Goed plan om een maillijst op te stellen, daar hadden de mods hier iig niks tegen. Zet mij er maar op aub.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
warom alleen sop?
als je hier meld.
mogulus en zoeken op voetbal of whatever
lijkt me dat te mogen.
Overgens als ik een mailbox zou delen met iedereen.
mag je dan zo wel links overdragen??
Alles buiten het openbare Fok!forum om (bijvoorbeeld een mailinglijst of zelfs via PM's) is nog toegestaan. Want (door Danny) niet te controleren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
warom alleen sop?
als je hier meld.
mogulus en zoeken op voetbal of whatever
lijkt me dat te mogen.
Overgens als ik een mailbox zou delen met iedereen.
mag je dan zo wel links overdragen??
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef streamzondernaam het volgende:
Laten we het eerst gewoon houden op het klikken van mijn huisje?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef streamzondernaam het volgende:
Laten we het eerst gewoon houden op het klikken van mijn huisje?
sopcast 58918quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:02 schreef Cara het volgende:
heeft iemand een goed linkje naar NL schotland op setanta? thanks!
much appreciatedquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:22 schreef Red_85 het volgende:
Heeft iemand nog een gewone link? Zit hier in het buitenland namelijk ... en geen sopcast mogelijk.
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:36 schreef TLC het volgende:
Iemand met alvast een livestream voor PSV-Ajax ?
Elke zondagmiddag zullen ze de streams vis rooksignalen verspreidenquote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef FastFox91 het volgende:
Tinyurl is ook niet toegestaan? Of een gecodeerde linkje, die je eerst moet decoderen?
Het is tog fokking geen eredivisie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:34 schreef Sloomstroom het volgende:
- DOE NOU NIET, LEES DE FOKKING OP! -
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
Het is tog fokking geen eredivisie.
Waarom laten we ons allemaal grijpen voor 1 man met 1 brief die standaard is en hij mag niet dreigen met geldsommen...
nee is gewoon nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
Waarom laten we ons allemaal grijpen voor 1 man met 1 brief die standaard is en hij mag niet dreigen met geldsommen...
Ga jij de proceskosten betalen ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
nietquote:Op zondag 29 maart 2009 18:54 schreef Seabiscuit het volgende:
Bastiaan lacht zich de ballen uit z'n broek bij 't nalezen van dit topic. Precies waar hij op had gehoopt (angstige reactie vanwege zogenaamde dwangsom) krijgt hij voor elkaar. Kortom: Maagdmiddag weer een bulkbrief op de post!
Streams van alles buiten de Eredivisie mogen hier overigens wel
Grapje zeker?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:33 schreef Danny het volgende:
[..]
nee is gewoon nee.
je kunt OF gewoon op een discussiemanier verwijzen OF de topics moeten gewoonweg dicht.
i don't give a crap either way. als je zelf risico op claims wil lopen moet je een eigen site beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |