Dat kan ook met [0-5][0-9]quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik had er al een testje achter gebouwd die checkt of de minuten en seconden wel 60 of lager zijn. Toch bedankt voor het meedenken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | if (divID && eventID && ajax_ID) { window.addEvent('domready', function() { $(eventID).addEvent('click', function(){ var log = $(divID).empty().addClass('ajax-loading'); new Ajax( "/index.php?ajax_ID="+ajax_ID+"&"+info, {method: 'get', update: $(divID),onComplete: function() { log.removeClass('ajax-loading'); },evalScripts: eval} ).request(); $(eventID).fireEvent('click'); } } |
Volgens mij heb je meer open-haakjes dan sluit-haakjes en kan de code dus niet werken.quote:Op maandag 28 december 2009 16:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kom er weer es niet uit!
Ik probeer met MooTools 1.1.1 / 1.2.4 een ajax functie werkend te krijgen.... echter of hij doet de calls dubbel, of helemaal niet:
Ik heb de volgende functie in het leven geroepen:
[ code verwijderd ]
Bovenstaande functie werkt wél met 1.1.1, echter doet hij de ajax calls dubbel.
Werkend met 1.2.4. krijg ik um sowieso niet
Moet soms het event worden verwijderd? zoja, hoe doe ik dat, voorbeeld please?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | if (divID && eventID && ajax_ID) { var rand_no = Math.random(); $(eventID).addEvent(rand_no, function(){ var log = $(divID).empty().addClass('ajax-loading'); new Ajax( "/index.php?ajax_ID="+ajax_ID+"&"+info, {method: 'get', update: $(divID),onComplete: function() { log.removeClass('ajax-loading'); },evalScripts: eval} ).request(); $(eventID).fireEvent(rand_no); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | document.getElementById('ic').style.width = ic document.getElementById('it').style.width = it document.getElementById('ufp').style.width = ufp document.getElementById('sca').style.width = sca document.getElementById('dbp').style.width = dbp document.getElementById('fs').style.width = fs document.getElementById('sdcl').style.width = sdcl document.getElementById('drp').style.width = drp document.getElementById('tc').style.width = tc document.getElementById('dmm').style.width = dmm } |
Als je van zoiets een functie maakt, zou ik de functie zo generiek mogelijk maken. Dus gewoon zo:quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef Flaccid het volgende:
Ook al gelukt, gewoon de content in een hidden div gezet.
Kan dit simpeler en met minder code dmv een array?
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 | { document.getElementById(element).style.width = width; } |
Ja dat had ik eerst, 't is een van de 2.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je van zoiets een functie maakt, zou ik de functie zo generiek mogelijk maken. Dus gewoon zo:
[ code verwijderd ]
Vervolgens roep je die functie aan wanneer je de breedte van een element aan wil passen. Dat maakt je code niet korter, maar imho wel logischer.
1 2 3 4 5 6 | function popup(){ window.open('php/player.php','SLER Uitzending','width=443,height=209,scrollbars=no,toolbar=no,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,directories=no'); return false; } </script> |
1 |
De spatie bij de tweede parameter van de window.open functie weghalen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het volgende stukje code in mijn website staan:
[ code verwijderd ]
met even verderop in de html code
[ code verwijderd ]
Bij firefox werkt dit, bij IE gebeurd er niets en staat er linksonderin beeld "fout op de pagina". Als ik dan kijk wat de fout is, dan wordt aangegeven dat het gaat om de window.popup regel, teken 3, fout "ongeldig argument" en code 0.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Is een onfocus="this.select()" niet handig bij de inputs bovenin?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef Skonk het volgende:
Ons spelletje is af!
www.rockpaperscissorsultimate.tk
Zowel in IE7 als in FF gebeurd er niks, waar je ook op klikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef Skonk het volgende:
Ons spelletje is af!
www.rockpaperscissorsultimate.tk
Je moet wel eerst je gegevens invullen en dan op start drukken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Zowel in IE7 als in FF gebeurd er niks, waar je ook op klikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |