Hoera voor 30+!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat aanpassingsvermogen krijg je gelukkig ook steeds meer als je de dertig voorbij bent.
Dat is wel lief danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
lust het niet eens
maar het is grappig om te maken en mn lief is er gek op
Die heb ik nietquote:
That's the spirit!quote:
ik ben kei lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Wat doe jij in singlesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Is dat niet omdat lief je oude nick isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ok.. Ik zal het noteren in mijn Singles notitieblokjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ik ben singlequote:
Mijn neus groeit alleen niet als ik liegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.
nee dat was liefie_quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat niet omdat lief je oude nick is
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ookquote:
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn neus groeit alleen niet als ik lieg
I know maar het komt in de buurtquote:
Ik verveelde me gister in Stage en School, dus toen kwam ik na een tip hier aanwaaien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Hai haiquote:
Ah dat is dus niet eens een voorwaarde? Elke randdebiel kan hier komen posten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Die illusie probeerde ik wel te wekken. Ik hoopte daarvoor op het fantasie van de damesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.
nee joh! vrouwen houden niet van liegen dus ook niet van kerels waarbij iets gaat groeien van liegenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.
hai haiquote:
Je moet het 'invoeren' knopje kunnen vinden maar thats it, iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ah dat is dus niet eens een voorwaarde? Elke randdebiel kan hier komen posten?
* Psychonikeo noteert weer drukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh! vrouwen houden niet van liegen dus ook niet van kerels waarbij iets gaat groeien van liegen
Dinnetje had afgebeldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Al weer thuis? Of nog niet weg geweest?
Oeeeh what does this button do???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je moet het 'invoeren' knopje kunnen vinden maar thats it, idd
ooh.. balen. Al een nieuw plan verzonnen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dinnetje had afgebeldze had migraine
dus nu moet ik ineens me hele planning omgooien
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ga hier keihard op datejacht denk ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. ik krijg eenen jij een
achter de 'hai hai'
Auw. Thats not a button, thats my nosequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oeeeh what does this button do???
nope ga zo maar ff boodschappen halen... had nog niks in huis voor eten vanaafquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. balen. Al een nieuw plan verzonnen dan?
hai!quote:
Aannames zijn altijd gevaarlijk, hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Die illusie probeerde ik wel te wekken. Ik hoopte daarvoor op het fantasie van de dames
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jongquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Auw. Thats not a button, thats my nose
Moet je toch op zaterdag boodschappen doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope ga zo maar ff boodschappen halen... had nog niks in huis voor eten vanaaf
Dat is ook wel weer zo.. Ik moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aannames zijn altijd gevaarlijk, hè.
En een fotoboek helpt ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jong)
en als je hier een date wilt scoren, moeilijk is t niet, moet je alleen niet te critisch wezen
Ik ben 18 en nog maagd hihiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jong)
en als je hier een date wilt scoren, moeilijk is t niet, moet je alleen niet te critisch wezen
haha nou hier ist altijd en gekkehuis... ik vraag me altijd af of ze het soms gratis krijgen ofzo op zaterdag.... zoveel lui rent en vliegt door die winkelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moet je toch op zaterdag boodschappen doen?
Volgens mij is het bij ons altijd bejaardendag in de supermarkt op zaterdag... Gaat niet snel, maar het is in ieder geval niet druk. Een voordringen gaat makkelijk als je doorloopt
I am Dexter. And this is my stuuupid little sister, DeeDeequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die bedoelde ik eigenlijk
volgens mij is ze veul te kritisch duim!quote:
Dat is wel balen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nou hier ist altijd en gekkehuis... ik vraag me altijd af of ze het soms gratis krijgen ofzo op zaterdag.... zoveel lui rent en vliegt door die winkel
*zucht* hadden we hier maar bejaarden..... die zijn veel makkelijker in te halen tijdens de race naar de kassa
Ohh, het is er zo eens. Kijk eens naar je avatarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben 18 en nog maagd hihi![]()
Ik ben niet kritisch
nee als ik dan toch daar ben ken ik jou beter de boodschappen laten doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja
Moet je hier komen winkelen voortaan
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I am Dexter. And this is my stuuupid little sister, DeeDee
Oh ja.. shitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee als ik dan toch daar ben ken ik jou beter de boodschappen laten doen![]()
Al iemand die je geslobbeld heeft?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico ja
Maar nee.. mijn fotoboek levert altijd succes op
ik geloof t ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is ze veul te kritisch duim!
wekelijksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Al iemand die je geslobbeld heeft?
en dan ken ik je net zo goed gelijk laten kokenquote:
ik was net ff spiekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico ja
Maar nee.. mijn fotoboek levert altijd succes op
Dat vond jij leuk!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan ken ik je net zo goed gelijk laten koken![]()
Dan ga je maar lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vond jij leuk!!
Ik ook stiekem wel een beetje, maar ik kan nog niet zoveel
Ik kijk.... en nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh, het is er zo eens. Kijk eens naar je avatar
samen koken kan ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan ga je maar leren![]()
Hahaha nee hoor koken is leuk........ maar als er voor je gekookt wordt is nog veel leuker
nah tis de leeftijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zoveel bluffen
Jaa maar dat zal wel op ruzie uitdraaien danquote:
Uhmm alleen de poes? Hoe bewaar je zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb er zelfs een eigen poes voor aangeschaft
That's all you can sahayquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhmm alleen de poes? Hoe bewaar je zoiets
dan laat ik je graag met rustquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar dat zal wel op ruzie uitdraaien dan
ik doe graag alles op me eigen manier
Die laat ik gewoon vrij door het huis rondlopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omelette! En die aflevering waar de hersenen van dexter ermee stoppen en hij in zijn onderbroek op straat loopt en een gans kustquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
That's all you can sahay![]()
Omelette du fromage!!!! Omelette du fromage!!!!
fleshlight!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik een goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hou jij je maar bezig met de wijn dan
Kattenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Die laat ik gewoon vrij door het huis rondlopen
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets alleen omgedraaid
ben er weer van door bezoek is er
Nee, sinds vorige week een katjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Katten
Of is het nog steeds een metafoor?
Ik ben te jong!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets alleen omgedraaid
ben er weer van door bezoek is er
Oh.. hele planning..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ikke ook
lekker eten, zuipen en dansen
Ja die was funquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omelette! En die aflevering waar de hersenen van dexter ermee stoppen en hij in zijn onderbroek op straat loopt en een gans kust
quote:
Wie nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja die was fun
Ik mis Dexteren Cartoon Network
quote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa je moet wel een beetje genieten toch
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeker weten
* Psychonikeo schrijft weer punten bij
Idd ja. Al die series waren eigenlijk gewoon goed vermaak. Waarom gingen ze ook alweer van de buis?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wie niet
Cow & Chicken
Ed, Edd and Eddy
Ren & Stimpy
Courage the Cowardly dog
Dat was nog eens tv
Nee, ik wil het wel eerlijk houden. Dat niet iedereen dingen gaat zeggen om maar hoger op die lijst te komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe sta ik er eigenlijks bij met die score van je?? heb je die ook ergens waar we die kunnen inzien ?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben weer eenss weg, en dan begint het te lopen
Beetje flauw hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, ik wil het wel eerlijk houden. Dat niet iedereen dingen gaat zeggen om maar hoger op die lijst te komen.
Ik kan jouw score dus ook niet openbaar maken
Ohw stuur jij me eens een aanvraag-formulier door danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.. scores kunnen alleen persoonlijk worden opgevraagd
Persoonlijk.. niet per post of emailquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw stuur jij me eens een aanvraag-formulier door dan
Ohw dan wacht ik op de adres gegevensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Persoonlijk.. niet per post of email
haha.. Die kunnen dan weer wel aangevraagd wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan wacht ik op de adres gegevens
Ohw die weer welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. Die kunnen dan weer wel aangevraagd worden
Ik weet het ook niet.. Ik kan wel wat spagetti doormailen vanavond?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat moet ik nou eten??
heb helemaal geen zin om te koken vandaag
Ja, makkelijk kunnen we het niet maken.. wel erg leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw die weer wel![]()
pfffff je maakt het wel ingewikkeld hoor
Ik maak aardappeltjes met tijm uit de oven, kipcordonbleu, en sla met honing-mosterddressingquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat moet ik nou eten??
heb helemaal geen zin om te koken vandaag
Alleen voor de honing-mosterddressing doe ik al een moordquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik maak aardappeltjes met tijm uit de oven, kipcordonbleu, en sla met honing-mosterddressing
ja wat heb ik nou aan mailen?? dan blijf ik nog steeds honger houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Ik kan wel wat spagetti doormailen vanavond?
[..]
Ja, makkelijk kunnen we het niet maken.. wel erg leuk
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik maak aardappeltjes met tijm uit de oven, kipcordonbleu, en sla met honing-mosterddressing
Ok.. dan snap ik nu ook het eerste deel van je nickname..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen voor de honing-mosterddressing doe ik al een moord
Oh ja.. dan ben ik ook zonder ideeën helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja wat heb ik nou aan mailen?? dan blijf ik nog steeds honger houden![]()
Sow dat klinkt goed.... gezellie altijd goed he
haha.. dat staat officieel voor prettig gestoordquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok.. dan snap ik nu ook het eerste deel van je nickname..
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. dan ben ik ook zonder ideeën helaas![]()
Maar gezellig is al-tijd goedEn het is dat ik vanavond al eters heb, anders hadden we 2 problemen tegelijk weg kunnen werken
Bladmuziek maken ofzo? Ik weet even niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand die een mooi programmatje weet voor music notation?? Weet effe geen goede verwoording ervan
Jah dat ja.. je weet wel nootjes op een lijntje plaatsenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bladmuziek maken ofzo? Ik weet even niet wat je bedoeld
toen ik die naam 15 jaar geleden verzon, kon dat nog gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
ow blegh ik heb zo'n hekel aan mensen die zichzelf prettig gestood vinden
het is echt zo'n loze term als ik hou van gezelligheid, hobbies stappen etc blegh en meestal alleen gebruikt door saaie mensen
stampot is lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga gwn lekker stampot maken....... nog ff voor het echt zomer is en je geen "winterkost" meer mag eten
uhm.. dan kan ik je niet helpen helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat ja.. je weet wel nootjes op een lijntje plaatsen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. dan kan ik je niet helpen helaas
Niet veel, wil effe wat op papier zettenquote:
Effe uitproberenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien helpt dit? http://winampnederlands.nl/muziek-en-video/bladmuziek/
quote:
Oh, dat doe ik ook als het 30+ is hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga gwn lekker stampot maken....... nog ff voor het echt zomer is en je geen "winterkost" meer mag eten
Nou dat ligt eraan wat... boerenkool of zuurkool hoef ik echt nie in de zomer hoor... pff dan heb ik t al heet zatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook als het 30+ is hoor.
Zomerzuurkool!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat ligt eraan wat... boerenkool of zuurkool hoef ik echt nie in de zomer hoor... pff dan heb ik t al heet zat
oeh dat klinkt wel heel lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zomerzuurkool!
Aardappelpuree, rozijntjes, ananas, zuurkool, enz enz. Geraspte kaas erover, in de oven...
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt zn hekel aan sokken opvouwenheb een hele berg verschillende altijd over
haha ja miss moeten we eens kijken hoeveel paar we er weer van kunnen maken hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij de 21 halve paren die ik mis misschien?
Ik ben blij dat ik niet alleen dat probleem heb. Ook onder de bedden en kasten liggen ze niet.. Waar zit dat sokkenmonster dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja miss moeten we eens kijken hoeveel paar we er weer van kunnen maken hahaha
ik snap dat niet hoor.... de wasmand is leeg... maar geen sok te bekenen hoor
jaa idd waar is dat kreng???/quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet alleen dat probleem heb. Ook onder de bedden en kasten liggen ze niet.. Waar zit dat sokkenmonster dan?
Het wasmachinemonster!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet alleen dat probleem heb. Ook onder de bedden en kasten liggen ze niet.. Waar zit dat sokkenmonster dan?
quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
zoo.. was hangt en ik zit lekker in het zonnetje op het balkon met een lekkere Jupiler erbij
Jah.quote:
Foto's?quote:
Nieuwe pcquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het spijt me
Waar zijn jullie hier allemaal nog zo druk mee?
Met niks. Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het spijt me
ja maar daar is het eigenlijk veel te mooi weer voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. maar dat zijn wel leuke dingen
Ik heb wel een balkon maar geen laptop.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik zit niet voor niets op het balkon in de zon, met mijn laptop
Het werd me even teveel, nu weer even afkoelen. En trouwens, op mijn balkon doet het draadloze internet van mijn buren het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik zit niet voor niets op het balkon in de zon, met mijn laptop
Wat had jij in gedachten dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja maar daar is het eigenlijk veel te mooi weer voor
Druk ben ik niet. Probeerde wat muziek op papier te krijgen, maar het wil niet lukken.. Ben ik niet geschikt voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het spijt me
Dat wel, maar je kan niet altijd hebben. Morgen weer een kans toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja maar daar is het eigenlijk veel te mooi weer voor
Echt waar? Zo erg? Hier vind ik het goed vol te houden eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het werd me even teveel, nu weer even afkoelen. En trouwens, op mijn balkon doet het draadloze internet van mijn buren het niet.
Dat is dan weer zonde.. Mijn leven is ook Fok!, maar wel in de zon nu dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon maar geen laptop.![]()
Mijn leven is Fok!
Wat voor muziek?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Druk ben ik niet. Probeerde wat muziek op papier te krijgen, maar het wil niet lukken.. Ben ik niet geschikt voor
ooh..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Druk ben ik niet. Probeerde wat muziek op papier te krijgen, maar het wil niet lukken.. Ben ik niet geschikt voor
Bij jou ook al!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
hallooowww
huisje weer helemaal netjes
Niet zo groot, (groot genoeg trouwens) maar mijn eigen draadloze dinges is kapoet maar in mijn woonkamer werkt dat van mn buren goed genoeg dus ik voel me nog niet geroepen om een nieuwe dinges te kopen. Alleen is het bereik van mn buren op mijn balkon nihil.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Echt waar? Zo erg? Hier vind ik het goed vol te houden eigenlijk.
En hoe groot is je balkon dat je draadloos daar niet werkt?
Goede middagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:hallooowww
huisje weer helemaal netjes
In het zonnetje op het balkon met een drankje en een goed boek. Of op een terras. Of fietsen. Buiten in ieder geval!quote:
quote:
Stomme is, ik kan het melodietje wel in m'n kop afspelen en erbij tellen, maar als ik het dan moet uidrukken in halve/kwart of achtste noten en met pauzes, dan ben ik fucking lang bezig om dat uit te pluizen. Ga wel op zoek naar online bladmuziekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
ooh..
Ik wou dat ik kon helpen, maar ik heb helaas de ballen verstand van muziek enzo
Mijn gitaar staat er inmiddels wel, maar ik moet nog leren spelen
Hier in de stad (Utrecht) waren alle terrasjes al overvol. Gelukkig gaat het morgen weer regenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In het zonnetje op het balkon met een drankje en een goed boek. Of op een terras. Of fietsen. Buiten in ieder geval!
De dag is nog niet om. Dus het kan nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In het zonnetje op het balkon met een drankje en een goed boek. Of op een terras. Of fietsen. Buiten in ieder geval!
Ik had vanochtend ook al een berg gedaan en nu is het ook weer blinkend.. Moet alleen nog steeds wat klusrommel wegwerkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa komt door het zonnetje he.. ben zn beetje aan de grote schoonmaak begonnen
Dan heb je er way meer verstand van als ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme is, ik kan het melodietje wel in m'n kop afspelen en erbij tellen, maar als ik het dan moet uidrukken in halve/kwart of achtste noten en met pauzes, dan ben ik fucking lang bezig om dat uit te pluizen. Ga wel op zoek naar online bladmuziek
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook al een berg gedaan en nu is het ook weer blinkend.. Moet alleen nog steeds wat klusrommel wegwerken
Succes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme is, ik kan het melodietje wel in m'n kop afspelen en erbij tellen, maar als ik het dan moet uidrukken in halve/kwart of achtste noten en met pauzes, dan ben ik fucking lang bezig om dat uit te pluizen. Ga wel op zoek naar online bladmuziek
hahaha.. als het nou een opruimverslaving was, dan had ik je verslaving graag willen voedenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik was net heel enthousiast begonnen met het uitmesten van de kasten.... pff 3 zakken kleding die ik weer weg kan brengen....
begin me toch serieus af of ik geen verslaving heb
Wat schuift hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef Q. het volgende:
Wie komt er even mijn afwas doen? Oh, en schoonmaken natuurlijk.
Ligt er aan hoe groot waren die zakken? En hoevaak mest jij je kast uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik was net heel enthousiast begonnen met het uitmesten van de kasten.... pff 3 zakken kleding die ik weer weg kan brengen....
begin me toch serieus af of ik geen verslaving heb
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hahaha.. als het nou een opruimverslaving was, dan had ik je verslaving graag willen voeden
Sorry, dat doe ik maar 1 keer per dag.. en het liefst minder dan datquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef Q. het volgende:
Wie komt er even mijn afwas doen? Oh, en schoonmaken natuurlijk.
zondequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
denk nie dat het zn verslaving is
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Lekker muziekje opgezet.. Ik ben nu helemaal de blits![]()
'quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Dan heb je er way meer verstand van als ik
Hopelijk lukt het, want volgens mij moet je het nu ook echt gedaan krijgen
3 komo zakken en ik doe het een x per jaar, nu de wintertruien eruit en de zomertruitjes erin... en dan weer einde van de zomer anderom..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot waren die zakken? En hoevaak mest jij je kast uit?
momenteel luister ik een mixje van een mede-fokker.. Gewoon wat relaxte melodieuze dance..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?
Ik luister ook altijd muziek.
En waar moet ik het komen doen dan?quote:
Dat valt toch best wel mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
3 komo zakken en ik doe het een x per jaar, nu de wintertruien eruit en de zomertruitjes erin... en dan weer einde van de zomer anderom..
Ik kan nu sinds kort de tablatuur van een gitaar lezen en daar houdt het ook meteen mee op..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
'
Haha, zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor. Maarja dat is afhankelijk van hoeveel jij weet
Nee hoor, ben al gekapt
Die heeft een cursus groente-afdeling nodigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
kassameisje kijkend naar de avocado: mag ik vragen wat dit is? ik kan het anders niet aan slaan
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
kassameisje kijkend naar de avocado: mag ik vragen wat dit is? ik kan het anders niet aan slaan
Niet te enthousiast, want als ik dat had geweten dan had ik mijn lading ook laten staan en gewoon heel veel waardering uitgekeerd!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En waar moet ik het komen doen dan?
Dan weet ik idd meerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik kan nu sinds kort de tablatuur van een gitaar lezen en daar houdt het ook meteen mee op..
Tof! Dan leren we samen. Ik ken een aantal akkoorden inmiddels, maar heb de laatste maanden te weinig geoefend. En ik kan een paar deuntjes spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh..
Ik wou dat ik kon helpen, maar ik heb helaas de ballen verstand van muziek enzo
Mijn gitaar staat er inmiddels wel, maar ik moet nog leren spelen
Nee joh er staan er al 3quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee.Gewoon een grootere kast kopen.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
momenteel luister ik een mixje van een mede-fokker.. Gewoon wat relaxte melodieuze dance..
Maar ik luister echt alles.. Wat dat aan gaat ben ik te makkelijk. Als er maar muziek op staat.
Tsjaaa ben je nu te laat hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet te enthousiast, want als ik dat had geweten dan had ik mijn lading ook laten staan en gewoon heel veel waardering uitgekeerd!
Dan loopt je way voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Dan leren we samen. Ik ken een aantal akkoorden inmiddels, maar heb de laatste maanden te weinig geoefend. En ik kan een paar deuntjes spelen
Misschien moet je af en toe iest weggooien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee joh er staan er al 3![]()
Als ik eentje bij koop dan is echt het einde zoek
Pas maar op straks donder je van t balkonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan loopt je way voor
Oh shirt.. ik bedenk me bij het openmaken van mijn 2e biertje dat ik nog helemaal niet gegeten heb vandaag
Nee, want ik kan de tabs nog niet eens lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan loopt je way voor
Oh shirt.. ik bedenk me bij het openmaken van mijn 2e biertje dat ik nog helemaal niet gegeten heb vandaag
tijn serieus leer lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe iest weggooien.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe iest weggooien.
Dan zijn jullie dus een goede combiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, want ik kan de tabs nog niet eens lezen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]nog meer???? ik gooi al 3 zakken weg
Hoge reling gelukktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pas maar op straks donder je van t balkon
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, want ik kan de tabs nog niet eens lezen
iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn jullie dus een goede combi
hahahaha ikke heb nix gezegd hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verdorie.. maar goed.. nu weet ik het voor de komende tijd wel
Geeft niet gewoon door drinken. Maar tussen door wel tussen door iets eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan loopt je way voor
Daar ging mijn hoop dat ik eens een keertje iets beter was dan anderenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ooit een traject gedaan gelijk aan de vooropleiding van het conservatorium omdat ik er misschien heen wou
maar ik was een mietje en durfde niet
Dat zegt nix hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn jullie dus een goede combi
Ik zei toch dat we samen moeten oefenenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoge reling gelukkt
[..]
[..]
idd
nu wel tevreden met wat je doet uiteindelijk?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ooit een traject gedaan gelijk aan de vooropleiding van het conservatorium omdat ik er misschien heen wou
maar ik was een mietje en durfde niet
haha.. jawel, dit vergeet ik niet meer natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha ikke heb nix gezegd hoor![]()
Ja goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet gewoon door drinken. Maar tussen door wel tussen door iets eten.
Wil jij mij dat leren dan? Blijkbaar kan ik dus niet lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijn serieus leer lezen
ze poste toch net dat ze een keer per jaar de kast uit mest!
das allemaal al kei lang geleden hoor en ik weet er zo goed als niks meer van gok ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging mijn hoop dat ik eens een keertje iets beter was dan anderen
Hmm.. kom jij me tegenhouden dan?quote:
oh ja.. goed plan danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat we samen moeten oefenen
Welk instrument dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
das allemaal al kei lang geleden hoor en ik weet er zo goed als niks meer van gok ik
ja hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu wel tevreden met wat je doet uiteindelijk?
[..]
haha.. jawel, dit vergeet ik niet meer natuurlijk![]()
[..]
Ja goed plan
Ikke nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. kom jij me tegenhouden dan?
duidelijk nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil jij mij dat leren dan? Blijkbaar kan ik dus niet lezen.
dwarsfluit en pianoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welk instrument dan?
en door al dat gepraat ga ik ondertussen wel effe viool spelen![]()
Misschien moeten jullie een band beginnen. The Singlesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welk instrument dan?
en door al dat gepraat ga ik ondertussen wel effe viool spelen![]()
deed ik ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ook goed dan toch?
Niet focussen op het verleden!
en dan alleen maar leuke singles uitbrengen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een band beginnen. The Singles![]()
En dan als Howl zanger.
quote:
Utreg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En waar moet ik het komen doen dan?
Kan je dat niet gewoon bij de visboer halen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga eens kijken of ze nog een vis voor me hebben bij de dierenwinkel.
ok.. ik hou mijn diepzinnige opmerkingen al voor mequote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deed ik ook niet
ik noemde het alleen ff
hoe tof!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ga jij mij nu nog leren lezen of niet?quote:
ohw das nie zo ver gelukkiequote:
Gewoon zelf vangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
dit is echt de laatste keer dat ik reageer op een post van je:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij mij nu nog leren lezen of niet?
Ja. Ik ben wel producer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en dan alleen maar leuke singles uitbrengen natuurlijk
Oke. Het is al goed. Ik zal eerst denken en dan doen voortaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is echt de laatste keer dat ik reageer op een post van je:
tief op tijn
als je het allemaal weer eens niet snapt duw dan niet op invoeren of lees het tenminste ff over voor je die knop in duwt
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga weer even wat andere dingen doen enzo.. Spreek jullie laterrrr!!
Doeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga weer even wat andere dingen doen enzo.. Spreek jullie laterrrr!!
Ik wil je wel opwarmen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Carooltje79 het volgende:
oei het wordt koud als dat zonnetje weg is...
brrr kippenvel
dat is heeeeeel lief van jequote:
Geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das nie zo ver gelukkiehaha
jaaa wrm zit je eigenlijks binnen??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk.
Echt. Godsamme. Wat een teringmooi weer. Waarom zat ik ook alweer binnen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat is heeeeeel lief van je
nog plannen voor vanaaf?
ongezellie ??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemiddag, ik ga nog meer ongezellig doen
Slecht dat je dat hiervoor dan niet deedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Het is al goed. Ik zal eerst denken en dan doen voortaan.
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
wrm ga je nie lekker op stap? het was vandaag zn mooi dagje iedereen is vast helemaal vrolijk en gezelliequote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Nee eigenlijk heb ik geen plannen. Ik denk dat ik maar gewoon Fokken of TV kijken.
JB!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Euhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Slecht dat je dat hiervoor dan niet deed
Misschien doe ik dat ook wel. Ik kijk wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wrm ga je nie lekker op stap? het was vandaag zn mooi dagje iedereen is vast helemaal vrolijk en gezellie
Loopt vast uit op sex met exquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:11 schreef Q. het volgende:
Ik ga vanavond naar een feestje waar een ex van mij ook is. Ik ben benieuwd hoe dat gaat..
nou ben benieuwd idd... gaan jullie verder nog gwn met elkaar om?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:11 schreef Q. het volgende:
Ik ga vanavond naar een feestje waar een ex van mij ook is. Ik ben benieuwd hoe dat gaat..
welke?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:11 schreef Q. het volgende:
Is dat de eerste keer dat je ex ziet nadat het uit is?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:11 schreef Q. het volgende:
ja idd als het zonnetje weg is ist kouddddd brrrrrquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Terras in de zon was superbuiten de zon echt niet
Waarom zit jij daar dan niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Loopt vast uit op sex met ex![]()
Terras in de zon was superbuiten de zon echt niet
Gwn ff een blokje om..... heb ik net ook gedaan was heerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar dan niet?
Ik zit te nog steeds te bedenken wat ik zou meoten doen als ik de deur zou uitlopen
Jaa ga ff stukje in de zon wandelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar dan niet?
Ik zit te nog steeds te bedenken wat ik zou meoten doen als ik de deur zou uitlopen
Doeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarree ik ben er weer weg van
ga ff me vriezer overvallen... ff kijken of ik nog iets te eten ken jatten![]()
doegggie hele fijne avond nog!
Waarom lig jij niet gezellig samen met hem in bad dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen met de trein, uur vertraging, daarna liggen slapen en nu zit hij in bad en ik te fokken
Gaat goed hier.
hi Q
Yep.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat je ex ziet nadat het uit is?
Ik heb vanmiorgen gedoucht en geen zin in een badquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom lig jij niet gezellig samen met hem in bad dan?
JB.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
bengeltjequote:[img=12,12;8 ;8 ;8 o= 8;]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op zaterdag 21 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB.
Uur vertragingquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je er erg laat? Of alleen dat uurtje vertraging?
[..]
Q.![]()
Alles oke?![]()
Hoe is het met jou dan? nog plannen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom lig jij niet gezellig samen met hem in bad dan?
Het is daar wel vaker een wazige bedoeling volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uur vertraging
Wel wazig, moet je naar Utrecht, word je omgeleid via Arnhem
Ja, zo'n weertje doet heel goed he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |