Primaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zullen we een keertje ons eigen EkstraWeekend pannenkoeken eten houden daar
That's the onequote:
Je hoeft ook niet te luisteren hoor...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
Krezip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De marteling qua muziek blijft maar doorgaan
Ik zag even Budget TV te kijken. SLECHT!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
Krezip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ding: MoveYourAss ! Uur 1 en 2, te gruwelijk !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag even Budget TV te kijken. SLECHT!
Gelukkig stoppen ze er mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
Krezip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik dacht vertraging met de trein
Ik zat een stukje dikvoormekaarshow te kijken, dan hoor ik nog liever Krezip op de radioquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag even Budget TV te kijken. SLECHT!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zat een stukje dikvoormekaarshow te kijken, dan hoor ik nog liever Krezip op de radio
zeg als je de muziek niks vind ga je toch iets anders luisteren dat gezeik wordt je ook niet goed vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef TheZapster het volgende:
Wauw weer een goed nummer, 1 goed nummer per uur![]()
Cash machine
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te luisteren hoor...
Hey , Roel is er niet en ik voel me verplicht hem een klein beetje te vervangenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
zeg als je de muziek niks vind ga je toch iets anders luisteren dat gezeik wordt je ook niet goed van
Ik kan ook nog erger gaan zeiken hoor, en dan kan ik zeggen dat ik alleen maar hetzelfde doe als jij. Het is gewoon extreem irritant dat je bijna non-stop loopt te zeiken hier. Ga daar iemand anders mee vervelen ofzo...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Jij hoeft ook niet te reageren maar je kan het toch weer niet laten he
Non-stopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan ook nog erger gaan zeiken hoor, en dan kan ik zeggen dat ik alleen maar hetzelfde doe als jij. Het is gewoon extreem irritant dat je bijna non-stop loopt te zeiken hier. Ga daar iemand anders mee vervelen ofzo...
Maak je eigen 3FM-topic in KLB en ga die vullen met gezeik. Hebben wij er hier ook geen last van.
Dat wijf doet me denken aan dat spook van BEP.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Het space-geluidje in de plaat vind ik nog wel grappig. De rest....
Voor de muziek zit jij niet in dit topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Jij hoeft ook niet te reageren maar je kan het toch weer niet laten he
Die is slecht !!! de buikspier mutsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat wijf doet me denken aan dat spook van BEP.
Geniaal !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef cosmick het volgende:
Best grappige Ekdommetjes.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/296146/
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Programmering van Bevrijdingspop Haarlem van dit jaar is zojuist bekendgemaakt, met o.a. guus meeuwis, gabriella cilmi, wouter hamel, de staat, roosbeef, lucky fonz III en typhoon op het hoofdpodium, en dr. Lektroluv, pivot, katzenjammer, pink mountain tops, sleepy sun, lexie mountain boys op het tweede podium. Sounds good!
Wat wilde Paul nou weer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geniaal !![]()
![]()
"wou karten, maar Paul McCartney..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |