Mail/pm 'm me maar.quote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Geen kloon en als je me foto zou zien piep je ook wel anders
Ach gut, zo naïef en moralistisch.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Is het bij jou of een van de andere dames, die in dit topic enorm lopen af te geven op hoeren(lopers), wel eens opgekomen dat alles een oorzaak heeft?
Als je een geweldige vrouw thuis hebt zitten, die ook nog eens af en toe zin heeft in sex, waarom zou je dan in godsnaam nog naar een hoer willen. Sorry hoor maar deel van het verhaal is ook dat je je wederhelft gelukkig houdt.
Ik maak me bijvoorbeeld totaal geen zorgen dat mijn vriendin vreemd zou gaan, niet omdat ik niet jaloers ben of zij hondslelijk is, de reden ervoor is dat ik weet dat ze gelukkig is en dat voor geen goud op het spel zou zetten voor een vlugge wip.
Als ik een volwassen vrouw was, zou ik me hier niet zo druk over maken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:19 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Normaal is tussen A en D cup. Ik heb zelf een B cup en dan heb je ook best je handen al vol hoor.
De meeste meiden vinden het onprettig als het meer als D is en laten er dan vaak wat aan doen.
Maar dit gore geval is gewoon iets monsterlijks en zij is er nog trots op ook met alle gore rotzooi wat ze doet.
Ik wou dat er wat meer normale gozers reageerden hoe walgelijk ze is, want door alle klootzakken hier lijkt ze wel de ideale vrouw.
I.R.Baboons openingszin zegt me ook al weer genoeg![]()
En met "bepaalde meisjes" kan ik je uit de droom helpen, want bijna alle meiden denken zo over dit wijf.
Als ik een man was zou ik me schamen om hier alleen al naar te kijken![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als ik een volwassen vrouw was, zou ik me hier niet zo druk over maken.
Ik ga kapotquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef Sweet_katie het volgende:
Daar gaat het helemaal niet over. Het is gewoon bespottelijk dat ik of elke andere meid hier jaloers zou zijn op "dit" ding.
Ik heb aan aandacht nooit gebrek ook al heb ik niet zo'n voorgevel. Maar zo'n vieze teef haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Dat wijf neukt met elke kerel, of die nou getrouwd is of niet. Als ze de kans krijgt neukt ze je zoon van 14 zonder probleem, dat maakt die verlepte sloerie toch niet uit.
Dat zijn dingen die je als vrouw niet hoort te doen, en dat zovéél mannen hier daar zo makkelijk over doen is helemaal belachelijk, en daarom ben ik pisnijdig. Ik zou haar echt niet tegen moeten komen.
Ze schaamt zich voor haar scheefhangende schaamlippen, ze denkt dat ze de enige vrouw is die dat heeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ik ga kapot. Waarom ben jij zo gefrustreerd
?
quote:Op maandag 13 april 2009 19:19 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Normaal is tussen A en D cup. Ik heb zelf een B cup en dan heb je ook best je handen al vol hoor.
LOL, dit is inderdaad het beste topic sinds tijden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier moet absoluut een deel 2 van komen zodra deze vol is
Wat wordt je ineens mild. Net was ze nog de gore teef die al die weerloze getrouwde mannen verleidt, nu zie jij ook ineens dat het de mannen zijn die de hoer gebruiken? Wat een inzicht, superquote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef Annnemieke het volgende:
Ze wordt door al die kerels gebruikt als oud vuil. Vinden mannen dat nou opwindend?
Vind ik erg opwindend jaquote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef Annnemieke het volgende:
Ze wordt door al die kerels gebruikt als oud vuil. Vinden mannen dat nou opwindend?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef Annnemieke het volgende:
Yepp, "de hoer van Almere" oftewel "de tieten van Almere"quote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef googleman22 het volgende:
Ongelofelijk, wat een tieten heb ze!!
Ze is wel de superhoer van nederland volgens mij. Alleen daarom wil je haar wel eens neuken![]()
Komt ze echt uit Almere?
Reageer dan niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef Jodelie17 het volgende:
Gatverdamme, nog steeds over die vieze kutteef
Geen kloon. En alle vrouwen hier denken er gewoon hetzelfde overquote:Op woensdag 22 april 2009 13:37 schreef Houzer het volgende:
Jodellie17 Sweet-katie en Annemiek zijn cloons, beide een post aantal van onder de 20.
Zou me niks verbazen als er 2 jochies van 12 achter de namen schuil gaan.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:58 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Geen kloon. En alle vrouwen hier denken er gewoon hetzelfde over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |