dan doe ik er ook alvast ff 1 bij:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:40 schreef NLS04 het volgende:
Ow en bij deze wil ik alvast een plaatje doneren mocht er ooit een jubileum mix komen.
Josh & Wesz - Like This.
true, We Are One doet me niet heel veel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:47 schreef kollie het volgende:
Een A-lusion album lijkt me niet verkeerd! Al vind ik de nieuwe tracks uit z'n set niet heel denderend....
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenquote:The machine - stardust
je had ook een nummer van IG Bounce & Darqtai kunnen doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenmaar dan Green forest
dan kies ik wel een andere
Wanneer komt die van J&W dan uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
We are one doet me nog het meest van die 3 nieuwe die hij heeft
ik vind die andere 2 ok, maar niet super...
[..]
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenmaar dan Green forest
dan kies ik wel een andere
en dat gaat een oudje worden namelijk -> The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
tracklist so far:
1. J&W - Like Thiz
2. The Machine - Stardust
3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
tuurlijk skatjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ow Huig je weet wel precies hoe je me in the mood moet krijgen he, met je perfecte platenkeuze
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
denk dat die z wel bij het juiste eind heeft/kanhebben
1tje maar hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:37 schreef Koepert het volgende:
5. Technoboy - Ti Sento/The Pitcher - Serenity
Ik weet. Meer zo van, k vind beide super, welke maar t makkelijkst hierin te mixen is mag t worden van mij..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
1tje maar he![]()
dus dan stem ik voor serenitymaar het is jouw keuze
Remake The Worldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik reken erop dat iemand anders een nrtje van the overminds meepakt![]()
1st,2nd of 3d mission ofzo ?
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Remake The Worldof 1 van de platen van de Jenny & Chantal E.P.
welke van de 2 niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar vanmiddag maar eens even opzoeken dan, zal vanmiddag ook nog even mijn nummertje bijdragen die ik graag wil horen.
ik denk dat er flink wat mensen zijn die je wel aan de nummers kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
Moet ik wel wat nummertjes kopen waarschijnlijk, maar dat is dan maar zo.
je hebt ze wel hoor kijk maar in je 2008 mapquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar vanmiddag maar eens even opzoeken dan, zal vanmiddag ook nog even mijn nummertje bijdragen die ik graag wil horen.
"Shed.... Shaker"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef Dalton_ het volgende:
In dat geval ga ik voor een plaat die ik tegen kwam in de collectie, en al heeel lang niet heb gehoord!
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
Mijn keuze; eentje uit de oude doosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
1. J&W - Like Thiz
2. The Machine - Stardust
3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
4. Donkey Rollers - Immeasureably
5. The Pitcher - Serenity
6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |