abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 14:00:40 #101
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_67292357
been there done that, in de puberteit
als je me hele fok-history doorleest kom je echt een aardig eind
maar ik ga geen stomme samenvatting geven, je weet nooit welke details van je levensverhaal echt belangrijk zijn, dus ik kan nooit een samenvatting geven. In jou openingspost som je problemen en ziektes op, dat is echt jou levensverhaal niet (en gelukkig maar) !

en daarbij doen veel mensen dit op fok.
Juist omdat het anoniem is en je dus minder bang hoeft te zijn voor afwijzing, de mensen hier kennen je immers toch niet ect
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 22 maart 2009 @ 19:49:24 #102
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_67302990
Wat me trouwens ook opvalt is dat men tegenwoordig steeds meer bezig is met het niet in een hokje gestopt willen worden, en de hele dag hardnekkig bewijzen dat dat toch echt niet kan. Laatst nog bijvoorbeeld met een technische natuurkunde - student gehad. Het is moeilijk te omschrijven, maar hij was constant bezig met bewijzen hoe sociaal hij was. Zo geforceerd. Ik vind het prima dat mensen zich ergeren aan hokjes, en dat snel beoordelen van iemand niet correct gevonden wordt. Daar kan ik me helemaal in vinden. Maar blijf wel gewoon jezelf en ga niet zo krampachtig een statement lopen maken.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:33:43 #103
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_67304489
Als ik mijn leven doorloop in mn hoofd (nu 19 jaar) klinkt het allemaal zo ontzettend dramatisch (moet meteen denken aan: veel overledenen in familie, depressieve moeder, verslavingen etc.), terwijl ik een heel erg positief ingesteld persoon ben momenteel, misschien wel veel te positief in sommige gevallen. Vandaar dat ik niet echt de behoefte heb om het hier allemaal te posten, ik denk ook dat veel mensen mijn gedachtegang en psychologie moeilijk kunnen volgen.

Een zelfreflectie op je leven met mensen die daadwerkelijk een soort 'support' of 'feedback' willen geven klinkt helemaal zo slecht nog niet, maar op FOK! heb je toch altijd wel een stelletje bosmongolen zitten die een extra post willen scoren of iemand even een aantal keer in de grond trappen (kijk, naast een heel positief ben ik ook een heel realistisch persoon ).
  zondag 22 maart 2009 @ 22:11:00 #104
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_67307887
Ik heb op een ander forum wel eens gepost, en geloof me, ik heb me lesje geleerd. Ik probeer zo anoniem mogelijk te zijn op het internet.

Op dat 'andere forum' gebeurd wel zieke dingen. Naakt foto's van iemand die niet 18 was (waardoor die persoon niet meer op dat forum kwam), en een verzoek die bijna mis ging. Zo'n gozer vertelde ons eerst voordat hij het z'n vriendin vertelde (eigenlijk best wel dom). Dus een één of andere gozer zocht de facebook op van z'n vriendin en liet een bericht achter dat hij met haar wilde trouwen. Gozer in paniek, gelukkig had hij de wachwoord van z'n vriendin's facebook. ( ) Zo zijn er wel meer zieke dingen gebeurd... er waren dus mensen op dat forum die echt psychisch gestoord waren en het leven van andere ziek wilde maken. Er was een stel op dat forum dat overwoog de politie in te schakelen, meerdere malen.

Zodra ik voelde dat ik een doelwit werd was ik ermee gekapt, nick-change en opgerot.

Oh ja en die gozer die foto's nam van z'n vriendin en die ruilde hij dan aan iemand anders voor een gratis PSP. Die andere gozer was dus rijk en wilde wel ruilen. Foto's kwamen op het internet terecht (onder andere op 4chan...), bleken naaktfoto's te zijn. Er volgde enorm veel internet drama. Maar dat meisje's leven was waarschijnlijk geruïneerd...

[ Bericht 7% gewijzigd door Ruzbeh op 22-03-2009 22:16:04 ]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 22 maart 2009 @ 22:11:56 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_67307909
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef Angst het volgende:
Juist omdat het anoniem is en je dus minder bang hoeft te zijn voor afwijzing, de mensen hier kennen je immers toch niet ect
Toepasselijke username heb je dan.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_67310487
tvp, interessant
Ja doei.
pi_67312329
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb op een ander forum wel eens gepost, en geloof me, ik heb me lesje geleerd. Ik probeer zo anoniem mogelijk te zijn op het internet.
Hehe, ik lees ook graag maar kijk ook uit wat ik post. Als iedereen alles van mij zou weten, dan zouden een hoop mensen anders tegen mij aankijken en dat is niet bepaald strategisch om te doen met zicht op de toekomst.
Lambo of Rekt
  maandag 23 maart 2009 @ 00:52:53 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67312434
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Grappig, herken mezelf hier wel in. Stel veel te hogen eisen, ben met meerdere studies gestopt omdat ik het saai/makkelijk vond of een richting koos waarvan iedereen (m.n. docenten) van te voren mij dat afraadde omdat mijn talenten elders lagen..
Begin volgend jaar opnieuw in deeltijd en ga werk/studeer weken van minimaal 60 uur tegemoet zien. Ergens wel een benauwend gevoel (vooral dan de huidige studieschuld) , maar aan de andere kant wel een enorme uitdaging. Ik hoop dat het tweede zal overheersen en dan fiets ik er zo doorheen.
Voor mij werkt het deeltijd studeren perfect. En zonder al te veel door te draven in R&P style, vermoed ik dat m'n eerdere studiefalen te maken had met het feit dat ik toen naar school MOEST o.a. van ouders en omgeving, en dat het nu - na een paar jaar fulltime werken - echt m'n eigen keus is om te studeren. Juist omdat je nu weet wat werken is, heb je op de studie een enorm voordeel. Opdrachten tik je makkelijk in en zo. Dus go for it
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67314086
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
tvp, interessant
Kap eens met die tvp, dit is de 10de al ofzo...
Zeg dan gewoon wat.
Of lurk gewoon.
pi_67315850
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hehe, ik lees ook graag maar kijk ook uit wat ik post. Als iedereen alles van mij zou weten, dan zouden een hoop mensen anders tegen mij aankijken en dat is niet bepaald strategisch om te doen met zicht op de toekomst.
Dat lijkt me toch wel een beetje de kern van het verhaal. Dingen die men hier op FOK! post die men niet zoekt achter de poster. In wezen gedraag je dus anders op een forum dan in de werkelijkheid of gedraag je je op een forum hoe je eigenlijk in de werkelijkheid wil reageren.

Ik zelf heb hier toch wat minder last van.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67315931
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:09 schreef Lamon het volgende:

[..]

Kap eens met die tvp, dit is de 10de al ofzo...
Zeg dan gewoon wat.
Of lurk gewoon.
ik lurk makkelijker met een tvp

maar wil je dat ik nog reageer of niet? Had de tvp geplaatst omdat het al laat was en ik op 't werk even een post uit wilde werken. Maar graag of niet hoor
Ja doei.
pi_67316576
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel een beetje de kern van het verhaal. Dingen die men hier op FOK! post die men niet zoekt achter de poster. In wezen gedraag je dus anders op een forum dan in de werkelijkheid of gedraag je je op een forum hoe je eigenlijk in de werkelijkheid wil reageren.

Ik zelf heb hier toch wat minder last van.
Klopt, maar als iedereen tegen elkaar zou zeggen wat ze denken zou de wereld er heel wat anders uit zien. Met name fatsoensnormen gaan eraan. Ik zeg niet dat het slecht is, maar bepaald strategisch is het ook niet.

Hetzelfde geldt voor een sollicitatiegesprek. NIEMAND zegt wat hij denkt, iedereen zegt wat ze willen horen.
Lambo of Rekt
  maandag 23 maart 2009 @ 10:36:21 #113
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67316826
Ik heb gezien hoe m'n vader financieel stuk is gemaakt door derden en ik heb gezien hoe bedrijven die zich verschuilen achter deftige namen als NautaDutilh wachten tot je echt ligt om vervolgens snel je laatste centen uit je zak te graaien. Ik heb ook gezien hoe niemand een poot voor je uitsteekt, laat staan zich interesseert voor je ellende.

Gevolg: op mij hoeft men geen moreel appel voor wat dan ook te doen. Ik weet wel beter. Iedereen kan doodvallen. Zo werkt de wereld en ik ben voornemens me een uitmuntend pupil te tonen.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67316930
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef _Parallax het volgende:
Ik heb gezien hoe m'n vader financieel stuk is gemaakt door derden en ik heb gezien hoe bedrijven die zich verschuilen achter deftige namen als NautaDutilh wachten tot je echt ligt om vervolgens snel je laatste centen uit je zak te graaien. Ik heb ook gezien hoe niemand een poot voor je uitsteekt, laat staan zich interesseert voor je ellende.

Gevolg: op mij hoeft men geen moreel appel voor wat dan ook te doen. Ik weet wel beter. Iedereen kan doodvallen. Zo werkt de wereld en ik ben voornemens me een uitmuntend pupil te tonen.
Kijk, nu gaat het ergens over.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:41:35 #115
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67316993
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ja, kleine kanttekening: m'n hart zegt iets anders hoor... Maar die tweestrijd speelt nu al een jaar of 14.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67317118
-edit-

never mind

[ Bericht 91% gewijzigd door motorbloempje op 23-03-2009 11:50:03 ]
Ja doei.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:54:19 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67317341
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef Lamon het volgende:
Ja, want als mensen er anders over denken of er anders mee omgaan gaat het nergens over !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67318559
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja, want als mensen er anders over denken of er anders mee omgaan gaat het nergens over !
Dit hele topic geeft precies aan hoe ECHT Lamon is
pi_67319293
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
-edit-

never mind
Waarom?

Ik heb het gelezen..wat was er mis mee, omdat er 2 schijnheilige achterlijken onzin achter posten?
  maandag 23 maart 2009 @ 12:26:20 #120
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67320337
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het gelezen..wat was er mis mee, omdat er 2 schijnheilige achterlijken onzin achter posten?
Leg eens uit als je wilt ? Ik geef gewoon eerlijke en open antwoorden, zoals je wenst ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67320754
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef elcastel het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wilt ? Ik geef gewoon eerlijke en open antwoorden, zoals je wenst ?
Je ben aktief aan het posten in een topic over echte eerlijkheid, om maar te blijven vertellen dat je niet echt eerlijk hoeft te zijn, wat HEEFT dat nou voor zin? Het was geen discussie-topic over of het verstandig of nuttig was om zoiets wel of niet te doen.
...ik vind de eerlijkheid ver te zoeken.

En waar het bij jou misschien nog miscommunicatie is over wat voor topic het was, is de poster achter je natuurlijk al helemaal niet meer serieus te nemen.

Mag ik er even op wijzen, dat ik helemaal niet op mijn eigen dingen ingegaan ben.
Dus het enige wat iemand hoeft te doen is wel of geen eerlijk verhaal neerzetten, en soms een beetje feedback of bemoediging kan best, maar je bent de zin van het topic aan het ondermijnen, terwijl dat helemaal niet gevraagd wordt...
  maandag 23 maart 2009 @ 12:45:20 #122
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67320963
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef Lamon het volgende:
Je ben aktief aan het posten in een topic over echte eerlijkheid, om maar te blijven vertellen dat je niet echt eerlijk hoeft te zijn, wat HEEFT dat nou voor zin? Het was geen discussie-topic over of het verstandig of nuttig was om zoiets wel of niet te doen.
...ik vind de eerlijkheid ver te zoeken.

En waar het bij jou misschien nog miscommunicatie is over wat voor topic het was, is de poster achter je natuurlijk al helemaal niet meer serieus te nemen.

Mag ik er even op wijzen, dat ik helemaal niet op mijn eigen dingen ingegaan ben.
Dus het enige wat iemand hoeft te doen is wel of geen eerlijk verhaal neerzetten, en soms een beetje feedback of bemoediging kan best, maar je bent de zin van het topic aan het ondermijnen, terwijl dat helemaal niet gevraagd wordt...
Aha, dit topic is bedoeld als theekransje en niet als discussie. Nee, dan heb ik internet totáál verkeerd begrepen joh, ik wist niet beter dan dat je dingen - die als waarheid worden gebracht - niet ter discussie mocht stellen, goed dat je het even zegt.

Over eerlijk gesproken, ik denk/weet dat jij mij bv IRL nooit recht in mijn gezicht een zielepoot had durven noemen. Succes met je topic, koekje erbij ?
pi_67321020
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef elcastel het volgende:
Over eerlijk gesproken, ik denk/weet dat jij mij bv IRL nooit recht in mijn gezicht een zielepoot had durven noemen. Succes met je topic, koekje erbij ?
Wedden?
  maandag 23 maart 2009 @ 12:52:47 #124
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67321201
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Lamon het volgende:
Wedden?
Ja om een tientje !
.
pi_67321341
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja om een tientje !
.
Deal! Je kan in mijn fobo zien hoe ik eruit zie en in mijn posthistorie waar ik woon en werk, dus mocht je ooit in de buurt zijn, wijs me dan even op deze weddenschap.
Ik heb meestal alleen een pinpas bij me, maar er is altijd wel een pinapparaat in de buurt.

En nu kap ik met het vervuilen van mn eigen topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')