Die discussie heb ik ook al wel eens geprobeerd te voeren, maar dat haalde ook weinig uit. Maar vervolgens wel een speciale sectie openen om copyrighted fapmateriaal te postenquote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef NielsTriple het volgende:
*zucht*
M'n topic gesloten...
Probeer een fok mod eens uit te leggen dat een liveset niets met dj's en platen te maken heeft. :/
[Hardcore download] Triple H live @ Krank Im Kopf
dus, bij deze:
[..]
Ik maak waar ik zin in heb. Soms is dat hardcore, soms terror, soms D&B, soms trance.quote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe en wat draai je over het algemeen?
Ik ben ook wel benieuwd naar dat setjequote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Triple HZoals ik ook al zei op Partyflock, heerlijk setje draaide je vrijdag
![]()
Heb hem ondertussen al weer een paar keer geluisterd thuis![]()
Verstuur je setje anders maar over de PMHier staan de vaste bezoekers van dit topic aan wie je de set wel kunt sturen: http://wiki.fok.nl/index.php/Hardcore-PM
Zaterdag ook een geniaal feestje in HengeloOphidian draaide echt een super setje, en dat sloot ie af met Rocket Fuel en Chaos Theory
En vervolgens een heerlijk vaag setje van Mental Wreckage
Ook The Bass Navigators live was super
Top weekend gehad
quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
Afgelopen vrijdag stond ik voor het eerst sinds zaterdag 27 augustus 2005 weer op het podium.
En wel bij Krank Im Kopf, de organisatie waar ik vroeger bij zat. Ze bestonden 10 jaar, mooi moment om een nieuw livesetje te maken toch?
[ afbeelding ]
Hier te vinden:
http://www.nilestriple.nl/kik/
dit is GEEN directe link, dus right click / save as zal weinig uithalen!
Enjoy!
(clicks op de banners zijn welkom, dat helpt mij de bandbreedte te betalen)
Centraal Hardcore/Punk deel 24quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:57 schreef inZanity het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_punk
quote:
Denk je nu werkelijk dat je de eerste bent die die grap maakt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef inZanity het volgende:
pff.. ik dacht dat dit over de echte hardcore zou gaan..![]()
maar het gaat over die boem boem zooi..
Interessante combinaties!quote:Thunderdome – Fight Night.
21-04-2009 - Presenting 9 title Fights
in 2 world class rings.
Met nog een dikke maand te gaan wordt er volop getraind door de contestants om in perfecte vorm te komen.
Op Thunderdome – Fight Night staan 9 keiharde gevechten op het programma verdeeld over een boksring en een kooi. Onder leiding van MC Justice staan de vechters lijnrecht tegenover elkaar in hun eigen dj-booth. Wegdraaien, scratchen, overnemen, pitchen en de nodige klappen uitdelen zijn toegestaan. Alle artiesten worden geacht de Thunderdome regels te respecteren; no hits below the belt.
De vechters van de avond zullen hun krachten in onderstaande volgorde op het canvas vertonen:
Boxing:
Evil Activities vs Tommyknocker
Vince vs Nosferatu
Endymion Live vs Art of Fighters Live
D-Passion vs Ophidian
Day-Mar vs Unexist
Cagefight:
Mez Live vs Torsion Live
The Outside Agency vs Mindustries
Skeeta vs Fracture 4
Radium vs Drokz
Kaarten voor 'Thunderdome - Fight Night' zijn verkrijgbaar a ¤41,- ex fee bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.
Check alle info en overige necessary shit op www.thunderdome.com.
Thunderdome – Fight Night
23 mei 2009
Heineken Music Hall, Amsterdam
En uit hoeveel man bestaat Endymion, gok je?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaan ze boxen maar Endymion VS AOF is niet eerlijk! AOF is met 3
Oeiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En uit hoeveel man bestaat Endymion, gok je?
Endymion Live is met z'n 3en idd (dan is Jelle er ook nog bij achter de apparatuur). Als ze draaien zijn ze meestal met 2 (Bas en Bart dus).quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oeiik dacht dat dat er 2 waren, nu lees ik dat het er ook 3 zijn whehe
foutje
Amen!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef fathank het volgende:
Godverdomme alweer Evil Activities. Laat die vent aub een keer thuis
.
Vince vs. Nosferatu(die stonden ook op MoH Pole Position toch?)
D-Passion vs Ophidian gaat ook een masterlijke set worden gok ik zo
En Day-Mar vs Unexist wordt keihard rammen.
Tussendoor ff koekeloeren bij Outside Agency vs. Mindustries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |