ik ben sowieso in zwolle, dus je bent welkomquote:Op donderdag 16 april 2009 10:07 schreef PP. het volgende:
Zijn er eig nog 5 mei zwolle meet plannen?
klinkt erg okayquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Cynic het volgende:
Zojuist geprobeerd een filmpje te maken van het meespelen van een nieuw The Great Machine liedje:
Met neppe drums enzo
Ik moet nog ff kijken hoe ik 't ga aanpakken, moet 's morgens nog ff naar het UMCG voor controle en heb eig geen idee hoelang dat allemaal gaat duren.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben sowieso in zwolle, dus je bent welkom
het lijkt er ook niet erg op, het is meer dat een paar nootjes mij triggerde om weer dat deuntje in mijn kop te krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik heb nog nooit iets van Swan geluisterd, dus ik heb het niet bewust gepikt
De betreffende cd waar 'I remember who you are' op staat vind ik wel erg ok.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
Nouja, het kan beroerder. Hoewel Swan toch niet zo heel tof was, of wel?
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Cynic het volgende:
http://www.xkcd.com/570/
Haha, leuk hoor, vooral dat bijschrift
al tijden niet meer gelezen ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Cynic het volgende:
TMCM daarentegen...
Die is alweer bij deel 17 van 8 van iets met een konijn op een eiland...
quote:
Oei blanco, ik ben van het weekend naar de docter geweest en daar tot de conclusie gekomen dat dat nieuwe nummer van the prodigy idd ouderwets ok is, vooral ook omdat het de eerste keer was dat ik het hoorde en gelijk wist dat het de nieuwe van de prodigy was.quote:Op maandag 20 april 2009 08:23 schreef Cynic het volgende:
Afgelopen zaterdag maar weer eens naar Blanco geweest om concertjes te kijken.
Wat een ellende...
mogguhquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is de nieuwe baan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Nouk het volgende:
Mogguh!
vooral de clou of kloe of qluequote:Folklore
Er hing een mevrouw aan de telefoon. Of ik niet iets zou kunnen ondernemen tegen die verschrikkelijke brandlucht die nu al dagenlang over haar Twente hing. Nou. Dat ging een beetje lastig worden maar ik had nog wel ergens een bladblazer liggen en ik zou eens gaan kijken wat ik voor haar kon doen. Ze was met een een hele rijke man getrouwd, niet om het geld, meer om wat je daar allemaal mee kunt kopen en ze waren nu juist naar Twente verhuisd omdat ze helemaal niks meer met de anderen te maken wilden hebben. Ze waren er al in geslaagd om een kippenboer, een bakker, een snoepwinkeltje en jongens op brommers uit hun direkte omgeving te verjagen maar die Paasvuren, meneer Manuel, dat zoiets anno 2009 nog mogelijk is, dat is toch een absolute schande! Ach. Zei ik. Ik weet het niet. Het zijn vaak de prachtigste vuren, we hebben er allemaal in het holst van de nacht leren zoenen want ja, al die opgewonden kinderen die met hun fakkels in optocht naar de Boake lopen die moeten er natuurlijk wel ieder jaar bijgemaakt worden. Volgens haar waren kinderen de meest vreselijke wezens op aarde. Ik vroeg of ze er zelf ooit eentje was geweest. Daar ging het niet om. Het in de fik steken van een grote berg hout was milieuonvriendelijk, volstrekt tegennatuurlijk en een gevaar voor de volksgezondheid. Bovendien deed al dat vuur haar aan de oorlog denken. Ik vroeg haar om welke oorlog het ging. Nou. Die oorlog die je weleens op televisie ziet. Ik zeg het u, meneer Manuel, het begint met een heidens ritueel en het eindigt met Palestijnse toestanden. Ik vroeg haar of ze het KNMI al had gebeld. Misschien dat die wat aan de windrichting zouden kunnen doen. Denkt u dat dat mogelijk zou zijn? Nou mevrouw. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar als ze de wind weten te draaien dan waait alle rook in het gezicht van de Duitsers en de kans dat die gaan klagen over een brandlucht lijkt me uiterst gering. Nadat ze me uitvoerig had bedankt voor deze gouden tip hing ze op en ben ik in de tuin gaan zitten om een sigaret te roken. Een half uur later kwam mijn vrouw thuis van buikdansen en ze vroeg of er nog wat gebeurd was. Weinig. Glanerbrug is op de riolering aangesloten. En oh ja. Je moeder heeft gebeld.
rustigquote:Op maandag 21 april 2009 17:57 schreef Nouk het volgende:
Leuke column wel! Ik ben nog niet begonnen, vanaf 4 mei. Wel vandaag al even heengeweest en was erg leuk! Hoe is het hier?
Dat is zijn collumn op www.maneman.nl daar staan ook wat meer politiek getinte collumns die hij elke week doet voor radio 1 (of radio 2), die laatste staan onder het kopje collumnsquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef Trashcanman het volgende:
Waar heb je de collum van Andre Manuel gevonden?
Dankjequote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef Cynic het volgende:
oh, da's wel minder ja. Waarom dan?
En alvast veel plezier op Roadburn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |