Ik zeg twee dingen: SPA BLAUW.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! deze van U2 vind ik erg tof ! uit een batman film
Dat is alvast 2 leden dus Zapsterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
coldplay staat niet in onze lijst me meest gedraaide artiesten
qua muziek in de film hebben ze hoop bekende artiesten gestrikt, niet dat het daardoor beter werdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! dat is 'm idd. Bagger film verder, maar dat is een ander verhaal
Jij hebt gewoon ook Chicago op 2 staan op LastFMquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat,wordt er weer eens goede muziek gedraaid op 3FM
Chicago is lekker luisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon ook Chicago op 2 staan op LastFM.
Ik heb al hun platen en cd's.
Kiss from a Rosequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
qua muziek in de film hebben ze hoop bekende artiesten gestrikt, niet dat het daardoor beter werd
Ik heb Chicago pas sinds een jaar ontdektquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon ook Chicago op 2 staan op LastFM.
Ik heb al hun platen en cd's.
Heb vorige jaar nog een verzamelbox-achtig iets gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb Chicago pas sinds een jaar ontdekt![]()
Heb nu 3 cd's van ze, de rest komt de komende maanden
Hoofdeconoom Rabobank. En docent op de VU, heb er les van gehad. Econoom die ook wat zinnigs zegtquote:
Ah okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bekende econoom van de rabobank
Typisch Heerenveen. Te wisselvallig dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Even zwaaien naar Heerenveen.
Wel slecht nieuws dit voor Timo.
Het mooiste stadion van de Jupilerleague staat in Limburg volgend jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Even zwaaien naar Heerenveen.
Wel slecht nieuws dit voor Timo.
En toch erg hoog staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch Heerenveen. Te wisselvallig dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |