quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zag het gisternacht in de herhaling voor het eerst. Krijg je nog te horen de volgende keer hoe het af is gelopen met de dates?
volgens mij is die via de nooduitgang eruit gesluisdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
welke aflevering is die kleine met die bril eruit gegaan?
Danielle is gewoon op date gegaan. Alleen was iedereen zo hard tegen die gozer, dat ze het ui medelijden, denk ik, niet hebben uitgezonden...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:
Over daniëlle's aftocht schijnen ook wat verhalen de rondte te gaan. Maar wat die zijn weet ik niet.
nee vind je t gekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef FrankieJay het volgende:
Nooit meer wat van gehoord... Maar om nou met zown gozer iets te hebben... NO THNX
Maar die gozer leek ook niet heel blij met Danielle...
Is nooit uitgezonden, zou in de eerste week zijn geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee vind je t gek
maar welke aflevering was dat?
misschien komt dat nog want die afleveringen worden volgens mij niet uitgezonden in dezelfde volgorde als waarin ze opgenomen zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
tuurlijk
waarom zenden ze dat niet uit?
hoe weet jij dit eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef FrankieJay het volgende:
Uit medelijden voor die vent... Stond echt zwaaaaaaar voor schut![]()
Denk ik...
nog erger dan ronnie!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef FrankieJay het volgende:
Uit medelijden voor die vent... Stond echt zwaaaaaaar voor schut![]()
Denk ik...
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...quote:
en dan gaat ie ook nog met danielle wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...
Ojee, hoe diep zijn wij gezonkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |