Ts is romantic kinda guy, tssssssssssk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef Quir het volgende:
Wat een romanticus.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Het idee van de grap is wel erg goed, maar wat je ermee zegt is niet aardig. Daar ligt het probleem denk ik. Dat jij vindt dat vrouwen topmodellen zouden moeten zijn, is jouw probleem. Als je dezelfde grap maar minder denegrerend over het vrouwelijk lichaam had gemaakt, zou ie waarschijnlijk een stuk beter gevallen zijn.
Succes de volgende keer!
quote:"decrease BMI 10% & increase boobies 20%!"
quote:Waarna ik dit gezicht tezien kreeg: [ afbeelding ]
Ze de kamer uitliep & zei: "ik ga boven wel verder kijken, oh en vanavond kan je het dus wel vergeten he"
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef zovty het volgende:
Dat zèg je toch niet tegen je moeder?
Nee; ze overreageerde wel en had niet weg hoeven lopen etc, maar het feit dat ze het daarom (om wat ik zei, dat het niet aardig is) geen leuk grapje vindt, ligt niet aan de vrouw en haar lichtgeraaktheid.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar aan de vrouw en haar lichtgeraaktheid ligt het niet?
quote:
quote:
je bent me voorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef Krocky het volgende:
Zij zou ook wel willen dat je lul 20% groter was. Maar ja dat vond ze te lullig om te zeggen dus liep ze maar weg voordat ze het uitschreeuwde.
Dus "increase BMI 10% & decrease boobies 20%!" is wel goed?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Het idee van de grap is wel erg goed, maar wat je ermee zegt is niet aardig. Daar ligt het probleem denk ik. Dat jij vindt dat vrouwen topmodellen zouden moeten zijn, is jouw probleem. Als je dezelfde grap maar minder denigrerend over het vrouwelijk lichaam had gemaakt, zou ie waarschijnlijk een stuk beter gevallen zijn.
Succes de volgende keer!
zou wel mooi zijn als ze TS bij de lul had gegrepen en dat had gezegd, om vervolgens weg te lopenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef Krocky het volgende:
Zij zou ook wel willen dat je lul 20% groter was. Maar ja dat vond ze te lullig om te zeggen dus liep ze maar weg voordat ze het uitschreeuwde.
Nee, want het is in dit geval niet echt logisch, dat hij dat zou menen - als wat er in beeld komt echt moddervet is (als je een startrek chick moddervet vindt verdien je een dreun voor je harses) zou het een leuk grapje zijn aangezien obesitas ook echt ongezond is en best afgekeurd mag worden; of als er bijvoorbeeld 1 of ander supermodel dat veel te dun is en in verhouding te grote borsten heeft op tv zou zijn (wat geloof ik niet (vaak) het geval is in startrek? --> ) en dan in misschien in een vergelijkbare nerd-setting, zou de omgekeerde variant die je noemt wel leuk zijn, om dezelfde reden.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus "increase BMI 10% & decrease boobies 20%!" is wel goed?
Vrouwen...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee, want het is in dit geval niet echt logisch, dat hij dat zou menen - als wat er in beeld komt echt moddervet is (als je een startrek chick moddervet vindt verdien je een dreun voor je harses) zou het een leuk grapje zijn aangezien obesitas ook echt ongezond is en best afgekeurd mag worden; of als er bijvoorbeeld 1 of ander supermodel dat veel te dun is en in verhouding te grote borsten heeft op tv zou zijn (wat geloof ik niet (vaak) het geval is in startrek? --> ) en dan in misschien in een vergelijkbare nerd-setting, zou de omgekeerde variant die je noemt wel leuk zijn, om dezelfde reden.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee, want het is in dit geval niet echt logisch, dat hij dat zou menen - als wat er in beeld komt echt moddervet is (als je een startrek chick moddervet vindt verdien je een dreun voor je harses) zou het een leuk grapje zijn aangezien obesitas ook echt ongezond is en best afgekeurd mag worden; of als er bijvoorbeeld 1 of ander supermodel dat veel te dun is en in verhouding te grote borsten heeft op tv zou zijn (wat geloof ik niet (vaak) het geval is in startrek? --> ) en dan in misschien in een vergelijkbare nerd-setting, zou de omgekeerde variant die je noemt wel leuk zijn, om dezelfde reden.
quote:Vrouwen moeten niet zo bekrompen doen, je weet waar mannen op vallen (boobies en ass)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |