Je kan op I-tunes heel veel gratis hoorcolleges downloaden, maar ze zijn dan wel meestal in het Engels.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Bill_E het volgende:
Ik ben groot fan ook in de wagen maar als het even kan wel informatieve boeken, het liefst wetenschappelijk
Die zijn geniaal inderdaad. Ik zit nu in de basic physics course van MIT. Erg lastig, maar wel heel stoerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan op I-tunes heel veel gratis hoorcolleges downloaden, maar ze zijn dan wel meestal in het Engels.
Ze staan oa op de I-tunes sites van de grotere amerikaanse universiteiten.
Ik vind het heerlijk, heb je wat te doen in de auto en het is veel leuker dan het gelul op de radio.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Die zijn geniaal inderdaad. Ik zit nu in de basic physics course van MIT. Erg lastig, maar wel heel stoer
Ja ik dacht eerst dat ik te veel afgeleid zou worden. Maar het houd me juist scherp.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, heb je wat te doen in de auto en het is veel leuker dan het gelul op de radio.
Heb je een paar links?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan op I-tunes heel veel gratis hoorcolleges downloaden, maar ze zijn dan wel meestal in het Engels.
Ze staan oa op de I-tunes sites van de grotere amerikaanse universiteiten.
Werkt binnen iTunes, dus links werken niet.quote:
Door hem zelf voorgelezen? Ik vind de verhalen van Toon Tellegen heel leuk, maar zijn stem kan me toch niet heel erg bekoren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
Bommel is leuk. En ik heb een cd van Toon Tellegen liggen, schijnt ook leuk te zijn.
Wel door hem voorgelezen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:22 schreef Iblis het volgende:
[..]
Door hem zelf voorgelezen? Ik vind de verhalen van Toon Tellegen heel leuk, maar zijn stem kan me toch niet heel erg bekoren.
Camus daarentegen die L'étranger voorleest.![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik me daar toch een half moment dat je bedoelde dat Camus dierenverhalen heeft geschrevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel door hem voorgelezen.
Ik vind zijn dierenverhalen ook heel leuk.
quote:
Ik lees ook liever een boek, maar in de auto gaat dat niet (als je rijdt) en naar de radio luisteren vind ik niks.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:04 schreef Ringo het volgende:
Nog nooit een luisterboek gelezen.
Zitten heel goede boeken bij, met soms heel goede luisterstemmen. Tommy Wieringa, om er eentje te noemen.
Volgens mij krijg ik minstens de helft niet mee, ik ben niet zo auditief ingesteld. Luister wel eens naar een marathoninterview via internet, en hoe interessant de geïnterviewde ook is, ik ben echt als een razende afgeleid.
http://www.vpro.nl/programma/marathoninterview/afleveringen/
Maar goede zaak, verder, die luisterboeken. Wat ik met luisteren heb, hebben anderen met lezen, en zo kunnen mensen toch met literatuur worden geconfronteerd.
Btw, De Avonden, door Reve zelf gelezen. Ik zeg:
Zijn er nog mensen die dit geluiisterd cq gelezen hebben? Is werkelijk een mooi verhaal met een trieste tragiek erinquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooi verhaal, over een waargebeurde onmogelijke liefde, met een diep tragisch einde..
Was werkelijk ontroerd, en het wordt erg mooi gelezen
Ik weifel. Het is wel geschreven door een vrouw, kan het dan wel echt wat wezen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dit geluiisterd cq gelezen hebben? Is werkelijk een mooi verhaal met een trieste tragiek erin
Toch eens wat vaker langslopen danquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:56 schreef Isabeau het volgende:
De bibliotheek heeft er tegenwoordig ook steeds meer, Peter
Mijn moeder verslijt er 3 per week.
Ik ga eens kijken of de bieb die heeft, kan ik samen met mijn moeder luisterenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn er nog mensen die dit geluiisterd cq gelezen hebben? Is werkelijk een mooi verhaal met een trieste tragiek erin
Heb je surinaamse links in de familie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of de bieb die heeft, kan ik samen met mijn moeder luisteren
Nee, hoezo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je surinaamse links in de familie?
Omdat het dan een extra dimensie krijgt.quote:
Ongeduldig volkje. Zelf lezen gaat vaak minstens 2 keer zo snel als luisteren naar een voorlezende stem. Ik heb er iig het geduld niet voor, je bent veel sneller zelf door een boek heen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net The Fountainhead besteld als luisterboek. Hoorde van een bevriende boekverkoper dat luisterboeken in Nederland itt Duitsland of de Engelstalige landen niet echt aanslaan.
Vraag me af hoe dit komt.
Ik vind ze ideaal in de autoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Ongeduldig volkje. Zelf lezen gaat vaak minstens 2 keer zo snel als luisteren naar een voorlezende stem. Ik heb er iig het geduld niet voor, je bent veel sneller zelf door een boek heen.
Welke?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik luister op het moment colleges wetenschapsfilosofie in de auto.
Philosophy of Science, The Teaching Company, Prof. Jeffrey L. Kasserquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |