End of line, door de dood van Tori wist hij dat hij ook sterfelijk was en voor altijd gebonden aan een lijf dat hij verafschuwde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef planethugo het volgende:
waarom pleegde cavil eigenlijk zelfmoord
laatste half uur was mooi, maar eigenlijk veel te happy voor deze serie
Vond dat één van de meest vreemde stukjes uit de finale, als dat bedoelt werd werd het slecht uitgebeeld. Het kwam heel cheesy over op mij. "frak! *shoot*"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
End of line, door de dood van Tori wist hij dat hij ook sterfelijk was en voor altijd gebonden aan een lijf dat hij verafschuwde.
Dat harbringer of death is nog uit te leggen omdat ze indirect de Cylons sterfelijk heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt wel te rijmen met het feit dat zij een angel is.
Ik vraag me meer af waar het 'harbringer of death' verhaal in dit plaatje past.
Dat zijn echte robots, dat snap je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar de verklaring voor de vragen die nog openstonden was vooral "God did it". Oh, en dat ze hun schepen achterlaten en zich (allemaal!) zonder technologie vestigen op Aarde is al helemaal belachelijk. En de cheesy robots aan het einde waren... cheesy.
Nee van Hera.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:06 schreef Mirel het volgende:
. Was het trouwens Roslin waarvan ze de botten toen vonden?
Het nummer is idd van Dylan, maar van Hendrix is idd bekender. Bovendien heeft die versie wat meer pit en is dus geschikter op zo'n einde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef AgitoM het volgende:
O ja, overigens vond ik het vreemd dat de "All Along the Watchtower" aan het einde, de versie was gezongen door Jimi Hendrix. Wellicht is dat de meest bekende versie, maar zo ver als ik weet, was het lied ooit geschreven door Bob Dylan.
het orgineel van jimi hendrix vond ik ook mooi op het einde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:13 schreef FoXje het volgende:
Ja, over de oplossing 'God' ben ik ook teleurgesteld. Maar ja, toffe show, tof einde!
Wat ik ook mooi vond was de muziek van de oude serie toen de vloot in de zon vloog![]()
Kara zal wel nooit helemaal worden uitgelegd. Maar Sam's laatste woorden waren wel 'I'll see you on the other side'. Of iets van die strekking.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Angelof9 het volgende:
Wordt hiermee gesuggereerd dat Bob Dylan een afstammeling is van Sam, die het nummer eerst heeft geschreven?Of is het aan hem overgedragen als een soort collectieve herinnering of zo?
Ik snap de harbinger of death nog steeds niet, vooral omdat Sam dat twee afleveringen geleden weer herhaalde, waardoor je het gevoel kreeg dat het nog een belangrijke rol zou gaan spelen. Het klopt dus wel dat Kara "mankind to its end" heeft gebracht. Ik bedenk me terwijl ik dit tiep dat ze misschien de dood van science en technogy bedoeld hebben. Of de dood van de zich eeuwig herhalende cyclus van mensen en cylons. Blijft een beetje vaag.
Verder voel ik me een beetje anti-climaxaal leeg.
dat stukje zat in razor wat toch vrij recent isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat het afgelopen ismaar wel beter dat ze het niet eindeloos door laten gaan
[..]
Denk dat ze dat er gewoon uit hebben geschreven, RDM zei al eerder dat sommige dingen niet meer zouden kloppen. wat logisch is aangezien ze niet seizoenen tegelijk schrijven.
Ik weet ook niet, zoals iemand ook al zei, anders heeft het laatst ook nog herhaald maar heb geen idee wat de gedachte er achter is moeten we maar aan RDMquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat stukje zat in razor wat toch vrij recent is![]()
Maar ze was het ook ze heeft de kapotte aarde laten zien
nee werdt het zwarte gat in gezogen zover ik zag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
End of line, door de dood van Tori wist hij dat hij ook sterfelijk was en voor altijd gebonden aan een lijf dat hij verafschuwde.
Had die 'colony' niet zowat in stukken uitelkaar moeten spatten toen Galactica plotseling wegsprong?
K zat net te eten toen hij dat deedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef PPL het volgende:
Adama kosts zichzelf er onder na het bezoek aan een nachtclub.
Dat weten we dus nog niet en vragen de angel six en balthar zich dus op het laatste af, dat we steeds 'slimmere' robots hebben betekend niet dat er perse een oorlog komtquote:It's happened before and it will happen again
Om de colony te vernietigen wanneer ze hera hadden bevrijd gok ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee werdt het zwarte gat in gezogen zover ik zag.
Overigens waarom waren die raptors met nukes uitgerust
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Had die 'colony' niet zowat in stukken uitelkaar moeten spatten toen Galactica plotseling wegsprong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |