Geen goede plaat Remco volgens jou?quote:
vind hem wel gaan, als die kick er voor 1e keer inkomt... maar climax nu doet me niet heel veelquote:
Een echte twentenaar een keet en hij luisterd ook nog na piratenmuziekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:18 schreef Silaz het volgende:
Ik heb het voor nu maar even uitgezet. Lokale piratenboer maar aangezet![]()
![]()
Vanavond maar in de keet bij me matties BLACK stream opzetten
haha eerst stond er we vallen de vagina aanquote:
maar als je DJ Panda covert, ben je wel heldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nu moet Remcore de mond houden, hij vond Noisecontrollers niet vet!
ook pavo aan het luisteren?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef Sethje het volgende:
tvp
vnv misschien frontliner @ time fout, bij gebrek aan beter
enthousiasmequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef kollie het volgende:
[..]
haha eerst stond er we vallen de vagina aan![]()
No shit Sherlock!quote:
Nee mangg geen Almelo. Goor :pquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Een echte twentenaar een keet en hij luisterd ook nog na piratenmuziek![]()
Je kwam toch uit Almelo of niet?
Pavo kan wel lekker mixxen![]()
Heb keer bij hem achter de tafels gestaan in super lompe tent met boeren was die toen aan het draaien, nog praatje met hem toen gemaakt en super aardige gast!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
No shit Sherlock!![]()
Toen ik deze man ooit eens zag draaien was ik weer verkocht en heb ik me maar weer een draaitafel set gekocht! Blijft 1 van mijn voorbeelden
Attack Again vind ik daarentegen dan weer niet zo bijzonder...
Jordan & Baker.. Explode..quote:
T_Killert heeft hem gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef T_Killer het volgende:
zeg niet dat ik attack again heb gemist
maak me wakker uit deze nachtmerrie![]()
jow niels alles paletti, kga btw zeker naar emporium![]()
je hebt hem gemist!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef T_Killer het volgende:
zeg niet dat ik attack again heb gemist
maak me wakker uit deze nachtmerrie![]()
jow niels alles paletti, kga btw zeker naar emporium![]()
Ken wel bult mensen uit Goor, veel mensen uit Goor gingen altijd naar Dieka uit..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nee mangg geen Almelo. Goor :pMaar piratenmuziek is zo heel af en toe hoor.
Luna draaide deze op Q/base 2007. radslagen door die hangarquote:
Pavo is 1 van de tofste bekende DJ's die ik "ken". Altijd in voor een praatje. Heeft zelfs nog foto's ooit gemaakt op Q-base met m'n S.E.X. shirtje, en even later moest ie eens in de Peppermill draaien en kwam ie weer even een babbeltje maken met me over zijn Z-Afrika ervaringen met Lock 'n Load enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb keer bij hem achter de tafels gestaan in super lompe tent met boeren was die toen aan het draaien, nog praatje met hem toen gemaakt en super aardige gast!
Jammer dat je zo'n man niet vaker op feestjes ziet.
Topic 100 moet weer iets speciaals zijnquote:
En gaan nog steedsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ken wel bult mensen uit Goor, veel mensen uit Goor gingen altijd naar Dieka uit..
Als we zo door blijven posten wel ja, volgens mij ben ik wel verantwoordelijk voor 25% van de berichten in dit topic..quote:
Pavo mag datquote:
deze hele dag uitzending is toch speciaal??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:36 schreef Silaz het volgende:
[..]
Topic 100 moet weer iets speciaals zijn![]()
![]()
Weet je wat speciaal is??? Attack againquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hele dag uitzending is toch speciaal??
jaah okee. maar dat is andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hele dag uitzending is toch speciaal??
quote:
Beugelsquote:
Ben een Tukker die in Den Haag woont.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Een echte twentenaar drinkt Grolsch !
x2.quote:
laat hem zo maar doorgaan tot 20.00quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef poiuytr het volgende:
Heerlijk Pavozal die nog beetje hardcore gaan draaien?
Ow dan mag 'tquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef kollie het volgende:
[..]
Ben een Tukker die in Den Haag woont.
mag ik dan een hoegie?![]()
dat doe ik vanavond wel op Grainable System Overdrivequote:
Proost!quote:
DHHD zonder Luna + 2 Sidez bij New York hierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:47 schreef T_Killer het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vanavond?
Haha wel aardig erg hier ja vandaag maarjah 't magquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:47 schreef T_Killer het volgende:
tis vrdomme net n chatroom hier
Maar wat zijn de plannen voor vanavond? Ik ga me wagen aan drum n bassWeet ook niet wat ik dr van moet gaan denken. Maar is iig beter dan tussen de 16 jarige Frontliner fans te gaan staan in de T.O. dacht ik zo
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:50 schreef T_Killer het volgende:
Rip heeft dit topic wel gezien hoor, staat al de hele dag bovenaan de lijst bij t muziekforum
Techno feestje in de Nieuwe Nor met Michel de Heyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:47 schreef T_Killer het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vanavond?
good memoriesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:50 schreef 16meter het volgende:
hmm die afsluitende shit recyclen ze ook
mysteryland '08 rip-off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |