Hoi Kuwaroquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef Kuwaro het volgende:
Hehe, ik kan eindelijk keertje mee posten, jullie gaan veelste snel![]()
Dus ik ben ook even aanwezig![]()
Tot het volgende topic dan maar weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef Kuwaro het volgende:
Hehe, ik kan eindelijk keertje mee posten, jullie gaan veelste snel![]()
Dus ik ben ook even aanwezig![]()
Van wie niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa we zouden ook nie dromen.... dus vieze verhaaltjes mag ook nie he
Ja, verfris mijn geheugen evenquote:
Als je het topic sluit moet je het volgende topic openen.quote:
oefenenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
PPfff ik ben vandaag wel vaak de laatste zeg![]()
ennnee ikke nie weet hoe ik nieuwe moet maken.....
Alles is te lerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Sjonge jonge daar hadden we het gisteren nog over.... pff die mannen ook tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Ja, verfris mijn geheugen even
O, Het gaat over carooltjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het topic sluit moet je het volgende topic openen.
Iemand moet de laatste zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Natuurlijk niet, dan ben ik super zelfverzekerdquote:
Zo zijn wijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sjonge jonge daar hadden we het gisteren nog over.... pff die mannen ook tegenwoordig
Kom es ff uitleggen danquote:
hmm.. lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan ben ik super zelfverzekerd
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot het volgende topic dan maar weer.
Waarover? Ik was er gisteren niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sjonge jonge daar hadden we het gisteren nog over.... pff die mannen ook tegenwoordig
Nou volgende x zal k het eens proberen okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand moet de laatste zijn.
Gewoon op de button nieuw topic klikken.
Ik doe dat kei goed namelijk!quote:
Ach er zijn ook genoeg illegalen hier en nieuwe mensen zijn altijd welkom hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Ik zie opeens nieuwelingen![]()
Singles topic wordt groot
Okequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou volgende x zal k het eens proberen ok
Wat doet een tong hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
Was wel van het versieren.
Ging naakt zwemmen met een groep meiden na het stappen.
Bij mij thuis nog een borreltje halen met z'n drieën. Ik was 26 en thuiswonend.
Klopt mij pa midden in de nacht op de deur van de slaapkamer.
Of het wat rustiger kan.
Ze waren het één en ander gewend.
Maar toen er de ochtend erop er 2 meiden na mij de trap afkwamen gingen ze toch twijfelen.
2 weken later woonde ik op mezelf.
Maar tong is toch ook single.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:00 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat doet een tong hier![]()
![]()
Straks verliezen we onze geloofwaardigheid hier nog
Hadden we ooit geloofwaardigheid dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:00 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat doet een tong hier![]()
![]()
Straks verliezen we onze geloofwaardigheid hier nog
Zo niet mag ik dan metquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou volgende x zal k het eens proberen ok
eerder een Elpeequote:
Nee in singles zitten toch alleen kanslozen mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hadden we ooit geloofwaardigheid dan?
Ik dacht meer aan een compleet album...quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo niet mag ik dan metaan de slag?
Een wattes?quote:
Twijfel niet aan onze geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hadden we ooit geloofwaardigheid dan?
Ja, wel dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Twijfel niet aan onze geloofwaardigheid
quote:
Tsja ff doen dan hequote:
quote:
en toen werd je weer wakker met je tebbybeertje dicht tegen je aangeklemd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
Was wel van het versieren.
Ging naakt zwemmen met een groep meiden na het stappen.
Bij mij thuis nog een borreltje halen met z'n drieën. Ik was 26 en thuiswonend.
Klopt mij pa midden in de nacht op de deur van de slaapkamer.
Of het wat rustiger kan.
Ze waren het één en ander gewend.
Maar toen er de ochtend erop er 2 meiden na mij de trap afkwamen gingen ze toch twijfelen.
2 weken later woonde ik op mezelf.
Een baggeralbum zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een compleet album...
Nou inderdaad.. dat ik hier niet eerder gekomen benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
kinky he sow op de vrijdagavond
ze zijn er ook in het gee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Langspeel Plaat (Vinyl)
Zon rond zwart ding
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
kinky he sow op de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. dat ik hier niet eerder gekomen ben
Oh die dingen uit de oertijd. In de tijd dat er nog echte muziek gemaakt werd. En niet die bagger van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Langspeel Plaat (Vinyl)
Zon rond zwart ding
hahaha jaaaaa alleeen met de zweep hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duim? Mag dat?
Alleen met de zweep uiteraard
Vinyl wordt nog steeds gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die dingen uit de oertijd. In de tijd dat er nog echte muziek gemaakt werd. En niet die bagger van tegenwoordig.
Goed idee.quote:
Je wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa alleeen met de zweep hoor
Tegenwoordig heb je ook LP's met baggermuziek hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die dingen uit de oertijd. In de tijd dat er nog echte muziek gemaakt werd. En niet die bagger van tegenwoordig.
quote:
Ikke altijd hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij in ieder geval al enthousiast bent
Handboeien, touw, leer en latex.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa alleeen met de zweep hoor
we hopen met je meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik hoop zo dat ik vannacht lekker slaap.... En niet zo'n kut nacht heb als vannacht![]()
![]()
Weet ik.quote:
quote:
hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik hoop zo dat ik vannacht lekker slaap.... En niet zo'n kut nacht heb als vannacht![]()
![]()
Vandaar dat wij zoveel views hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa ikke ook... me F5 toets gaat nie meer trekken nie
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook LP's met baggermuziek hoor
Nee sorry dat kwam door dat zweepjequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sssttt dat moet je nie verklappen joh![]()
![]()
Je moet wat, anders loop je binnen 10 seconden alweer achterquote:
Niet mijn schuld hoor :#quote:
pff.. gelukkig maar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee sorry dat kwam door dat zweepje![]()
hihi al ben jij wel een schatje hoor
Interessant.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee sorry dat kwam door dat zweepje![]()
hihi al ben jij wel een schatje hoor
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet wat, anders loop je binnen 10 seconden alweer achter
Kit-Katquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ja hallo, waar zijn wij nou helemaal mee bezig!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar enthousiast word je van zweepjes? Dan noteer ik dat even
F5 for life.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet wat, anders loop je binnen 10 seconden alweer achter
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ja hallo, waar zijn wij nou helemaal mee bezig!
Je toont te weinig interessequote:
Hallowwwquote:
Alohaquote:
eigenlijk moet er iets komen waardoor de pagina elke 5 seconden vernieuwt, scheelt ons weer werkquote:
Ik had een hele vrije dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hallowww![]()
hebbie genoten van je vrije middagje?
Tijn maakt jou gewoon in, met zijn flirt movesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders doen en er wordt al achter m'n rug om geflirt
Dat krijg je in singles.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders doen en er wordt al achter m'n rug om geflirt
Als het druk is dan is F5 de enige manier om het bij te houden.quote:
quote:
Ja! Je reageerde ook al niet op mijn 9quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moeten we eens een uitvoerige informatie-sessie doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had een hele vrije dag
En ja genoten. Belgie verkend, naar brugge geweest aan het strand gezeten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tijn maakt jou gewoon in, met zijn flirt moves
heb ik wat over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Je reageerde ook al niet op mijn 9
Sow hoppaa das nie nix....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhu, ben nu alleen zo gaar als een stoofpeer. Bijna 600 km gereden
Ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik wat over het hoofd gezien?
Maar je hebt wel een leuke dag gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhu, ben nu alleen zo gaar als een stoofpeer. Bijna 600 km gereden
Wedstrijdje.quote:
Ikke welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke dag gehad.
Jaaa motors zijn stoer haha ikk wil ook me motor-rijbewijs halen lijkt me echt soww tofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Aandacht trekken van meiden lukte ook wel weer aardig op de motor
Maar heeft al die aandacht nog iets opgeleverd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Ik moet m binnenkort ook maar weer eens van stal gaan halenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
wat hebben de heren ineens?? wedstrijdjes?quote:
Zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa motors zijn stoer haha ikk wil ook me motor-rijbewijs halen lijkt me echt soww tof
Ja, want dat vind ik mooi. Ik word dan een echte aandachtshoerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heeft al die aandacht nog iets opgeleverd?
Ach ik hoef niet te winnen. Aan een meisje heb ik al meer dan genoeg.quote:
Ja ik zag dat je er ook een hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moet m binnenkort ook maar weer eens van stal gaan halen
Maakt mij niet uit, jij hebt de blauwe plekken ervan straksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat hebben de heren ineens?? wedstrijdjes?
Geen idee, waarschijnlijk te hoge testeteron-gehaltequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vooral doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa motors zijn stoer haha ikk wil ook me motor-rijbewijs halen lijkt me echt soww tof
Motor Meet!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je er ook een hebEn nog wel buurman ook
Buren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je er ook een hebEn nog wel buurman ook
jaaa maar ik hoorde dat je beter in de winter kan gaan lessen....quote:
Ik kom uit de aan den IJssel aan de overkant van jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Buren?
Ik heb nu bijna 1,5 jaar mijn A en ik heb een oud beestje, maar ze rijdt nog heerlijk
Ik hoef geen wedstrijdje te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
In de winter kan je wel met omstandigheden leren omgaan die het lastigste zijn over het algemeenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar ik hoorde dat je beter in de winter kan gaan lessen....
me zussie heeft er ook eentje en dan mag ik altijd achterop.... heerlijk
Je hebt opzich wel een puntje voor dan, want waarschijnlijk les je dan wel eens met slechtweer. Ik heb ook in de winter gelest, heb er wel voordeel van denk ik. Maar als je de kans heb, gewoon doen wanneer het je uitkomt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
na ik zal het wel weer gemist hebben hahaquote:
Hells angelsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kom uit de aan den IJssel aan de overkant van je![]()
Wat voor 1 heb je?
ja idd en als je dan moet afrijden kan dat met "mooier" weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
In de winter kan je wel met omstandigheden leren omgaan die het lastigste zijn over het algemeen
Dat is met een instructeur achter je wel fijner dan in je eentje..
Je hebt niks gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
na ik zal het wel weer gemist hebben haha
Dat is misschien ook wel een voordeeltje, hoef je je over het week in ieder geval geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd en als je dan moet afrijden kan dat met "mooier" weer
ohw dan ist goed Tijnquote:
Dat is wel een redelijk ouwetje ja, maar als het fijn rijdt prima tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah vandaar!
Ik heb een Yamaha FZ750 uit '85, maar als je daar woont, dan zullen we vast wel eens zwaaien naar elkaar
Ook erg nice!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijk ouwetje ja, maar als het fijn rijdt prima tochIk heb een Thundercat.
En waarschijnlijk wel ja, kom zeer regelmatig de brug over
wat ist schat??quote:
quote:
Dreamer ! heb je gemist !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Het was leuk in de stad. Aanspraak genoeg
Goede avond.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Dit is ook mijn eerste motor, heb hem nu iets meer dan een jaartje. Ook lekker ervaring opdoen, ben al goed op wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ook erg nice!
Voorlopig ga ik lekker op deze ervaring op doen
Doe je 's avonds wel rustig? Dan kan ik op tijd slapen
LOLquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ook erg nice!
Voorlopig ga ik lekker op deze ervaring op doen
Doe je 's avonds wel rustig? Dan kan ik op tijd slapen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Niet liegenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond.![]()
Nog wat leuks gezien?
Dat merk ik ja, aardig wat km's gemaakt. Ga ik waarschijnlijk ook doe met een groepje binnenkort. Ook wat mensen aan jouw kant daarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste motor, heb hem nu iets meer dan een jaartje. Ook lekker ervaring opdoen, ben al goed op weg
Wat is op tijd? :p
jaaa jij bent bezet dus kan toch nie open en bloot toegeven dat ik jou zooo gemist hebquote:
quote:
haha.. sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik had eventjes niet door dat je het over een motor had.
Tutje! en niet eens eentje gehaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen ijsje gehad. Wel een Irish coffee en een rosé.
Misschien bedoelde hij wat andersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen ijsje gehad. Wel een Irish coffee en een rosé.
Aan jouw schrijfstijl natuurlijk. Ik zou zoiets nooit zomaar denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. sorry
Maar ligt dat aan mijn schrijfstijl of jou?
Een leuke avond dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet liegen![]()
[..]![]()
Paar leuke aanbiedingen, en gezellig geouwehoerd met een oud-collega die ik tegen kwam, en daarna op het terras met een... 7-tal wildvreemden
Dat weet ik natuurlijk niet, ik ben nieuwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aan jouw schrijfstijl natuurlijk. Ik zou zoiets nooit zomaar denken
Dat na 23.00 is nog niet zo'n probleem. Rond die tijd is het niet warm genoeg :p En voor 8en hoef je je helemaal geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat merk ik ja, aardig wat km's gemaakt. Ga ik waarschijnlijk ook doe met een groepje binnenkort. Ook wat mensen aan jouw kant daar
En niet te hard over de Algera graag na 23.00 uur en voor 8.00 uur
Zie je nou? Zo erg heb je me dus gemist, dat je meteen na mijn thuiskomst gaat slapen..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:46 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wat anders
Anyway ik ga pitten ben erug moe .
Mzzls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Oja!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa jij bent bezet dus kan toch nie open en bloot toegeven dat ik jou zooo gemist heb
Ow. In dat geval:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet, ik ben nieuw
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat na 23.00 is nog niet zo'n probleem. Rond die tijd is het niet warm genoeg :p En voor 8en hoef je je helemaal geen zorgen te maken![]()
En gezelligOp vakantie? Of zomaar ritje?
Dankje.. Ik ben Nico, 26 jaar en ik doe Woody Woodpecker naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow. In dat geval:
Welkom, wie ben je?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dankje.. Ik ben Nico, 26 jaar en ik doe Woody Woodpecker na
hahaha komt goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja!
Ik heb trouwens toestemming dus ik zou maar snel leren
Jij was er daarnet nog niet, maar ik heb gewoon op het podium gestaan met Han Pekel hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten als je pas 26 bent? Dat is toch van voor jouw tijd?
Waarom denk ik altijd dat alle programma's uit mijn jeugd gestopt zijn toen ik stopte met ze kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij was er daarnet nog niet, maar ik heb gewoon op het podium gestaan met Han Pekel hoor!
Blijkbaar ben ik daar toch oud genoeg voor
Ik wil het zien Nico! Heb je dat thuis op filmpje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dankje.. Ik ben Nico, 26 jaar en ik doe Woody Woodpecker na
haha.. I don't knowquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom denk ik altijd dat alle programma's uit mijn jeugd gestopt zijn toen ik stopte met ze kijken.
neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil het zien Nico! Heb je dat thuis op filmpje?
Verdorie! Anders kwam ik langsquote:
Proberen is niet goed genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha komt goednu moet ik natuurlijk wel nog als laatste zijn.... anders kan ik nie proberen he
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen om me uit te lachen zeker?
haha wacht jij nou maar gwn af.... ik zal je laten zien dat ik dat heeeeel goed kan hoorquote:
ik heb vertrouwen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wacht jij nou maar gwn af.... ik zal je laten zien dat ik dat heeeeel goed kan hoor
We gaan het zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wacht jij nou maar gwn af.... ik zal je laten zien dat ik dat heeeeel goed kan hoor
Beken maar dat ik een schatje ben!quote:
Ohw echt?? wat lief van jou!quote:
Anders kom ik je wel even helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Psychonikeo bekentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beken maar dat ik een schatje ben!
Dat is lief Tijnquote:
Ja lief he.quote:
Waarom?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sssst.. dat weten alle mannen, maar dat moet je niet tegen ze zeggen
quote:
ik niet. Ik ben kei lief..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ikke ook niet hoor!!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga even naar Down with Johnny kijken. Tot zo.
Jawel, ze moeten niet gaan denken dat ze op een voetstuk staan. Hun plaats moeten ze kennenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietquote:
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel, ze moeten niet gaan denken dat ze op een voetstuk staan. Hun plaats moeten ze kennen
heren gedraag jullie eens johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel, ze moeten niet gaan denken dat ze op een voetstuk staan. Hun plaats moeten ze kennen
Dat leer je dan nog wel. En nu ben ik echt weg. Misschien nog tot straksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
[..]
Zou dat het zijn?
Ehquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heren gedraag jullie eens joh![]()
zonder ons vrouwen waren jullie nergens
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dan nog, omgedraaid is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heren gedraag jullie eens joh![]()
zonder ons vrouwen waren jullie nergens
Aaaah wat een schatjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn poes is jaloers op de aandacht die jullie van mij krijgen
[ afbeelding ]
jaaa kom maar op met die zweep jij..... maar pas op ik sla terug hequote:
Ze vindt jou niet zo lief...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn poes is jaloers op de aandacht die jullie van mij krijgen
[ afbeelding ]
Allemaal naar de bunkers, carooltje is losgeslagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa kom maar op met die zweep jij..... maar pas op ik sla terug he
Omdat we anders geen mooie laarzen kunnen kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dan nog, omgedraaid is het hetzelfde.
Weet je trouwens waarom vrouwen kleine voeten hebben?
Oja, dat is waarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Vast wel.. ik geef dr eten
Als jullie grote voeten hadden, dan stonden jullie te ver van het aanrecht afquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Omdat we anders geen mooie laarzen kunnen kopen natuurlijk![]()
haha nee geintje vertel eens dan.....
Volgens mij moet ik me even gaan distantiëren van sommige uitspraken nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als jullie grote voeten hadden, dan stonden jullie te ver van het aanrecht af
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Allemaal naar de bunkers, carooltje is losgeslagen
Ja, dat geloof ik wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan is ze opeens heel enthousiast hoor
doei doei!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel!
Ik ga afsluiten! Bye!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als jullie grote voeten hadden, dan stonden jullie te ver van het aanrecht af
Jij kookt graag?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat zeg ik jullie kerels zijn nix zonder ons vrouwen........... met jullie grote schuiten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel!
Oehquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa kom maar op met die zweep jij..... maar pas op ik sla terug he
Trustenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel!
Ikke scoor punten hierquote:
jaja wacht maar als ik voor je sta met me zweepiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oeh
Ik hou wel van vrouwen met gezag
Gelukkigquote:
* snel smoesje doet verzinnen *quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja wacht maar als ik voor je sta met me zweepie
weet je toch wel Tijnquote:
jaja watjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* snel smoesje doet verzinnen *
Sorry, mag niet van mijn dame
Ja meesteres.quote:
Ben jij nou een vent? Je pakt gewoon die zweep af, petst haar een paar keer op de billen en dan heb je dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* snel smoesje doet verzinnen *
Sorry, mag niet van mijn dame
Kijk dat hoor ik graag hequote:
Tuurlijkquote:
Ja dat mag dan weet welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent? Je pakt gewoon die zweep af, petst haar een paar keer op de billen en dan heb je dat ook weer gehad
kijk daar hebben we een echte manquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent? Je pakt gewoon die zweep af, petst haar een paar keer op de billen en dan heb je dat ook weer gehad
ga je nou al weg??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik denk dat ik zo ook mijn bedje ga opzoeken..
Dat dacht ik al.quote:
trustequote:
Nee echte man kent zijn plaats.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk daar hebben we een echte man![]()
zo moet het dus he
zeg maar hoe ik je kan verleidenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Of jij moet me verleiden te blijven?
Laterquote:
verzin maar wat leuksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zeg maar hoe ik je kan verleiden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk daar hebben we een echte man![]()
zo moet het dus he
jaa maar moet wel een beetje voor zichzelf opkomen he...... nie zn slappe zak zijn hoorquote:
In het huis is de vrouw de baas buiten het huis de man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar moet wel een beetje voor zichzelf opkomen he...... nie zn slappe zak zijn hoor
Bij mij is niemand de baas... het zijn verdorie toch geen hondenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het huis is de vrouw de baas buiten het huis de man.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik zie het al.. Ik ga slapen
weltruste hier allemaal
quote:
Ja dat magquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
mm wil best wat verzinnen.... maar weet nie of ik dat hier wel mag uitspreken
och komt hij ook weer anquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Een echte man zet een vrouw op haar plaats
pmquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Dat kan ook. Gewoon gelijk waardig aan elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bij mij is niemand de baas... het zijn verdorie toch geen honden
Schroom je niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Ja, alleen moet je wel zorgen dat je je niet door een vrouw met een zweep in elkaar laat beuken natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Gewoon gelijk waardig aan elkaar.
jaaa heb ik dat weer hahahquote:
kijk nu durft ie wel weer hahaahquote:
Een keyboard ridderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk nu durft ie wel weer hahaah
Even valse hoop geven en dan keihard toeslaan!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk nu durft ie wel weer hahaah
tsjaaa sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef JonKeL het volgende:
Nou ik zie het alweer. Alles gaat weer via pm
Dat is waar. Maar dat zou ik ook nooit laten gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je wel zorgen dat je je niet door een vrouw met een zweep in elkaar laat beuken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je wel zorgen dat je je niet door een vrouw met een zweep in elkaar laat beuken natuurlijk.
haha lekkertje ben je ook hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even valse hoop geven en dan keihard toeslaan!
Dus zachtjes slaan. Andes krijg je allemaal van nare striemen enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neeee het moet wel lekker blijven he
ja pciesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus zachtjes slaan. Andes krijg je allemaal van nare striemen enzo.
Dat is wel het hele idee erachterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neeee het moet wel lekker blijven he
Neenee, je moet niet zachtjes slaan, dan voelt ze het niet... Het moet lekker gaan branden en daarna ga je alles met een lekkere massage olie insmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus zachtjes slaan. Andes krijg je allemaal van nare striemen enzo.
Dat is zo vervelend moet je weer naar de dokter enzo. Als dat gebeurt.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is wel het hele idee erachter![]()
[..]
Neenee, je moet niet zachtjes slaan, dan voelt ze het niet... Het moet lekker gaan branden en daarna ga je alles met een lekkere massage olie insmeren
jaaa idd en dan daar proberen smoesje te verzinnen hoe je aan die nare striemen komtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend moet je weer naar de dokter enzo. Als dat gebeurt.
haha tsja jij begon he meneertjequote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw we hebben een exper in ons midden
Ho hoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha tsja jij begon he meneertje
Masseren kan ook zonder dat je eerst iemand slaat met een zweep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is wel het hele idee erachter![]()
[..]
Neenee, je moet niet zachtjes slaan, dan voelt ze het niet... Het moet lekker gaan branden en daarna ga je alles met een lekkere massage olie insmeren
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa idd en dan daar proberen smoesje te verzinnen hoe je aan die nare striemen komt
nee nee jij begon met commentaar geven he....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho ho![]()
Jij kon geen topic openen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |