Maar leg eens uit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietomdat ik nooit iemand vrijwillig een knuffelbeer zou noemen
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, Bobby, sinds wanneer heb jij een kutje?
Vast wel.quote:
Het was een vragenlijstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar leg eens uit?Waarom zei je het dan?
Je breekt m'n hart.
[..]
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.
Vergeet uiterlijk van TS niet mee te rekenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef McFearless het volgende:
Snelheid +10
Nauwkeurigheid -9
Kortom: +1
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar leg eens uit?Waarom zei je het dan?
Je breekt m'n hart.
[..]
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.
die is andijvie aan het eten terwijl hij naar zijn onzin tiptopics bekijktquote:
Dan haal ik het er wel uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was een vragenlijstik vind je heus wel een knuffelbeer
! Maar tsja, nu komt het zo stom over.
Poezenquote:
Ik oordeel niet op uiterlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vergeet uiterlijk van TS niet mee te rekenen.
Ik wel!quote:
Wat? Zie mijn fobo, ik word daar gewoon gehosseld.quote:
Doe er maar een plaatje van een poes in. Waarom haal je WD's uitspraak er nou uit dan? Die vond ik wél leuk, ik zou het zelf gezegd kunnen hebbenquote:
Tja Emimich, niet iedereen is zo tegendraads zoals jij.quote:
Oh, dan zet ik hem wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Doe er maar een plaatje van een poes in. Waarom haal je WD's uitspraak er nou uit dan? Die vond ik wél leuk, ik zou het zelf gezegd kunnen hebben
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Tja Emimich, niet iedereen is zo tegendraads zoals jij.Maar dat leer je nog wel als je volwassen bent.
Hoezo dat liefie?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef Emimich het volgende:
Je hebt me trouwens vandaag tot de rand van de afgrond gebracht BT!
Hoezo? Ik praat toch ook tegen Emimich?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, dat is niet eerlijk voor de minder mooie mensen.
Welja, ik had sowieso al genoeg van die sig, vandaar dat de quote van WD er ook uit is. Maar ga jij er vooral andere dingen in zien hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.
Whehehe!11!1!11quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo? Ik praat toch ook tegen Emimich?
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.
*Zet sig terug*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.
Dus wat dat betreft heb ik niet zoveel aan mannen die naar mijn pijpen dansen.
Bedoel je nu te zeggen dat ik te oud ben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is te laat voor jou Bobby!
Aha.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.
Dus wat dat betreft heb ik niet zoveel aan mannen die naar mijn pijpen dansen.
Wat vervelend nou.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat ik te oud ben?
Een bericht? Ik zie er 4.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een bericht in je fobo achtergelaten.
Jaja.quote:
Ja, doei he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, stelletje ondankbare puppies, ik ga alweer. Fijne avond![]()
!
Zo klein ben ik nu ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lijk trouwens wel op dat poesje uit de OP als ik slaap
[ afbeelding ]
Zoietsmaar dan met een stuk kleinere beer.
hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, stelletje ondankbare puppies, ik ga alweer. Fijne avond![]()
!
BobbyBeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo klein ben ik nu ook weer niet hoor.
[/inkopper]
quote:
Ja da's waar, vooral in de zomerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Bob, zo slaap je veel lekkerderalleen je krijgt het na een tijdje zó warm
Why?quote:
Incoming Sanna in 3...2....1....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ze is overigens wel gewoon online hoor, dus ik denk dat dit gesprek niet boeiend genoeg voor dr is, haha!
Vuige lurkert.quote:
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.quote:
Welk gesprek? Over slapen met beren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.
Ik zei het!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Wat zitten hier alleen maar dames, het libelle-forum zit verderop.
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?
Die vallen er bij mij steeds uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.
Logisch, maandverband is zooooo 1980.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.
Ja, maar ik had een witte broek aan. Nou, dan weet je het wel. Was geen gezicht, schaamde me dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?
Is wit dan nog steeds in?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een witte broek aan. Nou, dan weet je het wel. Was geen gezicht, schaamde me dood.
Ja, helaas, te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom moet je je dus ook altijd alleen anaal uit laten wonen!
Ik was even te spinnen geweest met die meiden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is wit dan nog steeds in?
Ik draag zelf altijd zwarte broeken.
Mwoah, als je lang genoeg wacht dan word je vanzelf weer nauw hoor.quote:
Ook na Blackzilla?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, als je lang genoeg wacht dan word je vanzelf weer nauw hoor.
Ja, kijk daar begin dus niet aan he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was even te spinnen geweest met die meiden.
Dag schatje!quote:
Alleen die uit Rhenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Wat hoor ik nu van Smart_ass, aziatische jongens hebben vaak lange nagels?
Oei.. Ja dat weet ik niet hoor meid, daar heb ik ook geen ervaring mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook na Blackzilla?
[..]
Ja, kijk daar begin dus niet aan he.
Nou, wees blij. Heb een week niet normaal kunnen lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei.. Ja dat weet ik niet hoor meid, daar heb ik ook geen ervaring mee!
Daarmee snijden ze het eten, jwt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik bedoelde met aziatisch meer Chinezen en Japanners eigenlijk hoor. Het valt me gewoon op dat die jongens/mannen vaak lange nagels hebben.
Geilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, wees blij. Heb een week niet normaal kunnen lopen.
quote:
Tot morgen meis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil![]()
En nu ga ik echtmoet nog een filmpje huren en de videoland gaat om 9 uur dicht
!
Tot morgen ofzo![]()
!
Haha nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
Bobby wat hoorde ik, ga je daten met Sanna?
Hehe. Het was gewoon een geintje tussen wd en mij.quote:
HOAX ! jij bent de 60 al gepasseerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Bobby, ik meen dat mijn naam in je sig moet.
Omdat het kan.
O, en mag ik even brullen? Ik heb me een spier verrekt in m'n rug niet normaal meer!! AU![]()
Loop er bij als een oude vent, en heb al niet een al te beste rug.
![]()
Zal ik de 60 halen?
Van wie ben jij een kloon?quote:
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een saaie boel hier![]()
Is iedereen een leven zoeken ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een saaie boel hier![]()
Is iedereen een leven zoeken ofzo?
Yeah, maar ben nu al weer thuisquote:
QFTquote:
Ben je helemaal naar huis toe gezwommen ?quote:
Flevoland is mooi ! Evenals Gelderlandquote:
Gelderlandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Flevoland is mooi ! Evenals Gelderland![]()
Beter dan dat saaie Brabant hier..
Oss is mooi jaquote:
Ossen.... lelijke stinkbeestenquote:
Almere is nog lelijker dan Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef PeZu het volgende:
almere is samen met zeewolde idd wel het toppunt van lelijkheid alleen maar overtroffen door rotterdam_!
Jij kwam toch uit Arnhem? Met alle respect, maar dat is nou ook niet bepaald het toonbeeld van schoonheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Almere is nog lelijker dan Rotterdam.
Rotterdam heeft geen ozonlaag meer boven zich.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Flevoland met Gelderland vergelijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Flevoland is mooi ! Evenals Gelderland![]()
Beter dan dat saaie Brabant hier..
Smaken verschillen. Ik vind Arnhem een prachtige stad, vooral de dorpen eromheen ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Arnhem? Met alle respect, maar dat is nou ook niet bepaald het toonbeeld van schoonheid
vieze stad wel arnhemquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind Arnhem een prachtige stad, vooral de dorpen eromheen ook.
Ik heb mijn rijlessen in Arnhem gehad en daar gewerkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind Arnhem een prachtige stad, vooral de dorpen eromheen ook.
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik vind vooral Oosterbeek en Doorwerth echt super mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijlessen in Arnhem gehad en daar gewerkt.
Ik vind die dorpen er omheen nog wel gaan, maar een groot deel van Arnhem vind ik echt verpaupert. Maar ieder z'n ding inderdaad.
wie het weet mag het zeggenquote:i sold my soul to the devil and the price was cheap
aand yo it;s cold on this level cause it twice as deep
Doorwerth, daar heb je toch dat kasteel? En Oosterbeek heeft supermooie huizen, echt van die enorme villa's. Ik kom daar vaak langs met de mountainbike. Ik kom uit Ede btw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik vond vooral Oosterbeek en Doorwerth echt super mooi.
Maar je leste in Arnhem?Waar kom je vandaan dan?
PRESIKHAAF FTWquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Doorwerth, daar heb je toch dat kasteel? En Oosterbeek heeft supermooie huizen, echt van die enorme villa's. Ik kom uit Ede btw.
dweil dogquote:
Ja inderdaad. Vooral die weg vanaf Leersum naar Arnhem (volgens mij is dat Doorwerth ook) met van die nepkoeien in een van die tuinen. Die huizen daar zijn echt zooo mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Doorwerth, daar heb je toch dat kasteel? En Oosterbeek heeft supermooie huizen, echt van die enorme villa's. Ik kom daar vaak langs met de mountainbike. Ik kom uit Ede btw.
is dat nou een mops-hond ?quote:
Nee, ik ken hem niet voor zover ik weet, misschien van gezicht. Misschien moet ik een keer met hem op het Museumplein afspreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vooral die weg vanaf Leersum naar Arnhem (volgens mij is dat Doorwerth ook) met van die nepkoeien in een van die tuinen. Die huizen daar zijn echt zooo mooi.
Ook al? Ken je BobbyB ook?
Nee. Jij bent lelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem Zuid is niets, maar dat is dan ook bijna Nijmegenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijlessen in Arnhem gehad en daar gewerkt.
Ik vind die dorpen er omheen nog wel gaan, maar een groot deel van Arnhem vind ik echt verpaupert. Maar ieder z'n ding inderdaad.
Jij zegt net dat Almere lelijk is.quote:
Dat kut-schaap van KPN ?quote:
Arnhem-Zuid jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem Zuid is niets, maar dat is dan ook bijna Nijmegen
Arnhem Noord is prachtig en ook het centrum zo aan de Rijn
Crew moet dat trouwens achter de schermen uitpraten, zo heb ik vernomen na het lezen van de policy.quote:
Dat is geen belediging. Wilders doet dat ook altijd, die noemt de Islam een cultuur voor achterlijken, maar pleit zich vervolgens vrij door te zeggen dat het om de cultuur gaat, niet om de mensenquote:
wie het tegendeel beweert is krankjorumquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is geen belediging. Wilders doet dat ook altijd, die noemt de Islam een cultuur voor achterlijken, maar pleit zich vervolgens vrij door te zeggen dat het om de cultuur gaat, niet om de mensen
Geld is op: station ligt al twee jaar op z'n gat en is een bouwput, eusebius kerk brokkelt langzaam af, maar nog geen geld voor renovatie, havenproject moet soberder worden wegens geldgebrekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid ja
Ik moest een paar maanden terug in Schuytgraaf zijn, wat een lelijke Vinexwijk is dat zeg
Komt die haven in het centrum er trouwens nog?
Nee. RHENEN DE GEKSTEUHHH.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet voor zover ik weet, misschien van gezicht. Misschien moet ik een keer met hem op het Museumplein afspreken.
Kom jij uit Arnhem dan?
Dat station mogen ze ook weleens afmaken. Schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld is op: station ligt al twee jaar op z'n gat en is een bouwput, eusebius kerk brokkelt langzaam af, maar nog geen geld voor renovatie, havenproject moet soberder worden wegens geldgebrekOp die haven zat ook geen hond te wachten, ik geloof dat de opkomst bij het referendum 9% was...
Dus je kan zeggen dat jij een pruts-kok van niks bent en jezelf vrij pleiten door te zeggen dat je toch maar een zweed bent ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is geen belediging. Wilders doet dat ook altijd, die noemt de Islam een cultuur voor achterlijken, maar pleit zich vervolgens vrij door te zeggen dat het om de cultuur gaat, niet om de mensen
ik heb serieus het idee dat er in arnhem iets in het leidingwater zit wat de mensen aldaar doet de-evoluerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld is op: station ligt al twee jaar op z'n gat en is een bouwput, eusebius kerk brokkelt langzaam af, maar nog geen geld voor renovatie, havenproject moet soberder worden wegens geldgebrekOp die haven zat ook geen hond te wachten, ik geloof dat de opkomst bij het referendum 9% was...
Dat referendum was ook een lachertje ja. De gemeente had al beslist dat het doorging en toen mocht de burger nog eens heel democratisch een van de drie (of vier) varianten kiezen van die haven. Er moest echter een opkomst van 50% zijn wilde de gemeente daar naar luisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar ligt datquote:
quote:
Nee, nu beledig je me zojuist dubbelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je kan zeggen dat jij een pruts-kok van niks bent en jezelf vrij pleiten door te zeggen dat je toch maar een zweed bent ?
Beste Binnenstad van Nederlandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb serieus het idee dat er in arnhem iets in het leidingwater zit wat de mensen aldaar doet de-evolueren_!
ja dat is me een beste bergquote:
Ik ken niet veel mensen uit Rhenen, maar toe maar. Hoe heet hij/zij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mooi dorp!
Ik ken iemand die uit Rhenen komt
ja titannic won ook 7 oscars ofzo nog steeds vond ik het en kut filmquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beste Binnenstad van Nederland
Groenste stad van Nederland
Homo hoofdstad van Nederland
Zo veel gewonnen prijzen vorig jaar
Sanne.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen uit Rhenen, maar toe maar. Hoe heet hij/zij?
Nee die nietquote:
My heart will go onquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja titannic won ook 7 oscars ofzo nog steeds vond ik het en kut film
Wat is dat voor moskee daar links-boveninquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
niet op die twee torens letten, maar verder
Gelderlandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Marurk het volgende:
Waar gaat dit topic nou over zeg, op een vrijdagavond nog wel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor moskee daar links-bovenin
Heul nietquote:
Nietus !quote:
Dan moet ik zo'n lang verhaal typenquote:
Gekkenhuis ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Penitentiaire inrichting, geen moskee dus, althans... daar zitten ze niet vrijwillig
Je woont in de Achterhoek, maar voelt je er niet thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan moet ik zo'n lang verhaal typen
Ik wil alleen even zeggen dat Gelderland meer is dan de Achterhoek en dat ik me totaal niet thuisvoel daar.
Mensen springen massaal voor de trein wanneer ze jou zien ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Hetiszover het volgende:
Dat is toch niet die psychiatrische instelling in Wolfheze waar iedereen altijd voor de trein springt als ik er langs moet?
Ik bedoel dat ik niet in de Achterhoek woon. Ik ben er vanwege werk wel eens geweest maar dat is me slecht bevallen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je woont in de Achterhoek, maar voelt je er niet thuis
Wel handig, een bajes naast een moskeequote:
Jaloezie is inderdaad voor veel mensen een reden om er een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen springen massaal voor de trein wanneer ze jou zien ?
Rond de 20.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm, Sanne is zo'n veel voorkomende naam. Hoe oud is ze?
Achterhoek is qua gebied heel erg mooi en de inwoners erg relaxed, alleen de vrouwen lijken te veel op de mannen, dus dat is een nadeeltje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet in de Achterhoek woon. Ik ben er vanwege werk wel eens geweest maar dat is me slecht bevallen.
neej.. dan zouden ze jou er juist voor gooienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jaloezie is inderdaad voor veel mensen een reden om er een eind aan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet doenquote:
Juist niet! Hun idealen verdwijnen zodra ze mij zien, omdat ze nooit boven mij uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
neej.. dan zouden ze jou er juist voor gooien
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
Goed thema! Nu moet ik ook even mijn poesje posten
En nog een gelderlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Hey, alle goede strijders kwamen uit het Gelderse Achterland dus ook die viking-vrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Achterhoek is qua gebied heel erg mooi en de inwoners erg relaxed, alleen de vrouwen lijken te veel op de mannen, dus dat is een nadeeltje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hey, alle goede strijders kwamen uit het Gelderse Achterland dus ook die viking-vrouwen
Hij komt uit gelderland ook ? Dat is gewoon heilig-schennis tegen het gelderse land...quote:
ik zocht even het meest geschikte woord voor die lompe doch mooie strijders-vrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
Vikingvrouwen komen uit Zweden en Noorwegen.
Zweden
Hoe ziet ze eruit? Waar heeft ze op school gezeten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rond de 20.
Ze is slechts een vriendin van een vriend van mij, maar als jij haar kent dan hebben we een soort van connectie
Nee, Edenaar.quote:
Maar als ze jou laten 'verdwijnen' dan kunnen ze wel weer boven je uitkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Juist niet! Hun idealen verdwijnen zodra ze mij zien, omdat ze nooit boven mij uit kunnen komen.
Ze is volslank en zit nu op de CHE. Wat ze daarvoor deed weet ik niet precies.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Waar heeft ze op school gezeten?
Ja maar wie wil mij nou doodmakenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar als ze jou laten 'verdwijnen' dan kunnen ze wel weer boven je uitkomen
En dan zeg je wat over de Achterhoek?quote:
Hahahah. Ja nee sorry, hier kom ik niet ver mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ze is volslank en zit nu op de CHE. Wat ze daarvoor deed weet ik niet precies.
Dan moeten we het maar opgevenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahah. Ja nee sorry, hier kom ik niet ver mee.Maar ik denk dat ik haar sowieso niet gekend had.
Ede of Zelhem is toch wel wat andersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over de Achterhoek?
die jaloerse mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja maar wie wil mij nou doodmaken
Ik zou liever in Zelhem zitten dan, maar dat is omdat ik Ede een shithole vind, hoewel ze wel een aardige bios hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ede of Zelhem is toch wel wat anders
Maar ik geef toe dat Ede ook niet het middelpunt van de wereld is.
Ok, ik geloof je.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan moet ik zo'n lang verhaal typen
Ik wil alleen even zeggen dat Gelderland meer is dan de Achterhoek en dat ik me totaal niet thuisvoel daar.
quote:
Aardig?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou liever in Zelhem zitten dan, maar dat is omdat ik Ede een shithole vind, hoewel ze wel een aardige bios hebben.
Ze hebben alleen geen popcornhoudertjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aardig?Volgens mij is die bioscoop vorig jaar ofzo uitgeroepen tot beste van Nederland.
Doe eens een voorstel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Marurk het volgende:
Maar tering, wat is het saai hier.
Heb alles zowat gelezen, en over Achterhoek/Gelderland kan ik ook niet meepraten.![]()
Ander onderwerp?
oke,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Marurk het volgende:
Maar tering, wat is het saai hier.
Heb alles zowat gelezen, en over Achterhoek/Gelderland kan ik ook niet meepraten.![]()
Ander onderwerp?
Misschien schiet me zo wel wat te binnen.quote:
Dat is inderdaad wel slecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen popcornhoudertjes.
En ook geen popcorn trouwens.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
oke,
[ afbeelding ]
wicca vrouwen dan?
Die laatste is geshopt lijkt me?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor ieder wat wils
Mocht je de behoefte voelen om die bios eens uit te testen dan laat je het maar weten.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor ieder wat wils
Haha ja, dit is het origineel: (nog steeds niet veel beterquote:
Nee, dat lijkt maar zo.quote:
Ik ben er vaak zat geweest hoor. Afgelopen zaterdag nog trouwens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mocht je de behoefte voelen om die bios eens uit te testen dan laat je het maar weten.
Noem het maar gewoon een mannenlijf.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:44 schreef Hetiszover het volgende:
Dat kind heeft vier schouderbladen in plaats van borsten.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Shut up.
Was jij geen mod trouwens?
Gadverdamme wat lelijk.quote:
Jij denkt dat ze met dat lichaam geboren is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zij heeft zich ook niet zelf gemaakt hoor!
Dat jij nou zo mooi bent
Als ze wat minder sport en meer eet ziet ze er vast prima uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zij heeft zich ook niet zelf gemaakt hoor!
Dat jij nou zo mooi bent
Nee, ze heeft haar tieten laten verkleinen dan volgens jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze met dat lichaam geboren is?
Daar los je het probleem van de schouderbladen mee op denk je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze wat minder sport en meer eet ziet ze er vast prima uit.
Nah, de KLB-kaste verering in ONZ. Dat nota bene een autist en een klapmongool het over een chromosoompje tekort c.q. teveel hebben!quote:
Als ze nou wat meer zou eten zou ze vast ook wel wat meer in haar BH krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee, ze heeft haar tieten laten verkleinen dan volgens jou.
Maar dan blijft het nog vrij magertjes denk ik zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ze nou wat meer zou eten zou ze vast ook wel wat meer in haar BH krijgen.
Ligt eraan hoeveel ze gaat eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar dan blijft het nog vrij magertjes denk ik zo.
Maar dan wordt ze een dikke snol, en dat is ook niet mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze gaat eten.Als je dikker wordt groeit de rest wel mee hoor.
Haha, geweldig. Je mag ze hier niet posten he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben de tienermoederhyves aan het bekijken. Echt hilarisch. Alle Mandy's, Melissa's, Dylano's, Destiney's en zelfs JAYDRIAN's komen voorbij hoor.
Ik wil ze ook wel zien, haha.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, geweldig. Je mag ze hier niet posten he?
Je mag ze wel plaatsen, zolang je niet basht en het geen Fok!kertjes betreft.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
Het zijn toch gewoon openbare hyves trouwens. Snap niet waarom je dat niet zou mogen posten.
Ahh even kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
Hoezo mag dat niet?
http://tienermoeders.hyve.nl/ hier kunnen jullie zelf zien.
quote:
smart assquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:39 schreef Smart_ass het volgende:
Die tienermoederhyves gaat ook t/m 23 jaar he. Ik weet niet hoor, maar vanaf je 20ste ben je toch geen tiener meer?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:39 schreef Smart_ass het volgende:
Die tienermoederhyves gaat ook t/m 23 jaar he. Ik weet niet hoor, maar vanaf je 20ste ben je toch geen tiener meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |