Shearer zal het ons vanavond haarfijn uitleggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Almunia hield duidelijk vast.
Net lieten ze het van een ander standpunt zien.
Dan heb je waarschijnlijk ook gezien dat de Newcastle speler in het luchtduel zijn rug naar Almunia draaide en dus zelf de eerste overtreding maakte.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Almunia hield duidelijk vast.
Net lieten ze het van een ander standpunt zien.
Wel fluiten voor een overtreding maar de rode (of in ieder geval gele) kaart achterwege laten.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
komt nogal popie jopie over, een heel verhaal met afkortingen. echt zo van "kijk eens hoe Brits ik ben".
we zijn hier op Fok en je mag doen en laten wat je wil. en als je af en toe een afkorting erin gooit valt niemand erover. maar een verhaal van 4 zinnen met een stuk of 6 afkortingen is gewoon triest op een Nederlands forum.
Overigens woon ik zelf ook in de UK en heb die afkortingen haast nog nooit tegen gekomen, niet in kranten of tv en soms in magazines. Forum's all the way blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ga huilen man- het gaat over een Engels competitie. Moet ik je ook nog uitleggen wat "on self destruct" betekent want ik gebruikte engels. Kan misschien een probleem voor je zijn
.
Kabouter dansquote:
Nee joh, Arshavin stelde zich aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:35 schreef fanneke het volgende:
Nog eens een keer de herhaling van de elleboog van Taylor. Dit is dus gewoon ROOD.
hap hap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij kreeg wel degelijk een klap in zijn gezicht hoor.
Hij kent jouw anti-Arsenal gevoelens nog niet zo goed, denk ik.quote:
Ik ben anti-Arsenal, dat klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij kent jouw anti-Arsenal gevoelens nog niet zo goed, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |