Te laat.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom dus nu even alle posts wegwerken zodat we ook veilig zijn
Correctquote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat het dan om dit spul?
http://en.wikipedia.org/wiki/PzH_2000
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
De vuurleiding gaat nu snurken. Eerstvolgende mogelijkheid tot een vuuraanvraag is vanaf 06.30 uur.
mijn inbox word altijd volgespamed door taggedquote:Op maandag 23 maart 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net thuis en had 10 mails in mijn mailbox. Eerst wat stress van "Zo he, da's een boel!" maar dat viel wel mee. 3 konden er gelijk weg, 1 mail was ik heel blij mee en de rest had te maken met een aankoop die ik vanmiddag via eBay gedaan heb
Importbruidegoms?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg in mijn studentenmailbox standaard minstens 20 spammails per dag. Grotendeels Russisch.
Doe eens posten dan, ik kan wel cyrillisch lezenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, ik ken geen cyrillisch.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe eens posten dan, ik kan wel cyrillisch lezenNiet dat ik weet wat het betekend overigens, maar lezen kan ik het
Wie heeft wat niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom ook maar weer eens buurten. Maar ik ga niet 4 dagen aan topics teruglezen
Wachten op mensen die hun werk niet doen -->
Ik wil slapen
Een CMS-installateur (ja, daar heb ik het eerder over gehad). En nu zitten er 3 man duimen te draaien. Wel allemaal in de VS dus voor hun is het iets minder laat dan voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie heeft wat niet gedaan dan?
Nog steeds problemen met de website verhuizingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een CMS-installateur (ja, daar heb ik het eerder over gehad). En nu zitten er 3 man duimen te draaien. Wel allemaal in de VS dus voor hun is het iets minder laat dan voor mij
Ja dit kan niet voltooid worden als het CMS niet werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met de website verhuizing
Zijn ze daar heel streng mee?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijk mijn duitsmondeling gemist te hebben...
Per ongeluk niet overgeschreven van mijn rooster in mij agenda
Ik ben de sjaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |