Ik doe gewoon mijn best zodat mensen jou ook begrijpen. Als je liever hebt dat ik dat niet doe, mag je het aangeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het ziet hoor. Maar het is FOK!. Kom op zeg. Als jij nu tegen mij zegt van, "Damn jij bent lelijk" dan ga ik toch ook niet janken. Dan bedenk ik me dat je me nog nooit gezien hebt.
Ik vind het gewoon leuk om te plagen en meer is het niet. Ik incasseer ook altijd. En vandaag begon Cue gewoon weer met zeiken.
Oh hè...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gister ook af![]()
Ik leef... zit in een mega dip...
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ging mij om je opmerkingen in het algemeen hoor
Daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 maar? Dan ken je mij nog niet![]()
Het had geholpen dus blijkbaar deed je t goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn best zodat mensen jou ook begrijpen. Als je liever hebt dat ik dat niet doe, mag je het aangeven.
Kutusers genoeg...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanIk ben gewoon ouder geworden
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...
En wat betreft GOD. Ja ik voel me wel bovengemiddeld slim en ik weet ook vrij veel. Verder ben ik zelfverzekerd en uitgesproken. Dus ja ik kan me voorstellen dat dat af en toe op de zenuwen kan werken.
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanIk ben gewoon ouder geworden
dank need hugs 2dayquote:
Gewoon niet zo snel op de kast zitten.quote:
Maar ik hang hier dan ook al weer bijna 10 jaar rond hequote:
* Super zachte knuffel aan Knuffelzacht geven doetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gister ook af![]()
Ik leef... zit in een mega dip...
Ywquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het had geholpen dus blijkbaar deed je t goed. Thx
.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executie
[..]
dank need hugs 2day
30 jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executie
Mee eens.. je doet alsof wij allemaal dom zijn... Iemand die niet heeft gestudeerd is niet per defenitie dom... Kennis uit levenservaring vind ik altijd nog belangrijker dan een papiertje waar op staat dat je goed uit boekjes kan leren...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.
Maar jezelf boven de ander stellen is anders. En dat lees ik vaak uit je posts. Je vind je beter dan de rest.
Grote bek, klein hartje ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...
En wat betreft GOD. Ja ik voel me wel bovengemiddeld slim en ik weet ook vrij veel. Verder ben ik zelfverzekerd en uitgesproken. Dus ja ik kan me voorstellen dat dat af en toe op de zenuwen kan werken.
Ik denk niet dat ik me zo zeer beter vind. Denk dat het meer verveling is. Ik vind deze reeks leuk zolang het een beetje ontopic is. Vind de discussies interessant en doe graag mee. Is het van het niveau kusje hier kusje daar dan ga ik me vervelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.
Maar jezelf boven de ander stellen is anders. En dat lees ik vaak uit je posts. Je vind je beter dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |