uuuh...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nu nog een beetje speedcore of terror er achteraan
Mijn ouders worden de hele dag al gek, gelukkig zijn ze beetje in het goede bui dus volume staat vol los en ze klagen nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!oh wat ga ik hard op mijn bureaustoel hier
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:02 schreef kollie het volgende:
JOngens, allemaal ff naar d´n rippert zwaaien
als jij betaaldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef LeonH het volgende:
19 september... ik zeg mijn verjaardagsfeestje daar vieren. Wie gaat er mee?
Ja een paar drankjes kunnen er wel van af. Vliegticket en hotel is voor eigen kostenquote:
Ik denk alleen maar tussen 02.15 en 04.15.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste paar sets van Black worden niet wat denk ik...
Nee inderdaad..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Ben wel benieuwd naar Wat Brennan Heart te draaien heeft. weinig van heurt laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Ja weer een middagje uiterst productief geweestquote:
wordt wel na 1-en gok ik... maar zaal boven is pas rond 00.00 open, tot die tijd moet je beneden of in après ski zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nee inderdaad..
Heb je enige idee hoelaat die Dj's over het algemeen in NY komen?
nog een beetje early dan? of allemaal newstyle?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef kollie het volgende:
Nu kijk ik naar het kindersongfestival, gaat aardig los daaro
Och busje gaat pas om 11.00 uur dus dat zit wel snor..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt wel na 1-en gok ik... maar zaal boven is pas rond 00.00 open, tot die tijd moet je beneden of in après ski zitten
22.45 gaat de bus hier, dus 23.15 binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Och busje gaat pas om 11.00 uur dus dat zit wel snor..
En anders maar eerst Apre-skien ook altijd leuk
En dat is iets slechtsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Wat Brennan Heart te draaien heeft. weinig van heurt laatste tijd.
Mwah hoop dat ie ook weer keer wat leuke platen gaat produceren, vorig jaar toch aardig wat leuke platen van hem gehoord..quote:
die gozert is afgezakt tot de diepste kerkers van de hardstyle, zit nu nog nét een verdieping boven de gebroeders janssen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Wat Brennan Heart te draaien heeft. weinig van heurt laatste tijd.
Hij niet, maar zijn producer welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mwah hoop dat ie ook weer keer wat leuke platen gaat produceren, vorig jaar toch aardig wat leuke platen van hem gehoord..
Nu is het al een halfjaar stil om hem, inspiratieloos?
precies..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij niet, maar zijn producer wel
Daar heb ik het niet over, heb 't over zijn platen en niet over die kut liveact van hem..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij niet, maar zijn producer wel
Edit: leuke platen?? Ben je In the End vergetenEn die geweldige live act van 'm?
Vorig jaar kan ik me alleen Memento en Remember, Remember herinneren als aardige platen van BH.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, heb 't over zijn platen en niet over die kut liveact van hem..
en in the End was idd een drama.
mag ik die maken? heb een vette TTquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef T_Killer het volgende:
Nog even een paar posts op tempo, kunne we weer meteen n nieuwe starten voor Black van dadelik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |