Is het bij jou of een van de andere dames, die in dit topic enorm lopen af te geven op hoeren(lopers), wel eens opgekomen dat alles een oorzaak heeft?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos.
Hilarisch dat je haar de schuld geeft van stuk gelopen huwelijken, terwijl mannen haar uiteindelijk moeten benaderen (en betalen) voordat ze vreemd gaan.
Ja ja ja, De_goedeeente, mooie woordjes alllemaal. Maar als jij kijkt naar die lekkere vlezige meloenen waartussen je pielemans mag steken voor een wat euries dan laat jij dat gereformeerde lelijke eendje van je toch ook voor een keer in de waan dat ze gelukkig is, en neuk je toch ook deze hoerquote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Is het bij jou of een van de andere dames, die in dit topic enorm lopen af te geven op hoeren(lopers), wel eens opgekomen dat alles een oorzaak heeft?
Als je een geweldige vrouw thuis hebt zitten, die ook nog eens af en toe zin heeft in sex, waarom zou je dan in godsnaam nog naar een hoer willen. Sorry hoor maar deel van het verhaal is ook dat je je wederhelft gelukkig houdt.
Ik maak me bijvoorbeeld totaal geen zorgen dat mijn vriendin vreemd zou gaan, niet omdat ik niet jaloers ben of zij hondslelijk is, de reden ervoor is dat ik weet dat ze gelukkig is en dat voor geen goud op het spel zou zetten voor een vlugge wip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I HATE MUSIC
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef KluNzo het volgende:
[..]
Ja ja ja, De_goedeeente, mooie woordjes alllemaal. Maar als jij kijkt naar die lekkere vlezige meloenen waartussen je pielemans mag steken voor een wat euries dan laat jij dat gereformeerde lelijke eendje van je toch ook voor een keer in de waan dat ze gelukkig is, en neuk je toch ook deze hoer![]()
Je krijgt in ieder geval een stijve piemel van die enorme tieten, en dat mag volgens mij ook niet van de kerk
Waar heb je het over, ik geef helemaal nergens af op hoeren of hoerenlopers. En ik ben al helemaal niet met die hysterische huisvrouwen in dit topic, had jij ook kunnen weten als je wat beter had gelezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Is het bij jou of een van de andere dames, die in dit topic enorm lopen af te geven op hoeren(lopers), wel eens opgekomen dat alles een oorzaak heeft?
Als je een geweldige vrouw thuis hebt zitten, die ook nog eens af en toe zin heeft in sex, waarom zou je dan in godsnaam nog naar een hoer willen. Sorry hoor maar deel van het verhaal is ook dat je je wederhelft gelukkig houdt.
Ik maak me bijvoorbeeld totaal geen zorgen dat mijn vriendin vreemd zou gaan, niet omdat ik niet jaloers ben of zij hondslelijk is, de reden ervoor is dat ik weet dat ze gelukkig is en dat voor geen goud op het spel zou zetten voor een vlugge wip.
Haha, ik en de kerk, wat een grap. En nee sorry als ik naar deze specifieke dame kijk dan wordt ik niet echt opgewonden. Maak je geen illusies ik mag graag naar vrouwen kijken en juich ook ieder jaar de rokjesdag weer toe.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef KluNzo het volgende:
[..]
Ja ja ja, De_goedeeente, mooie woordjes alllemaal. Maar als jij kijkt naar die lekkere vlezige meloenen waartussen je pielemans mag steken voor een wat euries dan laat jij dat gereformeerde lelijke eendje van je toch ook voor een keer in de waan dat ze gelukkig is, en neuk je toch ook deze hoer![]()
Je krijgt in ieder geval een stijve piemel van die enorme tieten, en dat mag volgens mij ook niet van de kerk
quote:Op zondag 12 april 2009 16:43 schreef Nienke21 het volgende:
[..]
Gedrogt dat zei ik. Gelukkig ben je het et ee eens
sech dad wel sechquote:Op zondag 12 april 2009 16:43 schreef Nienke21 het volgende:
[..]
Niet mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 16:43 schreef Nienke21 het volgende:
[..]
Normaal is tussen A en D cup. Ik heb zelf een B cup en dan heb je ook best je handen al vol hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben niet bijzonder onder de indruk van Cindy Salou (hoewel, een vrouw van boven de 1.90), maar de reacties van bepaalde meisjes vind ik toch het intrigerends. Als ik een meisje was met een normale borstomvang (ergens tussen de A en een aantal maten daarboven) zou ik me toch geen moment zo laten kennen als dat zij doen. Maar goed, er is dus duidelijk een onderdeel van de (bepaalde-)vrouwenpsyche dat ik nog niet begrijp.
Kloon van Sweet_katie??quote:Op maandag 13 april 2009 19:19 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Normaal is tussen A en D cup. Ik heb zelf een B cup en dan heb je ook best je handen al vol hoor.
De meeste meiden vinden het onprettig als het meer als D is en laten er dan vaak wat aan doen.
Maar dit gore geval is gewoon iets monsterlijks en zij is er nog trots op ook met alle gore rotzooi wat ze doet.
Ik wou dat er wat meer normale gozers reageerden hoe walgelijk ze is, want door alle klootzakken hier lijkt ze wel de ideale vrouw.
I.R.Baboons openingszin zegt me ook al weer genoeg![]()
En met "bepaalde meisjes" kan ik je uit de droom helpen, want bijna alle meiden denken zo over dit wijf.
Als ik een man was zou ik me schamen om hier alleen al naar te kijken![]()
Postgeschiedenis van die 17 jarige.quote:Op maandag 13 april 2009 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat geen enkele van de dames die hier zo fel reageren een fotoboek hebben.
Geen kloon en als je me foto zou zien piep je ook wel andersquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van die 17 jarige.
ONZ Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supert... 2 3 4 5
ONZ PAINT hier Cindy Salou (WEDSTRIJD)
GC Bier drinken in de trein. Mag dat? 2 3
ONZ animalsex 2 Jodelie17![]()
Ik drink wel eens bier in de treinquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
Geen kloon en als je me foto zou zien piep je ook wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |