quote:Op woensdag 22 april 2009 14:11 schreef Houzer het volgende:
Wat me wel leuk lijkt is om met haar af te spreken.
Als ze dan vraagt wat je wilt drinken, zeg je zo: Doe maar Cola.
Als het dan te lang duurt met inschenken en alles, kan je wel roepen: He HOER! schiet eens op!!!!
Rugpijn? Ze is een hoer, ja. Ze ligt de hele dag op haar rugquote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vies om te zien.
Wat zullen die vrouwen een rugpijn hebben door die zware borsten.
Dit begint wel erg zielig te worden voor Cindy. Ik ga hier helemaal niet de moraalridder uithangen, maar het lijkt me dat er grenzen zijn, ook al is ze een prostituee. De manier waarop ze hier belachelijk wordt gemaakt gaat echt veel te ver. Ook in dat Paint-topic over haar.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef snadrem het volgende:
Jezus, wat een voorgevelIk moet er niet aan denken dat in mijn beha te moeten proppen, haha!
Maare, wat kunnen de vrouwen hier vreemd reageren zeg. Ik vind het eerder een beetje zielig voor Cindy, dat ze in dat wereldje terecht is gekomen en wat voor vunzig gezwets er wel niet over haar op internet staat. Hoort er allemaal bij natuurlijk, en als je zo in die berichten leest wat een enorme klantenkring ze wel niet heeft zal het ook wel aardig verdienen, dus het mes snijdt aan twee kanten.
Ach, waar maak je je druk om, als je het niets vind weet je gewoon dat je dat beroep niet hoeft te kiezenweer een zorg minder na je diploma! Ik hoop in ieder geval dat mijn vriend er niet op kickt, want dan kan ik weer mijn hele garderobe vernieuwen
Ja, dat lijkt me al genoeg grond om medelijden met haar te hebben, maar je kan niet alle topics over mensen uit Almere sluiten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef Bleeper3 het volgende:
We hebben het hier wel over iemand uit Almere
Nog even gequote omdat ik me helemaal kapot gelachen heb om die opmerkingquote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Van dit alles wordt ze meestal wel opgewonden, wat resulteert in een nat kaal kutje, die ontzettend lekker smaakt. Haar vocht is vrij dik en lekker van substantie.
Nou, stop het in een flesje en neem het mee naar huis. Smeerkees.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef Bleeper3 het volgende:
[..]
Dit begint wel erg zielig te worden voor Cindy. Ik ga hier helemaal niet de moraalridder uithangen, maar het lijkt me dat er grenzen zijn, ook al is ze een prostituee. De manier waarop ze hier belachelijk wordt gemaakt gaat echt veel te ver. Ook in dat Paint-topic over haar.
We hebben het hier wel over iemand uit Almere die familie heeft en ook haar boodschappen moet doen
Een slotje zou wel gepast zijn.
*gooit ontbijt weg*quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:58 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Nog even gequote omdat ik me helemaal kapot gelachen heb om die opmerking![]()
Onwijs wat een hoer, ik weet niet eens wat het allemaal betekendquote:eerste uur E250, elk uur daarna E150. dat is voor pijpen en neuken en m''n borsten neuken met condoom.
pijpen zonder E100 extra. klaarkomen over m''n lichaam E100 extra. deepthroat met condoom E100 extra.
gatverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef CHINESE_USER het volgende:
Van de week ff wat info aangevraagd via mail. Krijg net een mail terug en dit zijn de tarieven ;
[..]
Onwijs wat een hoer, ik weet niet eens wat het allemaal betekend.
Ze zit trouwens in Italië tot 20 mei.
Ja, en deze kan je zo kopen. Toch ongelofelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef LockonStratos het volgende:
Zij lijkt op de nederlandse Gianna MichaelsOok zoeen vies afgelikt wijf
Nerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef CHINESE_USER het volgende:
Van de week ff wat info aangevraagd via mail. Krijg net een mail terug en dit zijn de tarieven ;
[..]
Onwijs wat een hoer, ik weet niet eens wat het allemaal betekend.
Ze zit trouwens in Italië tot 20 mei.
Spaar wat geld en tietneuk haar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:36 schreef goudvis_bob het volgende:
heb een fokker haar nou al eens goed geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |