Kloons? Ik hoop voor mijn medemens dat ik niet te klonen ben! LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Zijn dit niet gewoon kloons ofzo?
Zeg eens wie deze ronde wint, dan geloof ik het
Zijn beste maatje is zijn rechterhand, catch my drift?quote:
Normaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Eindelijk een keer een normale jongen, wordt ie massaal weggestemd
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ersquote:
Niet iedereen over 1 kam scheren he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Kunnen al die wijven niet spellen?
Zojuist: Tattoeages
En een week geleden: symetrisch
Hoezo niet laagopgeleid?
Ok, goed punt..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ers
Komen veel studenten langs hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ers
Dit vind ik dan weer nergens op slaan. Het geouwehoer van: ''Ik ben een student, maar ik haat student-types.'' Volgens mij moet je dan walgend jouw spiegelbeeld aanschouwen of geïrriteerd op campus rondlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, goed punt..Maar als ik mee zou doen zou ik hem direct wegdrukken. Ben zelf ook een student maar dit vind ik verschrikkelijk
Is al geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
In het voorstukje zie je altijd zo'n donkere jongen in pak met een gigantisch afrokapsel die lift uitkomen. Is die aflevering al geweest?
Afgelopen weekeinde waren er allemaal nieuwe meiden en namen ze 15 afleveringen,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef xEllebelx het volgende:
Kloons? Ik hoop voor mijn medemens dat ik niet te klonen ben! LOL
Niemand blijft over volgens mij
Hoezo slaat dat nergens op dan? Ik ben een student omdat ik een studie volgquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer nergens op slaan. Het geouwehoer van: ''Ik ben een student, maar ik haat student-types.'' Volgens mij moet je dan walgend jouw spiegelbeeld aanschouwen of geïrriteerd op campus rondlopen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
In het voorstukje zie je altijd zo'n donkere jongen in pak met een gigantisch afrokapsel die lift uitkomen. Is die aflevering al geweest?
dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef beeer het volgende:
Waarom drukt die gast Linda weg? Vind het serieus een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb en zeker van de dertig dames in de show.
Om even voor mezelf te spreken (onthou niet wie wanneer in welke uitzendingen te zien is), Ik ben nog 3 weken te zien.. dan 3 weken niet en dan weer 2 dagen wel geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Afgelopen weekeinde waren er allemaal nieuwe meiden en namen ze 15 afleringen,
dus voor drie weken op, Ellen komen jullie volgende week nog in de uitzending en dan drie weken niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |