Ja, Jacobien was leuk.. Wat een lapswans was die kerelquote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond het lullig voor Jacobien. Het leek me een van de leukste van de 30 meiden. Vervolgens is er een match, en dan gebeurt er dát.![]()
Dit soort dingen gun ik eerder meiden zoals die donkere met die eeuwige stonede blik (dat lijkt me echt een bitch).
Mensen die dit soort programma's serieus nemen zouden sowieso een nekschot moeten krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond het lullig voor Jacobien. Het leek me een van de leukste van de 30 meiden. Vervolgens is er een match, en dan gebeurt er dát.![]()
Dit soort dingen gun ik eerder meiden zoals die donkere met die eeuwige stonede blik (dat lijkt me echt een bitch).
En na een date kwamen een aantal speelsters terug om opnieuw mee te doen met Take Me Out.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Lillebillie het volgende:
Van de dates krijg je niets te zien of te horen. Het "stelletje" kan zelf beslissen om op date te gaan. Dit gebeurt helemaal buiten RTL om. Dus daar krijgen we als het goed is, niks van te zien!
tering.... Kijk mij nou eens meezingen met Britney Spears en hendig stoer met een blikje Red Bull in de handen Buuuuuhhhh!quote:
Is wel logisch als je er over nadenkt. Ze zullen wel een heel seizoen in één week draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze al die uitzendingen op 1 dag opgenomen ofzo? Eddy heeft steeds wat anders aan, alleen die meiden hebben elke keer hetzelfde aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |