quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:27 schreef Agorias het volgende:
ts, pleeg zelfmoord op het binnenhof, dan krijg je zeker bekendheid.
Je kunt de tekst toch hier plakken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik zal hem invullen dat word bestand, maar waar en hoe moet ik dat ding posten dan zo'n pc genie ben ik nou ook weer niet hoor
Bedankt alvast:P
Ja. En dan kunnen de Doms hier bepalen of je geschikt bent of niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
huh die hele tekst in dit vakkie plakken ? tja wat niet kan
gewoon hier in plakken dus?:$
Het gaat erom dat wij wat beter weten wat jij precies zoekt in een Dom. Dus ga verder met die lijst. Je doet het goed!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Hoop dat ik het zo goed doe :$
Helaas kan ik je niet helpen Fikkie, want ik zou je heel lang sex ontzeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja die durven niet nou daar komt ie dan :$:$:$
|=================================================================================|
|VERNEDERINGEN EN ONDERGESCHIKTHEID
|=================================================================================
| Ervaring Gewilligheid Opmerking
| Ja/Nee Nee of 0-5
|=================================================================================
|Seks ontzeggen (lange termijn) ja 1
mietjequote:Hete was (op geslachtsdelen) nee
Je bent nog een domme vent ook. Je bent gewoon een man en nog een lelijke ook. Kinderen schrikken van een vent met vrouwenkleren en je bezorgd ze een trauma voor het leven. Help de wereld en spring van een hoog gebouw.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Muay is thais wist je dat , nou kan ik wel aardig wat van die taal maar wat hebben we eraan ,lol
ach je moet je niet zo aanstellen ik doe geen vlieg kwaad zit niet in mijn karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |