Ik wist dat ik vergeten was iets te doen!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Trouwens perfect terrasweer deze maandag![]()
Die valt me dan altijd weer tegen, teveel hetzelfde (skyradio syndroom) en ook te veel troep a la Sonic Syndicate.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef PP. het volgende:
Ik heb vaak Kink aardschok opstaan, maar da's alleen een stream, zover ik weet.
Pak je jas, het kan nog! Deze maandag is nog niet om.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wist dat ik vergeten was iets te doen!
Ik gebruik het ook als een soort van alternatieve Sky Radio, dus dat kan wel kloppen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die valt me dan altijd weer tegen, teveel hetzelfde (skyradio syndroom) en ook te veel troep a la Sonic Syndicate.
Gelukkig is het morgen alweer maandag en bijna weekend!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die valt me dan altijd weer tegen, teveel hetzelfde (skyradio syndroom) en ook te veel troep a la Sonic Syndicate.
[..]
Pak je jas, het kan nog! Deze maandag is nog niet om.
voel me al heel wat beter dan gisteren dus het gaat de goede kant opquote:
kom ik vandaag eindelijk aan dat thuiswerken toequote:Op maandag 4 april 2009 11:09 schreef Nouk het volgende:
Moooi zo BB!
Zeker wetenquote:Op maandag 4 april 2009 12:16 schreef Cynic het volgende:
Earth is ook gaaf trouwens!
eensgelijksquote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:47 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
zie ik toch nietquote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef Cynic het volgende:
Hallo!
Lekker zonnetje vandaag? Mag van mij?
Wel een beetjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef Cynic het volgende:
Maar helpt het niet als je wel weet dat hij er is?
Zo ik doen, maar was het riool niet weggehaald ?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef Cynic het volgende:
Het is echt rioolweer
Ik moet vanmiddag nog naar Emmen, ik kan wel eventjes langs gaan.
Oh?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo ik doen, maar was het riool niet weggehaald ?
Ga maar eens snel checken dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |