quote:
quote:22-23
The Hives - Hate To Say I Told You So
Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Lily Allen - The Fear
Royksöpp - Happy Up Here
The Roots - The Seed 2.0
Drive Like Maria - I'm On A Train
Kyteman - She Blew Like Trumpets
Oasis - Falling Down
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite
Lukas Batteau - live in de studio (1)
The Killers - Spaceman
Selah Sue - Black Part Love
Wereldplaat, again! Maar zometeen gaat het geluid nog harder tijdens Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)quote:
We zijn de enige die het leuk vinden Hans. Biertje? Proost!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa The Hives !!!!!!!!!!!
Tuurlijk! tegen bier zeg ik zelden nee. Dus bij deze, proost !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
We zijn de enige die het leuk vinden Hans. Biertje? Proost!
Niet weggaan hoor, keten je vast tot het bittere eindquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ben er nog hoor.... I'm still standing!
Kevin !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ben er nog hoor.... I'm still standing!
Heb je geen typo gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
6000 leden in 7 dagen
is kansloos
Ja, ik hoor het.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk! tegen bier zeg ik zelden nee. Dus bij deze, proost !
Maar nu komt het hoor,Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Ik vind het ook leuk maar ik luister nu KXquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
We zijn de enige die het leuk vinden Hans. Biertje? Proost!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het.
Even de vaatwasser inpakken.
omdat er veel meer platen op de playlist sta die we liever niet draaienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom is Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite / Jvt / Tijdmachine nou altijd een vast item bij moveyourass , niet origineel
Nee , ze moeten vanaf vannacht 6000 in 6 dagen halen, gezien niet 1 april de deadline is maar de 27stequote:
ga je m opsturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het.
Even de vaatwasser inpakken.
Zapsterrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk maar ik luister nu KX![]()
Mag ik wel een biertje?
misschien is dit wel de laatste aflevering! Fuck de playlist...laat de requests maar binnenkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
omdat er veel meer platen op de playlist sta die we liever niet draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |