Onzin, jij stuurt ze toch niet in den vreemdequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Isabeau het volgende:
1e echte liefde: na knipperlichtrelatie knoop doorgehakt, bij mijn weten nooit vreemd gegaan
2e liefde: ging vreemd met mijn beste vriendin (!), een half jaar later bij hem weggegaan
Tussendoor scharrel: kon niet kiezen tussen de 3 vrouwen waar hij van hield, ging flink vreemd, relatie verbroken zodat hij nog 2 vrouwen had om uit te kiezen (1 niet bestaand en 1 getrouwde vrouw, succes)
3e liefde: na besluit tot trouwen en kinderen krijgen besloot hij dat een jongere, slankere en blijkbaar leukere vrouw meer wat voor hem was, ik wilde wel met hem verder, hij niet met mij
3 van de 4 gingen vreemdHet zal wel aan mij hebben gelegen
Oh ja dat wilde ik nog vragen :quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:37 schreef borisz het volgende:
Vanavond nog wat spinaziegehaktballetjes van gister naar binnen werken. Was toch erg lekker.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=497780quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat wilde ik nog vragen :
Recept [ [url=http://http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bounce.gif]afbeelding[/url] ]
Hier ook amper geldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Vork het volgende:
Jamaar jamaar ver weg en geen geld en de gebruikelijke excuses.
je wordt er wel onzeker van en ik weet nu al dat ik het verdomd moeilijk ga krijgen om een eventuele volgende partner te vertrouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Onzin, jij stuurt ze toch niet in den vreemde![]()
Oh wat is het heerlijk om in het midden van ons landje te wonen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ver weg en geen geld en de gebruikelijke excuses.
Coolquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je wordt er wel onzeker van en ik weet nu al dat ik het verdomd moeilijk ga krijgen om een eventuele volgende partner te vertrouwen![]()
En kres, ik weet dat ik niet altijd citeer, maar dat was tegen VorkNiet elke man kan hier dag & nacht binnenwandelen. Vork wel.
Steer toch !!!quote:
Uh, nee, want ik heb geen idee wat jouw recept isquote:
We hebben vroeger veel meegemaakt samen en elkaar om de zoveel jaar altijd weer opgezocht per mail of hyves of zo. En ondanks dat we er nogal verschillende levens op na hielden, bleef je zo af en toe aan elkaar denken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Bluezz, wat een naar nieuwsJa, bel haar maar, dat vindt ze vast fijn.
En ik begrijp dat het eng is
Veel te ver als je het mij vraagt!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef Isabeau het volgende:
In België overwegen ze nu een rookverbod bij mensen thuis, als er kinderen aanwezig zijn: http://www.nu.nl/algemeen(...)od-ouders-thuis.html
Jammer dat mensen zelf niet kunnen bedenken dat je niet in de buurt van kinderen moet roken. Ik vind het wel erg ver gaan om er ook daadwerkelijk een wet over te maken.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef golfer het volgende:
Even een klein middagdutje doen, want anders trek ik het vanavond met de visite niet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:50 schreef DarkElf het volgende:
yeah mijn nieuwe laptop doet het ook op het terras
Het is altijd een dingetje als je een nieuwe laptop hebt. Alles uitzoeken hoe het werkt. en waar alle knopjes voor zijn...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:50 schreef DarkElf het volgende:
yeah mijn nieuwe laptop doet het ook op het terras
slaap lekker opaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef golfer het volgende:
Even een klein middagdutje doen, want anders trek ik het vanavond met de visite niet.
Goedemorgen opa.....quote:
Je gaat naar de Italiaan en Isaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Den_Haag het volgende:
zo even douchen en naar de Italiaan
en Isa
Smakelijk DHquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Den_Haag het volgende:
zo even douchen en naar de Italiaan
en Isa
Ondertussen is de 35% afdeling bij de AH van Steer leeggekocht door Steer himselfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Smakelijk DH
Heb opeens enorm zin in Ginger AleEven naar de appie.
Nah, die Disney-ijsjes hoef ik nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondertussen is de 35% afdeling bij de AH van Steer leeggekocht door Steer himself.
Nee, omgekeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
Eerst banaan, dan dulce de leche?
Gut, ik ben alweer een beetje aangeschoten![]()
Wat??quote:
Ben ik de enige die denkt dat dat enorm heeft gejeuktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat??
Blonde baby's zijn trouwens net zo leuk; ik zag deze week een foto van Mr CF toen hij bijna een jaar was, in een gebreid tuinbroekje. ZOOOOO schattig
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:27 schreef kres het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat dat enorm heeft gejeukt
Dudequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik heb even een neusmasker op. Niet normaal meer hoeveel mee-eters daar mee naar buiten komen als je het er weer af pulkt.
too much informationquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik heb even een neusmasker op. Niet normaal meer hoeveel mee-eters daar mee naar buiten komen als je het er weer af pulkt.
Thanks for backup....quote:
Payback time ?quote:
3FM luister ik eigenlijk alleen maar naar Arbeidsvitaminen, 3FM is stukken minder geworden het laatste jaar. Vorig jaar luisterde ik veel meer naar 3fm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef kres het volgende:
[..]
Thanks for backup....![]()
Heb veel meer met 3FM
"en tot die tijd een spannend muziekje"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM luister ik eigenlijk alleen maar naar Arbeidsvitaminen, 3FM is stukken minder geworden het laatste jaar. Vorig jaar luisterde ik veel meer naar 3fm.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef kres het volgende:
[..]
Thanks for backup....![]()
Heb veel meer met 3FM
Boom boom boom boomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:56 schreef kres het volgende:
Ik draai een muziekje en de buurvrouw moet het raden
en dat doet ze best goed
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boom boom boom boom
I want you in my room
Luister hier naarquote:
Oh zijn we weer opstandig ....quote:
Aiiiiquote:
Ik weet niet wat jij rookt maar ik zou er echt mee nokken.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik zie nu pas dat het die Fritzel is met de blauwe map
Het is de Tears for Fearsquote:Op zondag 22 maart 2009 00:00 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij rookt maar ik zou er echt mee nokken.....
Niet van mij.quote:
ohh opa toch... hou je in he ...quote:Op zondag 22 maart 2009 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet van mij.
Al 7 maanden clean.![]()
Maar ik vond het best wel lekker ruiken.
Bedankt voor je bezorgdheid, kleinkind.quote:
That's a good grandpaquote:Op zondag 22 maart 2009 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt voor je bezorgdheid, kleinkind.
Nicotinelletje ingenomen.
Figure of speechquote:Op zondag 22 maart 2009 01:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet tegen mensen praten die er niet zijn![]()
Wie het eerst ligt?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil naar bed maar aan de andere kant ook niet.
En als ik zeg dat ik ook zo naar bed ga? Helpt dat wel ?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil naar bed maar aan de andere kant ook niet.
Ik heb Bluezz nog in huis, qua trek.quote:
Jij hebt trek en zij is in huis... Hmm wat een combi...quote:
Druif me chorizoquote:Op zondag 22 maart 2009 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik heb ook trek en nog een halve edammer in de koelkast, en wat druiven.
Kaas + druiven =Op de een of andere manier smaken de druiven zoeter dan zoet met kaas, en de kaas wordt geuriger. Een van die combo's. Net als kaneel/appel enzo.
Ahh die arme Golfer toch.quote:
Ik ook niet meer, dus volg je voorbeeld en volg je naar bed.quote:
Weltrusten oldtimers en een lief kusje voor jullie allebeiquote:Op zondag 22 maart 2009 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, dus volg je voorbeeld en volg je naar bed.
De andere rukkers wens ik alvast welterusten.
Hee nou moet het niet gekker worden met je Steerquote:Op zondag 22 maart 2009 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten golfer en bloes.
Kako si, Kressie?
Je sloveense scharrels ? Hoe kom je daar nou aan.....quote:
Internationale congressen he.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:04 schreef kres het volgende:
[..]
Je sloveense scharrels ? Hoe kom je daar nou aan.....
What do you do for a living ?quote:
Freelance journalist. En ik probeer af te studeren.quote:
Ahaa... En daarbij scoor je nog wat scharrels....?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Freelance journalist. En ik probeer af te studeren._!!
Nee, da's heel lang geleden.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:10 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa... En daarbij scoor je nog wat scharrels....?![]()
Die info kan je beter aan je volgende scharrel vertellen ...quote:Op zondag 22 maart 2009 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Freelance journalist. En ik probeer af te studeren._!!
Mijn passies zijn theater, mobiele technologie, smaken en geuren.
Ik val op brunettes.![]()
Ik ben meer een tietenman dan een kontenman.![]()
Verder nog iets weten?![]()
Zou ik alleen nemen als je een nerd bent, of die kant op geneigd bent te gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:11 schreef kres het volgende:
Wat kan je mij over een HTC touch pro vertellen ?
Ben er niet een en ook niet van plan om een te worden maar toch heb ik er een.....quote:Op zondag 22 maart 2009 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou ik alleen nemen als je een nerd bent, of die kant op geneigd bent te gaan.
Leuk neergezet....quote:Op zondag 22 maart 2009 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Windows Mobile loopt qua technologie een generatie achter op de iPhone en de T-Mobile G1. Tel daarbij op de TouchFLO schil en je hebt een dikke pot stroop of een fles Heinz Ketchup.
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef DarkElf het volgende:
mm dat zijn wel veel smilies..... lijk ons nichtje van 13 wel, die propt ze ook overal voor-tussen- en achter...
Ik weet nog niet wat ik ga doen..quote:Maar ik ben nu eik wel heel erg wakker en denk niet dat ik nog terugga naar bed
Ik ook nog nietquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga soep maken.. dan is ie vanavond lekker..
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga soep maken.. dan is ie vanavond lekker..
pffft ik kan er maar niet aan wennen dat hier in Dordt echt niks open is op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef kres het volgende:
Hmm dacht ff heel blij dat de Ah hier in Leusden op zondag open is maar dat is pas vanaf 19 April
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa´s konijn heeft het internet°snoer weer doorgeknaagd![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa´s konijn heeft het internet°snoer weer doorgeknaagd![]()
nostalgiequote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier geen winkels open op zondag. Hier zijn zelfs veel winkeltjes doordeweeks dicht tussen 12 en 13.30
Ik had ook zin in soep. Wilde uiensoep maken maar heb geen boter..quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier geen winkels open op zondag. Hier zijn zelfs veel winkeltjes doordeweeks dicht tussen 12 en 13.30
Maffe gasten die Belgenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:33 schreef DarkElf het volgende:
Ze hebben wel in Vlaanderen lunchpauzes, en lang ook btw. Daar moet je echt aan wennen als je vers uit Nederland aan komt zetten
en veel winkels hebben een sluitingsdag door de weeks, meestal donderdag. Die zijn dan wel weer (zoals de delhaize hierachter) op zondagochtend open.
gebruik olijfoliequote:Op zondag 22 maart 2009 10:33 schreef kres het volgende:
[..]
Ik had ook zin in soep. Wilde uiensoep maken maar heb geen boter..
Ja dat zal ik maar doen....quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gebruik olijfoliekrijgt je soep ook niet zo'n botersmaak
Jah echt?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dat zal ik maar doen....
Ik hou juist van die botersmaak
Ach ja zo ieder zijn/haar smaak.....quote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah echt?Ik vind dat het juist een heel gerecht kan verpesten die baksmaak
Ik heb een soort minestrone gemaakt. Zonder bonen want die was ik vergeten. Dus 'Minestrone zonder bone' ga ik het noemenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:33 schreef kres het volgende:
[..]
Ik had ook zin in soep. Wilde uiensoep maken maar heb geen boter..
Zelfs de LIDLquote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Terwijl in Delft zelfs de Lidl open is op zondag, alle c1000's en een paar AH's
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef kres het volgende:
[..]
Ach ja zo ieder zijn/haar smaak.....
Maar ik vind je nog wel lief hoor
Leuke naamquote:Op zondag 22 maart 2009 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een soort minestrone gemaakt. Zonder bonen want die was ik vergeten. Dus 'Minestrone zonder bone' ga ik het noemen![]()
En alles zelf gehakt met mijn mega koksmes![]()
Die in de Griegstraat dan wel, die van de Multatuliweg weet ik niet (als die nog bestaat trouwensquote:Op zondag 22 maart 2009 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfs de LIDLCool
Ik moet straks nog boodschappen doen
Die is er nogquote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Die in de Griegstraat dan wel, die van de Multatuliweg weet ik niet (als die nog bestaat trouwens)
dan wel roomboter neem ik aan? Goh nu vraag ik me af wat ik de laatste keer heb gebruikt toen ik uien-soep had gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:03 schreef DarkElf het volgende:
zo ontbijt is bijna klaar, croissantjes vers van de bakker, verse jus, 4.5 minuten eitje, koffie voor de koffiedrinkers en voor de logé een spiegelei met spek ..
over soep gesproken, echte goede uiensoep moet met boter want daar smoor je de uien een half uur in zodat ze boterzacht en zoet worden .. dat bereik je niet met olie.
en meer soep; vanavond maak ik een courgette-dillesoepje.. lekker en makkelijk
Crapquote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dan wel roomboter neem ik aan? Goh nu vraag ik me af wat ik de laatste keer heb gebruikt toen ik uien-soep had gemaakt.![]()
Miss toch ook boter? De uien waren iig zacht en zoet.
Ik ga nu ook maareens uiensoep maken, en ik heb wel boterquote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef kres het volgende:
[..]
Crap
Ik heb al olijfolie gebruikt.....
Moest wel..
Ik weet niet hoe het weer bij jou is maar hier nodigt het niet echt uit om buiten op een terras te gaan zitten ...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohnee eerst maar eens aankleden, net gedouched.
Dan aan de soep beginnen, dan het benedenterras ontgroenen () en spullen pakken, en om 14.00 uur wil ik buiten met een boekje en een wijntje en een snackje op het terras zitten
hier is het zonnigquote:Op zondag 22 maart 2009 11:44 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het weer bij jou is maar hier nodigt het niet echt uit om buiten op een terras te gaan zitten ...
back at ya..
ja tuurlijk roomboter , als je boter gebruikt moet t geen meuk zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dan wel roomboter neem ik aan? Goh nu vraag ik me af wat ik de laatste keer heb gebruikt toen ik uien-soep had gemaakt.![]()
Miss toch ook boter? De uien waren iig zacht en zoet.
Ja 3 dagen vroeg op, dan kan ik daar erg naar uitkijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:00 schreef DarkElf het volgende:
lekker he bluezz? uitslapen..
gaat er nog gekookt worden vandaag?
Wat is een 3kwart tight?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Vandaag is weer bakdag; ik ga appel-toffee muffins maken en biscottien vanavond pizza.
Maar eerst een rondje hardlopen. Ik heb gisteren zo'n doldwazedriekwart
tight
gekocht
Hopen dat ik geen bekenden tegenkom
Je moest eens weten hoe vaak het bij mij mislukte omdat ik er niet bij bleef staanquote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ik voel me altijd zo'n culi als ik zelf croutons maak! het is doodsimpel en 20x zo lekker als van die kleine prefabdingetjes, maar bijna niemand maakt ze zelf.
een 3kwart broek, en ws een strakke aangezien het voor het hardlopen isquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
Nou kan je er twee tegelijk gebruiken... Wel zo eficientquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
Vind die andere leukerquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, nee![]()
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
Onderaan afmaken met wijde pijpen, zwart verven en je hebt mijn huisbroek te pakkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
Ik ben eerlijkgezegd ook niet zo gecharmeerd van (mezelf in) dat ding, maar ja, een joggingbroek is ook zowatquote:
Als ik hardloop heb ik gewoon een joggingbroek aan met een voetbalshirt eroverquote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben eerlijkgezegd ook niet zo gecharmeerd van (mezelf in) dat ding, maar ja, een joggingbroek is ook zowat
Ik vind een joggingbroek niet fijn rennen, dat fladdert zo om je benenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik hardloop heb ik gewoon een joggingbroek aan met een voetbalshirt erover.
Hardlopen is wel prettig na een lange dag studiequote:
Niet zo'n last van.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind een joggingbroek niet fijn rennen, dat fladdert zo om je benen
Geloof ik niets vanquote:Op zondag 22 maart 2009 13:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hardlopen is wel prettig na een lange dag studie. Of smorgens vroeg dat is ook prettig (zoals vanmorgen half 8 lekker een rondje gelopen
.).
Overigens ben ik alleen een voor- en najaarloper in de zomer heb ik er vaak de puf niet voor.
[..]
Niet zo'n last van..
Ik doe met je mee Hobje! Ik ben ook suf, errug suf...quote:Op zondag 22 maart 2009 14:12 schreef MissHobje het volgende:
zo goedendag allen
Alles wel hier??
Tis suf weer en ik voel me suf
Goed idee idd. thanksquote:Op zondag 22 maart 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Hobs, zet leuke muziek op en maak een smoothie voor jezelf!
Ik laat mijn sticky toffee pudding nog even zakken en dan ga ik rennen!
Op zich wel een goede dat wijntjequote:Op zondag 22 maart 2009 14:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doe met je mee Hobje! Ik ben ook suf, errug suf...
Ga zometeen eventjes een wijntje drinken bij mijn ouders denk ik. Of even met de hond de bossen in of zo....(of allebei)
Hee cool..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Woehoe!! Er komt een journalist + fotograaf van de Telegraaf naar ons 'evenementje' zaterdag![]()
Hoe cool is dat..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja stoer he![]()
Moet zeggen dat we sowieso aandacht uit verschillende verrassende hoeken krijgenWe worden regelmatig op buitenlandse sites gelinkt ook, erg grappig! Denen teleurgesteld dat het zo ver was, Tsjechen idem (we hebben er zelfs 1 standhouder aan over gehouden).. Nja, het is dan ook wel het grootste evenement van Europa inmiddels wat alle facetten van de vivariumhobby beslaat
Bolletjesquote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef kres het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet wat dit zijn?![]()
(Sunny niet voorzeggen he?! )
We got a "weener"quote:
Hobje ligt nu naakt te zijn onder een zonnehemel... Dat fokt nogal slecht...quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hm. Ik verveel me de pleures. En ik heb geen zin in een buiten-activiteit. What to do
Ik ga bij de buren eenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen idee.. mag ik met je mee doen? Heb zelfde probleem
Pfffft, stomme lamlendige dagenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen idee.. mag ik met je mee doen? Heb zelfde probleem
Ik snap jouw reactie nietquote:Op zondag 22 maart 2009 14:58 schreef kres het volgende:
[..]
We got a "weener"
" Prijzen mensen.... ! Prijzen.... ! "
Geeft niks ......quote:
Jullie hebben tenminste internet, ik moest naar mijn oudersquote:Op zondag 22 maart 2009 16:11 schreef kres het volgende:
Jullie worden bedankt....
Nou verveel ik me ook helemaal kapot
Heeft de bunny echt je internet lijn doorgeknaagd ?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste internet, ik moest naar mijn ouders
Ik praat geen poep, manquote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef kres het volgende:
Heeft de bunny echt je internet lijn doorgeknaagd ?
O nee, alsjeblieft nietquote:Op zondag 22 maart 2009 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil er iemand ruilen? Ik heb nu telefoondienst
Ja. De telefoon opnemen: 'Ja hallo, met *die en die*, ik ben een *studievriend/collega/whatever* van je vader! Hoe is het met hem?'quote:
Dacht dat het een geintje wasquote:
Ahh gossie tochquote:Op zondag 22 maart 2009 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O nee, alsjeblieft niet
En ja, ik eet konijn vanavond.
Deze eeuw is pas 9 jaar oud.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef Isabeau het volgende:
"Strafprocessen van de eeuw" vind ik ook wel weer een beetje overdreven
Sorry...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het in ieder geval helemaal niet grappig![]()
En ik stond alleen maar heel even in de keuken om narcisjes te verpotten.
Ging over de 20ste eeuwquote:
Nou je het zegt...quote:Op zondag 22 maart 2009 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Maar er klopt echt geen hout van het verhaal. En tot nu toe heb ik nog nooit een nieuwsbericht (krant, tijdschrift, tv) gelezen waarvan ik wist hoe het was gegaan die correct was. Nog nooit! En dat is dan van gebeurtenissen die recent plaatsvonden en waarbij getuigen etc nog leven...
Hoe moet dat nu met al die geschiedenisboekenVolgens mij staan die boeken vol leugens en onwaarheden.
srlsy? Had je een heel kleintje gemaakt dan ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Hij was heerlijk(we hebben hem met z'n tweeën opgegeten
)
Pffft ik dacht alquote:Op zondag 22 maart 2009 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, een mini banoffee pieDus we hebben geen 8/12-persoons taart op hoor
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Middagdutjes zijn hot in de cul slowchatMaar hij knipt alleen draadjes door die geluid maken, zoals telefoondraden en draadjes van telefoonopladers
Niet dat ik dat hoor, maar iemand wist me te vertellen dat dat de reden is waarom konijnen geen electriciteitsdraden doorbijten. De mijne heeft dat in ieder geval nog nooit (godzijdank) gedaan.
vast wel, ook lekker over ijs lijkt mequote:Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu alleen wel een 3/4e blik dulce de leche over. Zal dat lekker zijn op pannenkoek?
Mijn nijn heeft als bijnaam 'slopertje' en terechtquote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
echt! Dat wist ik niet!!
Mijn konijnen wonen veilig buiten dus die kunnen ook niet bij de draadjes gelukkig. Zij eten alleen dan wel weer hun verblijf op
Oh lekker, met witbrood of zoquote:Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dulce de leche kun je ook prima op je boterhammen smeren.
Hij eet wel, maar kookt eik zelden voor zichzelf tegenwoordig.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Eet die man van je wel eens als je er niet bent, MK?
Je zou denken dat hij dan eerst alle kliekjes en restjes uit de koelkast oppeuzeltquote:Op zondag 22 maart 2009 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij eet wel, maar kookt eik zelden voor zichzelf tegenwoordig.
En dat terwijl hij met zijn neiuwe baan altijd vroeg thuis is.
Paarden stinkenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Lein, kijk es wat hier tegenwoordig steeds gebeurt :![]()
[ afbeelding ]
En het bekt ook lekkerderquote:Op zondag 22 maart 2009 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Groentesoep met cervelaat en pasta.. Dus dan is minestrone zonder bone sneller
Dat zou je denken jaquote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij dan eerst alle kliekjes en restjes uit de koelkast oppeuzelt
Paardenworstquote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Lein, kijk es wat hier tegenwoordig steeds gebeurt :![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |