Harajuku!!quote:
Ughquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Harajuku!!![]()
Alles goed? Onbeschofte mid-lifers daargelaten?
Houd jij je kankersmoel voor één fucking keer eens dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:23 schreef FANN het volgende:
verkapt topic........
ik heb aandacht nodig.......
Joer?quote:
Ik vind vrij straight forward hoor, niks verkapts aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:23 schreef FANN het volgende:
verkapt topic........
ik heb aandacht nodig.......
Zou je sierenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Houd jij je kankersmoel voor één fucking keer eens dicht
tsss...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind vrij straight forward hoor, niks verkapts aan.
Vooral zou doorgaan, krijg je j friggin notes wel. Enige reden waarom je er nog maar 2 hebt is omdat ik je schaar onder de retards, special attention.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ga note's uitdelen mens........
en dat is moderator
staat er morgen weer een dreig PM voor me klaar van je......quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooral zou doorgaan, krijg je j friggin notes wel. Enige reden waarom je er nog maar 2 hebt is omdat ik je schaar onder de retards, special attention.
Ik dreig niet, jij bent degene die haar aandacht nodig heeft door eeuwig te blijven reageren terwijl ze er niets mee van doen heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:29 schreef FANN het volgende:
[..]
staat er morgen weer een dreig PM voor me klaar van je......![]()
doe je best schar, jij bent hier de retard.....
Geen id waar het over gaat, maar voor een blauwe smurf?!?..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooral zou doorgaan, krijg je j friggin notes wel. Enige reden waarom je er nog maar 2 hebt is omdat ik je schaar onder de retards, special attention.
Ik houd niet van blauw. Wat een kankerkleur is datquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Geen id waar het over gaat, maar voor een blauwe smurf?!?..
ow dan moet je wel in je OP zetten wie wél en niet mogen reageren....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dreig niet, jij bent degene die haar aandacht nodig heeft door eeuwig te blijven reageren terwijl ze er niets mee van doen heeft
Sowieso: aandachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:28 schreef krioro het volgende:
Ja gek, aandacht willen van iemand waar je mee in gesprek bent.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd niet van blauw. Wat een kankerkleur is dat
Learn some manners is wat vaag Engels. 't Is niet echt fout maar het klinkt niet echt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:08 schreef Harajuku. het volgende:
Terwijl je in gesprek met hen bent.
So sad. Learn some manners.
Jij hbt weinig reden om je aangesproken te voelen, daar wij noot met elkaar spreken. Dus jij kunt zelf verzinnen dat je er niets mee van doen hebt, toch? Of schati k je nu te hoog in/ Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dan moet je wel in je OP zetten wie wél en niet mogen reageren....
toch?
Oh behave!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Learn some manners is wat vaag Engels. 't Is niet echt fout maar het klinkt niet echt.
Volgende keer maar in het Nederlands.
gezellie Fritseltjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sowieso: aandacht![]()
Maar on-topic:
[ afbeelding ]
ah..... je wil de mannetjes..... oké ga ik weer lekker slapen.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hbt weinig reden om je aangesproken te voelen, daar wij noot met elkaar spreken. Dus jij kunt zelf verzinnen dat je er niets mee van doen hebt, toch? Of schati k je nu te hoog in/ Ik denk het wel.
Ja ik ben overal welkom op fok, behalve het keldertje gek genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:34 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellie Fritseltje
was jij wel uitgenodigd ?![]()
ikke niet
Houd je schijtbek man, waar de fuck zie jij kerels staan?? Inderdaad, nergens.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... je wil de mannetjes..... oké ga ik weer lekker slapen.....
have fun.....please geen PM sturen morgen hoor, ik reageer toch niet
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ben overal welkom op fok, behalve het keldertje gek genoeg.
Vast lekkere wijn...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ben overal welkom op fok, behalve het keldertje gek genoeg.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Houd je schijtbek man, waar de fuck zie jij kerels staan?? Inderdaad, nergens.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Truste Fritseltje ik moet weg van deze ''dame''......![]()
doei......
Trustenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Truste Fritseltje ik moet weg van deze ''dame''......![]()
doei......
Sluiep ik maar 3 uurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja en ik ben klaarwakker na 3 uur slapen
Als beeb me wakker maakt en het zo fucking koud is dat slapen er niet meer inzitquote:
En dat is niet asociaal wil je zeggen, zomaar ineens er doorheen gaan zingen wanneer je in een discussie zit ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:09 schreef Harajuku. het volgende:
Every word of every song that he sang was for youuuuuuuuuu
Oh jawel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:42 schreef dagdag het volgende:
Waarom gaat er nooit slotje op bagger van mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |