Toepasselijke username heb je dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef Angst het volgende:
Juist omdat het anoniem is en je dus minder bang hoeft te zijn voor afwijzing, de mensen hier kennen je immers toch niet ect
Hehe, ik lees ook graag maar kijk ook uit wat ik post. Als iedereen alles van mij zou weten, dan zouden een hoop mensen anders tegen mij aankijken en dat is niet bepaald strategisch om te doen met zicht op de toekomst.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb op een ander forum wel eens gepost, en geloof me, ik heb me lesje geleerd. Ik probeer zo anoniem mogelijk te zijn op het internet.
Voor mij werkt het deeltijd studeren perfect. En zonder al te veel door te draven in R&P style, vermoed ik dat m'n eerdere studiefalen te maken had met het feit dat ik toen naar school MOEST o.a. van ouders en omgeving, en dat het nu - na een paar jaar fulltime werken - echt m'n eigen keus is om te studeren. Juist omdat je nu weet wat werken is, heb je op de studie een enorm voordeel. Opdrachten tik je makkelijk in en zo. Dus go for itquote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Grappig, herken mezelf hier wel in. Stel veel te hogen eisen, ben met meerdere studies gestopt omdat ik het saai/makkelijk vond of een richting koos waarvan iedereen (m.n. docenten) van te voren mij dat afraadde omdat mijn talenten elders lagen..
Begin volgend jaar opnieuw in deeltijd en ga werk/studeer weken van minimaal 60 uur tegemoet zien. Ergens wel een benauwend gevoel (vooral dan de huidige studieschuld) , maar aan de andere kant wel een enorme uitdaging. Ik hoop dat het tweede zal overheersen en dan fiets ik er zo doorheen.
Dat lijkt me toch wel een beetje de kern van het verhaal. Dingen die men hier op FOK! post die men niet zoekt achter de poster. In wezen gedraag je dus anders op een forum dan in de werkelijkheid of gedraag je je op een forum hoe je eigenlijk in de werkelijkheid wil reageren.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hehe, ik lees ook graag maar kijk ook uit wat ik post. Als iedereen alles van mij zou weten, dan zouden een hoop mensen anders tegen mij aankijken en dat is niet bepaald strategisch om te doen met zicht op de toekomst.
ik lurk makkelijker met een tvpquote:Op maandag 23 maart 2009 08:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kap eens met die tvp, dit is de 10de al ofzo...
Zeg dan gewoon wat.
Of lurk gewoon.
Klopt, maar als iedereen tegen elkaar zou zeggen wat ze denken zou de wereld er heel wat anders uit zien. Met name fatsoensnormen gaan eraan. Ik zeg niet dat het slecht is, maar bepaald strategisch is het ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een beetje de kern van het verhaal. Dingen die men hier op FOK! post die men niet zoekt achter de poster. In wezen gedraag je dus anders op een forum dan in de werkelijkheid of gedraag je je op een forum hoe je eigenlijk in de werkelijkheid wil reageren.
Ik zelf heb hier toch wat minder last van.
Kijk, nu gaat het ergens over.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef _Parallax het volgende:
Ik heb gezien hoe m'n vader financieel stuk is gemaakt door derden en ik heb gezien hoe bedrijven die zich verschuilen achter deftige namen als NautaDutilh wachten tot je echt ligt om vervolgens snel je laatste centen uit je zak te graaien. Ik heb ook gezien hoe niemand een poot voor je uitsteekt, laat staan zich interesseert voor je ellende.
Gevolg: op mij hoeft men geen moreel appel voor wat dan ook te doen. Ik weet wel beter. Iedereen kan doodvallen. Zo werkt de wereld en ik ben voornemens me een uitmuntend pupil te tonen.
Ja, kleine kanttekening: m'n hart zegt iets anders hoor... Maar die tweestrijd speelt nu al een jaar of 14.quote:
Ja, want als mensen er anders over denken of er anders mee omgaan gaat het nergens over !quote:
Dit hele topic geeft precies aan hoe ECHT Lamon isquote:Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, want als mensen er anders over denken of er anders mee omgaan gaat het nergens over !
Waarom?quote:
Leg eens uit als je wilt ? Ik geef gewoon eerlijke en open antwoorden, zoals je wenst ?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het gelezen..wat was er mis mee, omdat er 2 schijnheilige achterlijken onzin achter posten?
Je ben aktief aan het posten in een topic over echte eerlijkheid, om maar te blijven vertellen dat je niet echt eerlijk hoeft te zijn, wat HEEFT dat nou voor zin? Het was geen discussie-topic over of het verstandig of nuttig was om zoiets wel of niet te doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Leg eens uit als je wilt ? Ik geef gewoon eerlijke en open antwoorden, zoals je wenst ?
Aha, dit topic is bedoeld als theekransje en niet als discussie. Nee, dan heb ik internet totáál verkeerd begrepen joh, ik wist niet beter dan dat je dingen - die als waarheid worden gebracht - niet ter discussie mocht stellen, goed dat je het even zegt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef Lamon het volgende:
Je ben aktief aan het posten in een topic over echte eerlijkheid, om maar te blijven vertellen dat je niet echt eerlijk hoeft te zijn, wat HEEFT dat nou voor zin? Het was geen discussie-topic over of het verstandig of nuttig was om zoiets wel of niet te doen.
...ik vind de eerlijkheid ver te zoeken.
En waar het bij jou misschien nog miscommunicatie is over wat voor topic het was, is de poster achter je natuurlijk al helemaal niet meer serieus te nemen.
Mag ik er even op wijzen, dat ik helemaal niet op mijn eigen dingen ingegaan ben.
Dus het enige wat iemand hoeft te doen is wel of geen eerlijk verhaal neerzetten, en soms een beetje feedback of bemoediging kan best, maar je bent de zin van het topic aan het ondermijnen, terwijl dat helemaal niet gevraagd wordt...
Wedden?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef elcastel het volgende:
Over eerlijk gesproken, ik denk/weet dat jij mij bv IRL nooit recht in mijn gezicht een zielepoot had durven noemen. Succes met je topic, koekje erbij ?
Deal! Je kan in mijn fobo zien hoe ik eruit zie en in mijn posthistorie waar ik woon en werk, dus mocht je ooit in de buurt zijn, wijs me dan even op deze weddenschap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |