Dan heb ik ook een serieus verzoek: Giel blijf thuis.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel . Tof dat het komt
En het is helemaal niet zeker dat Giel mee komt, vlak voor Serious Request wordt bekend welke dj's er in het glazen huis zitten.
Journalistje spelen is leuk he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik wist het lekker al toen het nog onder embargo stond. Dat wil ik gewoon even gezegd hebben
Hebben ze in eerste instantie wel aangegeven akkoord te gaan met het embargo? Anders krijg je hetzelfde gedoe als 't NRC rond de miljoenennota.quote:
Ach ja, ze wilden de eerste zijn met het nieuws he. Het was kennelijk te belangrijk om te wachtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:51 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hebben ze in eerste instantie wel aangegeven akkoord te gaan met het embargo? Anders krijg je hetzelfde gedoe als 't NRC rond de miljoenennota.
Waarschijnlijk niet, maar door het embargo te negeren heb je wel kans dat ze je de volgende keer niks meer vertellen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:51 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hebben ze in eerste instantie wel aangegeven akkoord te gaan met het embargo? Anders krijg je hetzelfde gedoe als 't NRC rond de miljoenennota.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:22 schreef Atlanticus het volgende:
Een meet.
"Hallo ik ben Klaas."
-"Hoi ik ben Piet."
"Nou ik ga weer, want ik moet Fokken!".
-"Ik ook, doei!"
Dan ken jij de FOK!meets duidelijk nog nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:22 schreef Atlanticus het volgende:
Een meet.
"Hallo ik ben Klaas."
-"Hoi ik ben Piet."
-"Ik ook, doei!"
De enigen die ik in het 3fm topic heb zien zeiken zijn die randstedelingen die nu ineens moeten reizen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef StarGazer het volgende:
Serieus, hoe verzuurd moet je zijn om het niet leuk te vinden dat het glazen huis naar Grunn komt.
Fantastische reclame voor de mooiste stad van NL.
Ik ben trots.
Je gaat toch niet alleen voor zo'n glazen huis hierheen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De enigen die ik in het 3fm topic heb zien zeiken zijn die randstedelingen die nu ineens moeten reizen.
Juistem en de zuidelingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De enigen die ik in het 3fm topic heb zien zeiken zijn die randstedelingen die nu ineens moeten reizen.
Tijdens Groningenmeets is er helemaal niets aan om te fok!en, er is hier dan namelijk niemand omdat iedereen in het park met een biertje, pannenkoeken, aardbeien en slagroom zit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:22 schreef Atlanticus het volgende:
Een meet.
"Hallo ik ben Klaas."
-"Hoi ik ben Piet."
-"Ik ook, doei!"
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:12 schreef maok het volgende:
Ik vind het tof voor Stad dat het glazen huis komt![]()
[..]
Tijdens Groningenmeets is er helemaal niets aan om te fok!en, er is hier dan namelijk niemand omdat iedereen in het park met een biertje, pannenkoeken, aardbeien en slagroom zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |