontrollers uit de lijst halen gek?
Noisecontrollers - Aliens
[silent mode off]quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...
Ik mis ze![]()
tot #200?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[silent mode on]
Ik herken mezelf in dit filmpje als ik zelf aan het draaien benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef RiKe het volgende:
Zany - Thugs is er vet![]()
(dit filmpje gekozen omdat hij zelf ook zo lekker los gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |