wiequote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef Silaz het volgende:
Zou J0nes geen speciaal Fok! setje voor ons kunnen maken voor ons 100e topic jubileum![]()
Jonesquote:Op maandag 23 maart 2009 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wie![]()
enne Leon, ben je nog niet vergeten hoor ... wil er een mooi jpeg van soepen ofzo; iemand een voorbeeldje?
edit: gmt-of LeonH14.gif
oh, was van GMTA (great minds think alike) maar Bartman & ik dachten tegelijk aan jouquote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
Huh? Van wat? gmt?
YES I AM!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Endymion - Payback (Tommyknocker Remix)?
nop, je zit er precies op ... beetje pitch d'ropquote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
dezelfde vocal als in revenge zit ook in Endymion - Payback dacht ik
en bedoel je Ard und Jorn - 16 (nagoom mix)?
of zit ik way off
Ja klopt hetquote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef Sethje het volgende:
haha das goed partystarterttt
hoop dat het wat nieuw leven in a-lusion zijn carriere blaast
is al genoemd, maar: Pavoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog aanraders wat betreft Sydney / Black?
en hoe betrouwbaar is die bron dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een A-Lusion album gaat aankomen.
en kan je die bron openbaar maken?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Behoorlijk maar ik kan het mis hebben.
ik ken A-lusion wel jah, maar sinds Scantraxx party in oktober heb ik hem 1 keer gezien bij New York... niet gesproken toen en verder ook niet, dus ben niet up-to-datequote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Een gast die ik ken van Partyflock, weet het niet zeker.
Maar jij kent A-Lusion volgens mij ook?
Klopt het niet?
denk dat die z wel bij het juiste eind heeft/kanhebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Een gast die ik ken van Partyflock, weet het niet zeker.
Maar jij kent A-Lusion volgens mij ook?
Klopt het niet?
Die heb ik nog gehoord met carnavalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |