Hoera voor 30+!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat aanpassingsvermogen krijg je gelukkig ook steeds meer als je de dertig voorbij bent.
Dat is wel lief danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
lust het niet eens
maar het is grappig om te maken en mn lief is er gek op
Die heb ik nietquote:
That's the spirit!quote:
ik ben kei lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Wat doe jij in singlesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Is dat niet omdat lief je oude nick isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ok.. Ik zal het noteren in mijn Singles notitieblokjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ik ben singlequote:
Mijn neus groeit alleen niet als ik liegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.
nee dat was liefie_quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat niet omdat lief je oude nick is
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ookquote:
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn neus groeit alleen niet als ik lieg
I know maar het komt in de buurtquote:
Ik verveelde me gister in Stage en School, dus toen kwam ik na een tip hier aanwaaien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Hai haiquote:
Ah dat is dus niet eens een voorwaarde? Elke randdebiel kan hier komen posten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Die illusie probeerde ik wel te wekken. Ik hoopte daarvoor op het fantasie van de damesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.
nee joh! vrouwen houden niet van liegen dus ook niet van kerels waarbij iets gaat groeien van liegenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.
hai haiquote:
Je moet het 'invoeren' knopje kunnen vinden maar thats it, iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ah dat is dus niet eens een voorwaarde? Elke randdebiel kan hier komen posten?
* Psychonikeo noteert weer drukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh! vrouwen houden niet van liegen dus ook niet van kerels waarbij iets gaat groeien van liegen
Dinnetje had afgebeldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Al weer thuis? Of nog niet weg geweest?
Oeeeh what does this button do???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je moet het 'invoeren' knopje kunnen vinden maar thats it, idd
ooh.. balen. Al een nieuw plan verzonnen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dinnetje had afgebeldze had migraine
dus nu moet ik ineens me hele planning omgooien
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ga hier keihard op datejacht denk ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. ik krijg eenen jij een
achter de 'hai hai'
Auw. Thats not a button, thats my nosequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oeeeh what does this button do???
nope ga zo maar ff boodschappen halen... had nog niks in huis voor eten vanaafquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. balen. Al een nieuw plan verzonnen dan?
hai!quote:
Aannames zijn altijd gevaarlijk, hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Die illusie probeerde ik wel te wekken. Ik hoopte daarvoor op het fantasie van de dames
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jongquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Auw. Thats not a button, thats my nose
Moet je toch op zaterdag boodschappen doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope ga zo maar ff boodschappen halen... had nog niks in huis voor eten vanaaf
Dat is ook wel weer zo.. Ik moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aannames zijn altijd gevaarlijk, hè.
En een fotoboek helpt ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jong)
en als je hier een date wilt scoren, moeilijk is t niet, moet je alleen niet te critisch wezen
Ik ben 18 en nog maagd hihiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien handig als je op zn minst aangeeft hoe oud (of jong)
en als je hier een date wilt scoren, moeilijk is t niet, moet je alleen niet te critisch wezen
haha nou hier ist altijd en gekkehuis... ik vraag me altijd af of ze het soms gratis krijgen ofzo op zaterdag.... zoveel lui rent en vliegt door die winkelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moet je toch op zaterdag boodschappen doen?
Volgens mij is het bij ons altijd bejaardendag in de supermarkt op zaterdag... Gaat niet snel, maar het is in ieder geval niet druk. Een voordringen gaat makkelijk als je doorloopt
I am Dexter. And this is my stuuupid little sister, DeeDeequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die bedoelde ik eigenlijk
volgens mij is ze veul te kritisch duim!quote:
Dat is wel balen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nou hier ist altijd en gekkehuis... ik vraag me altijd af of ze het soms gratis krijgen ofzo op zaterdag.... zoveel lui rent en vliegt door die winkel
*zucht* hadden we hier maar bejaarden..... die zijn veel makkelijker in te halen tijdens de race naar de kassa
Ohh, het is er zo eens. Kijk eens naar je avatarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben 18 en nog maagd hihi![]()
Ik ben niet kritisch
nee als ik dan toch daar ben ken ik jou beter de boodschappen laten doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja
Moet je hier komen winkelen voortaan
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I am Dexter. And this is my stuuupid little sister, DeeDee
Oh ja.. shitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee als ik dan toch daar ben ken ik jou beter de boodschappen laten doen![]()
Al iemand die je geslobbeld heeft?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico ja
Maar nee.. mijn fotoboek levert altijd succes op
ik geloof t ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is ze veul te kritisch duim!
wekelijksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Al iemand die je geslobbeld heeft?
en dan ken ik je net zo goed gelijk laten kokenquote:
ik was net ff spiekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico ja
Maar nee.. mijn fotoboek levert altijd succes op
Dat vond jij leuk!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan ken ik je net zo goed gelijk laten koken![]()
Dan ga je maar lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vond jij leuk!!
Ik ook stiekem wel een beetje, maar ik kan nog niet zoveel
Ik kijk.... en nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh, het is er zo eens. Kijk eens naar je avatar
samen koken kan ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan ga je maar leren![]()
Hahaha nee hoor koken is leuk........ maar als er voor je gekookt wordt is nog veel leuker
nah tis de leeftijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zoveel bluffen
Jaa maar dat zal wel op ruzie uitdraaien danquote:
Uhmm alleen de poes? Hoe bewaar je zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb er zelfs een eigen poes voor aangeschaft
That's all you can sahayquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhmm alleen de poes? Hoe bewaar je zoiets
dan laat ik je graag met rustquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar dat zal wel op ruzie uitdraaien dan
ik doe graag alles op me eigen manier
Die laat ik gewoon vrij door het huis rondlopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omelette! En die aflevering waar de hersenen van dexter ermee stoppen en hij in zijn onderbroek op straat loopt en een gans kustquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
That's all you can sahay![]()
Omelette du fromage!!!! Omelette du fromage!!!!
fleshlight!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik een goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hou jij je maar bezig met de wijn dan
Kattenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Die laat ik gewoon vrij door het huis rondlopen
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets alleen omgedraaid
ben er weer van door bezoek is er
Nee, sinds vorige week een katjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Katten
Of is het nog steeds een metafoor?
Ik ben te jong!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets alleen omgedraaid
ben er weer van door bezoek is er
Oh.. hele planning..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ikke ook
lekker eten, zuipen en dansen
Ja die was funquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omelette! En die aflevering waar de hersenen van dexter ermee stoppen en hij in zijn onderbroek op straat loopt en een gans kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |