quote:Verjaardag Meindert 2004
Zaterdag 18 december 2004 deelde Meindert met de andere Zolderboys, exclusief Arrie, het unieke feit dat hij de leeftijd van 19 jaar mocht bereiken. Tijdens de gezellig avond werden we allen van taart, snacks en andere lekkernijen voorzien. Ook was er volop drank aanwezig: cola, sinas, cassis, dubbelfris en speciaal voor Jelle een alcoholisch drankje met meloensmaak. Hieronder een aantal foto's.
ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:13 schreef Bob-B het volgende:
Je zegt zo vieren ze oud&nieuw en dan staat er een stukje over een verjaardag...ik snap het niet meer.
Ze denken wel belangrijk te zijn of niet?quote:Mag ik logs/verslagen/foto's/techniek (dus content) van Zolderboys.nl overnemen?
Het overnemen van content is slechts toegestaan na schriftelijke toestemming van de webmaster van Zolderboys.nl of de auteur van desbetreffende content. Het overnemen van content voor commercieel gebruik wordt te allen tijde afgewezen. Natuurlijk is het wel toegestaan een link naar content op Zolderboys.nl op te nemen.
quote:Van oudsher zijn de Zolderboys zeer open en eerlijke jongelui, die er geen enkel probleem mee hebben om enkele persoonlijke gegevens online te zetten. U vindt hier dan ook persoonlijke informatie van alle Zolderboys, inclusief foto's. De informatie betreft lengte tot en met lievelingseten en bijnamen tot en met lievelingskleur. We gaan er van uit dat deze gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet elders worden gepubliceerd.
Kut. Nu ben ik strafbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze denken wel belangrijk te zijn of niet?
Dat is dan weer net teveel moeitequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
"Gebeurt er ook iets in jouw broek?"
Edit: Plaatjes kan je niet hotlinken... dus zelf ff ergens neerpleuren.![]()
lelijk als de nacht is net gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Ziet er een beetje, mjah, hoe zeg je dat netjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |