Ik doe gewoon mijn best zodat mensen jou ook begrijpen. Als je liever hebt dat ik dat niet doe, mag je het aangeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het ziet hoor. Maar het is FOK!. Kom op zeg. Als jij nu tegen mij zegt van, "Damn jij bent lelijk" dan ga ik toch ook niet janken. Dan bedenk ik me dat je me nog nooit gezien hebt.
Ik vind het gewoon leuk om te plagen en meer is het niet. Ik incasseer ook altijd. En vandaag begon Cue gewoon weer met zeiken.
Oh hè...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gister ook af![]()
Ik leef... zit in een mega dip...
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ging mij om je opmerkingen in het algemeen hoor
Daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 maar? Dan ken je mij nog niet![]()
Het had geholpen dus blijkbaar deed je t goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn best zodat mensen jou ook begrijpen. Als je liever hebt dat ik dat niet doe, mag je het aangeven.
Kutusers genoeg...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanIk ben gewoon ouder geworden
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...
En wat betreft GOD. Ja ik voel me wel bovengemiddeld slim en ik weet ook vrij veel. Verder ben ik zelfverzekerd en uitgesproken. Dus ja ik kan me voorstellen dat dat af en toe op de zenuwen kan werken.
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanIk ben gewoon ouder geworden
dank need hugs 2dayquote:
Gewoon niet zo snel op de kast zitten.quote:
Maar ik hang hier dan ook al weer bijna 10 jaar rond hequote:
* Super zachte knuffel aan Knuffelzacht geven doetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gister ook af![]()
Ik leef... zit in een mega dip...
Ywquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het had geholpen dus blijkbaar deed je t goed. Thx
.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executie
[..]
dank need hugs 2day
30 jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh je wordt 30 dit jaar... tja dan moet je wel volwassen worden... ik heb nog 2 jaar uitstel van executie
Mee eens.. je doet alsof wij allemaal dom zijn... Iemand die niet heeft gestudeerd is niet per defenitie dom... Kennis uit levenservaring vind ik altijd nog belangrijker dan een papiertje waar op staat dat je goed uit boekjes kan leren...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.
Maar jezelf boven de ander stellen is anders. En dat lees ik vaak uit je posts. Je vind je beter dan de rest.
Grote bek, klein hartje ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben scherp inderdaad en weet hoe ik mensen prikkel. Dat vind ik leuk. Maar echt gemeen nee...
En wat betreft GOD. Ja ik voel me wel bovengemiddeld slim en ik weet ook vrij veel. Verder ben ik zelfverzekerd en uitgesproken. Dus ja ik kan me voorstellen dat dat af en toe op de zenuwen kan werken.
Ik denk niet dat ik me zo zeer beter vind. Denk dat het meer verveling is. Ik vind deze reeks leuk zolang het een beetje ontopic is. Vind de discussies interessant en doe graag mee. Is het van het niveau kusje hier kusje daar dan ga ik me vervelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfverzekerd en uitgesproken is geen probleem hoor. Alleen maar mooi dat je dat bent. Onzekere types beginnen ook overal je strot uit te hangen.
Maar jezelf boven de ander stellen is anders. En dat lees ik vaak uit je posts. Je vind je beter dan de rest.
PS3quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Feitosa het volgende:
Lekker relaxed avondje vanavond.
lekkere muziek.![]()
Paar nieuwe games voor de PS3
K2 wietje erbij.......![]()
Grote mond, groot hartquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik hang hier dan ook al weer bijna 10 jaar rond he
Dat is op het hele forum. En dat heb ik overal. Tuurlijk heb ik ook mijn kroel kus periodes (ik kan zeggen dat het met mijn hormonen te maken heb want dat is uitgezocht!)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me zo zeer beter vind. Denk dat het meer verveling is. Ik vind deze reeks leuk zolang het een beetje ontopic is. Vind de discussies interessant en doe graag mee. Is het van het niveau kusje hier kusje daar dan ga ik me vervelen. heb ik het gevoel dat ik in een lom klasje zit
.
Ja ook dat van de universiteit was uit zn verband getrokken. Grappig dat je dat telkens weer ophaalt. Het heeft je blijkbaar aan het denken gezet. Levenservaring is inderdaad erg belangrijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mee eens.. je doet alsof wij allemaal dom zijn... Iemand die niet heeft gestudeerd is niet per defenitie dom... Kennis uit levenservaring vind ik altijd nog belangrijker dan een papiertje waar op staat dat je goed uit boekjes kan leren...
Grote mond, groot hart, kleine pik danquote:
Ach, JoeyT is gewoon een beetje een relnicht en een bijdehandje. Ben ik ook wel eens , alleen hij continu.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me zo zeer beter vind. Denk dat het meer verveling is. Ik vind deze reeks leuk zolang het een beetje ontopic is. Vind de discussies interessant en doe graag mee. Is het van het niveau kusje hier kusje daar dan ga ik me vervelen. heb ik het gevoel dat ik in een lom klasje zit
.
nee hij vind ons niet dom, wij SNAPPEN t allemaal gewoon nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mee eens.. je doet alsof wij allemaal dom zijn... Iemand die niet heeft gestudeerd is niet per defenitie dom... Kennis uit levenservaring vind ik altijd nog belangrijker dan een papiertje waar op staat dat je goed uit boekjes kan leren...
Maar welke discussie zie je hier dan nog. Het stelt geen zak meer voor. Ik kom hier al zoveel jaar en het is nog nooit zo slap geweest. En jij als MOD kan daar misschien wat aan doen., Vind dat er best wat strenger opgetreden mag worden hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is op het hele forum. En dat heb ik overal. Tuurlijk heb ik ook mijn kroel kus periodes (ik kan zeggen dat het met mijn hormonen te maken heb want dat is uitgezocht!)![]()
Maar meer zit ik hier voor de discussie. Ik kan er slecht tegen als iemand elke keer hetzelfde tikt, zeikt, jankt en vervolgens niets doet.
Maar uit jouw posts blijken niet (of zie ik niet) dat het je daarom gaat
Ik denk dat je het verward met iemand die zich gewoon goed voelt.;)quote:. Ik zie gewoon Joey die zich beter voelt.
HBO hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook dat van de universiteit was uit zn verband getrokken. Grappig dat je dat telkens weer ophaalt. Het heeft je blijkbaar aan het denken gezet. Levenservaring is inderdaad erg belangrijk.
Verder ben jij ook behoorlijk dom, maar ook dat kan lief zijn.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar welke discussie zie je hier dan nog. Het stelt geen zak meer voor. Ik kom hier al zoveel jaar en het is nog nooit zo slap geweest. En jij als MOD kan daar misschien wat aan doen., Vind dat er best wat strenger opgetreden mag worden hier.
[..]
Ik denk dat je het verward met iemand die zich gewoon goed voelt.;)
Het heeft me niet aan het denken gezet... het heeft me geirriteerd...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook dat van de universiteit was uit zn verband getrokken. Grappig dat je dat telkens weer ophaalt. Het heeft je blijkbaar aan het denken gezet. Levenservaring is inderdaad erg belangrijk.
Verder ben jij ook behoorlijk dom, maar ook dat kan lief zijn.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grote mond, groot hart, kleine pik dan
Ik kan daar totaal niets aan doen. Ik zal je nog wel eens uitleggen waarom. Maar niet hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar welke discussie zie je hier dan nog. Het stelt geen zak meer voor. Ik kom hier al zoveel jaar en het is nog nooit zo slap geweest. En jij als MOD kan daar misschien wat aan doen., Vind dat er best wat strenger opgetreden mag worden hier.
Ik weet echt het verschil welquote:Ik denk dat je het verward met iemand die zich gewoon goed voelt.;)
Ik ben gewoon wetenschappelijk onderlegd, dus je google punt slaat kant nog walquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hij vind ons niet dom, wij SNAPPEN t allemaal gewoon niet
en als dat zinnetje niet kan nemen we t allemaal te serieus
maar echt zijn 'via google' opgezochte standpunten verdedigen kan hij niet
(is natuurlijk ook een stuk makkelijker als je je eigen standpunten zou gebruiken maar dan lijkt t opeens minder intelligent)
Bij jou komt alles aanwaaienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef TGT2 het volgende:
[..]
HBO hier
Maar ik heb dan ook geen WO nodig met zulke stunning looks en natuurlijk charisma.
Dit niveau bedoelt JoeyT denk ik dan...................quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Loop ik gisteren bij de AH, krijg ik nog een zakje voetbalplaatjes, meteen ff kijken.
Zitten er maar 4 in!!! Ik zeg tegen die vrouw ik wil een nieuw zakje, want waar is mijn vijfde plaatje?
Zegt ze: "dat is Suarez, die ligt op de grond!"
Jij dr op staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Loop ik gisteren bij de AH, krijg ik nog een zakje voetbalplaatjes, meteen ff kijken.
Zitten er maar 4 in!!! Ik zeg tegen die vrouw ik wil een nieuw zakje, want waar is mijn vijfde plaatje?
Zegt ze: "dat is Suarez, die ligt op de grond!"
Inderdaad. Niet zo druk maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, JoeyT is gewoon een beetje een relnicht en een bijdehandje. Ben ik ook wel eens , alleen hij continu.
Gewoon net zo antwoorden als hij zou doen.....
Bedoel je dat het een slechte grap is of...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dit niveau bedoelt JoeyT denk ik dan...................
Wat is dit een zeiktopic geworden in een korte tijd zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |