Ik ben gewoon echt offlinequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet terugzwaait op MSN!
Dan moet je wel hopen dat degene van het originele account niet komt, anders weet je nog niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De lijst:
MPG, DaMart, Pien85, OA, Fha, Marcb1974, Dr_Flash, Sjowhan, PeZu, Bengeltje, Es70, Miljonair, Klonk, BrandX, Heatwave, Papierversnipperaar, JortK, Pheno, Muck, vrolijke-frits, Californium, indahnesia.com, Kuukske, DR34M3R, LadyLike, cablegunmaster, buzzer, AC4wheels.nl, eer-ik, Frutsel, Joolz, dndiek, memento-mori
PM komt eraan
En als Miljonair komt weet ik tenminste een keer wie daar nou achter zit
Niet eens zo'n gek idee. Ik denk er over na.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoopt zeker dat Miljonair die hele meet betaalt?
Miljonairquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee. Ik denk er over na.
Dan is in ieder geval de lijst met verdachten.. o neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je wel hopen dat degene van het originele account niet komt, anders weet je nog niks.
quote:
Ja en dan kan je die lauriette spemkees ook wel meenemen. En psychedelic_laugh heeft toch ook al zeker 3 posts gemaakt in de KSCquote:
Doe mij ook maar, als je opschiet ben je er als ik mn bed uit moetquote:
het komt dinsdag pasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe mij ook maar, als je opschiet ben je er als ik mn bed uit moet![]()
Das om 6 uur al
Zeker wel een natte bedoening dan op/in jou?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Bed het volgende:
[..]
Dat had je wel eens eerder mogen zeggen, mijn bier is net op.
Das om zeker te weten dat je komtquote:
Hallo lieve KSC'ers,quote:
Nej, ik bedank , maar thx voor de pmquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel ff PM'en als je wilt komen fruts
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nej, ik bedank , maar thx voor de pm
Geen idee..quote:
dat jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee..
Mag ik jouw naam nog laten staan mits geen maren enzo?
.quote:
Dat was wel de bedoelingquote:
Ik ga voor de herkansingquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
Dan vrees ik u te moeten meedelen dat uw bedoeling mislukt is.
Vanaf de volgende KSC staat dat weer goed in de OP!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat een spatie verkeerd bij de topics 1288 en 1289
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
ah, hier komen al die pm-tjes vandaan, schrok me kapot net
Dat de nadruk dan wel erg op slowchat ligt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:13 schreef Klonk het volgende:
en wat is er verdomme mis met een weekendtopic ?
Mja.. Als ik later dan 9 uur eruit ben is het een latertje, maar daarvoor is het echt wel een vroegertje. Ik ben doordeweeks altijd rond 06uur opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
half 9 en dat een vroegertje noemen
ik had vanmorgen om kwart voor 6 de eerste was in de machine zitten
wacht maar tot je terug bent in Nederlandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De zon gaat weer schijnen, 18 graden morgen en de rest van de weekTijd voor terrasjes
Nog 40 dagenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht maar tot je terug bent in Nederland
Voor een nieuwe job?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:51 schreef BrandX het volgende:
allemaal!
Ik ben vroeg op omdat ik zo sollicitatiebrieven ga (proberen te) schrijven
Nee, een al bestaande job, waar een nieuw iemand wordt gezocht.quote:
Vergeet de sleutel van je fietsslot niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Straks maar eens boodschappen doen en daarna aan de studie
Die danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
De sleutel had ik wel bij me hoor, het slot zelf alleen niet![]()
Jepquote:
quote:
ik heb alleen maar afmeldingen gezien tot nu toequote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEr zijn dr volgens mij al best een aantal zeker
Beter in t vorige topic kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb alleen maar afmeldingen gezien tot nu toe
MPG is de teruglezer hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter in t vorige topic kijkenDM komt, KG, Ikkes
En vast nog meer
Paradigit?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:49 schreef DR34M3R het volgende:
Deze dame gaat een andere pc kopen vanmiddag. Ik weet al precies wat ik wil, ze hebben hem al apart gezet voor me. Nu nog vervoer...
Ik doe niet aan koffiequote:
kun je nagaan hoeveel ik er krijgquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef Miljonair het volgende:
Ik krijg steeds dubbele pm's. Die voor mijzelf en voor mij bedenker!
Jij staat al als aanwezigquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEr zijn dr volgens mij al best een aantal zeker
quote:
Muck, dan moet je wel met een van je kloontjes posten natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |