Maar leg eens uit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietomdat ik nooit iemand vrijwillig een knuffelbeer zou noemen
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, Bobby, sinds wanneer heb jij een kutje?
Vast wel.quote:
Het was een vragenlijstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar leg eens uit?Waarom zei je het dan?
Je breekt m'n hart.
[..]
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.
Vergeet uiterlijk van TS niet mee te rekenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef McFearless het volgende:
Snelheid +10
Nauwkeurigheid -9
Kortom: +1
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar leg eens uit?Waarom zei je het dan?
Je breekt m'n hart.
[..]
Sinds jij zo'n lekkere gozer bent.
die is andijvie aan het eten terwijl hij naar zijn onzin tiptopics bekijktquote:
Dan haal ik het er wel uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was een vragenlijstik vind je heus wel een knuffelbeer
! Maar tsja, nu komt het zo stom over.
Poezenquote:
Ik oordeel niet op uiterlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vergeet uiterlijk van TS niet mee te rekenen.
Ik wel!quote:
Wat? Zie mijn fobo, ik word daar gewoon gehosseld.quote:
Doe er maar een plaatje van een poes in. Waarom haal je WD's uitspraak er nou uit dan? Die vond ik wél leuk, ik zou het zelf gezegd kunnen hebbenquote:
Tja Emimich, niet iedereen is zo tegendraads zoals jij.quote:
Oh, dan zet ik hem wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Doe er maar een plaatje van een poes in. Waarom haal je WD's uitspraak er nou uit dan? Die vond ik wél leuk, ik zou het zelf gezegd kunnen hebben
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Tja Emimich, niet iedereen is zo tegendraads zoals jij.Maar dat leer je nog wel als je volwassen bent.
Hoezo dat liefie?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef Emimich het volgende:
Je hebt me trouwens vandaag tot de rand van de afgrond gebracht BT!
Hoezo? Ik praat toch ook tegen Emimich?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, dat is niet eerlijk voor de minder mooie mensen.
Welja, ik had sowieso al genoeg van die sig, vandaar dat de quote van WD er ook uit is. Maar ga jij er vooral andere dingen in zien hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.
Whehehe!11!1!11quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo? Ik praat toch ook tegen Emimich?
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mak lammetje. Zo raakt BT in ieder geval haar conservatieve denkbeelden vanzelf wel kwijt als de Bobby's en IQM's van deze wereld naar haar pijpen blijven dansen. O tempora, o mores.
*Zet sig terug*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.
Dus wat dat betreft heb ik niet zoveel aan mannen die naar mijn pijpen dansen.
Bedoel je nu te zeggen dat ik te oud ben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is te laat voor jou Bobby!
Aha.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mwoah, ik raak doorgaans gefascineerd door het onbereikbare.
Dus wat dat betreft heb ik niet zoveel aan mannen die naar mijn pijpen dansen.
Wat vervelend nou.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat ik te oud ben?
Een bericht? Ik zie er 4.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een bericht in je fobo achtergelaten.
Jaja.quote:
Ja, doei he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, stelletje ondankbare puppies, ik ga alweer. Fijne avond![]()
!
Zo klein ben ik nu ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lijk trouwens wel op dat poesje uit de OP als ik slaap
[ afbeelding ]
Zoietsmaar dan met een stuk kleinere beer.
hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, stelletje ondankbare puppies, ik ga alweer. Fijne avond![]()
!
BobbyBeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo klein ben ik nu ook weer niet hoor.
[/inkopper]
quote:
Ja da's waar, vooral in de zomerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Bob, zo slaap je veel lekkerderalleen je krijgt het na een tijdje zó warm
Why?quote:
Incoming Sanna in 3...2....1....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ze is overigens wel gewoon online hoor, dus ik denk dat dit gesprek niet boeiend genoeg voor dr is, haha!
Vuige lurkert.quote:
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.quote:
Welk gesprek? Over slapen met beren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.
Ik zei het!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoor, ik kon me alleen niet in het gesprek voegen.
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Wat zitten hier alleen maar dames, het libelle-forum zit verderop.
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?
Die vallen er bij mij steeds uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.
Logisch, maandverband is zooooo 1980.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik prefereer persoonlijk OB.
Ja, maar ik had een witte broek aan. Nou, dan weet je het wel. Was geen gezicht, schaamde me dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe libresse al geprobeerd?
Is wit dan nog steeds in?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een witte broek aan. Nou, dan weet je het wel. Was geen gezicht, schaamde me dood.
Ja, helaas, te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom moet je je dus ook altijd alleen anaal uit laten wonen!
Ik was even te spinnen geweest met die meiden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is wit dan nog steeds in?
Ik draag zelf altijd zwarte broeken.
Mwoah, als je lang genoeg wacht dan word je vanzelf weer nauw hoor.quote:
Ook na Blackzilla?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, als je lang genoeg wacht dan word je vanzelf weer nauw hoor.
Ja, kijk daar begin dus niet aan he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was even te spinnen geweest met die meiden.
Dag schatje!quote:
Alleen die uit Rhenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Wat hoor ik nu van Smart_ass, aziatische jongens hebben vaak lange nagels?
Oei.. Ja dat weet ik niet hoor meid, daar heb ik ook geen ervaring mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook na Blackzilla?
[..]
Ja, kijk daar begin dus niet aan he.
Nou, wees blij. Heb een week niet normaal kunnen lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei.. Ja dat weet ik niet hoor meid, daar heb ik ook geen ervaring mee!
Daarmee snijden ze het eten, jwt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik bedoelde met aziatisch meer Chinezen en Japanners eigenlijk hoor. Het valt me gewoon op dat die jongens/mannen vaak lange nagels hebben.
Geilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, wees blij. Heb een week niet normaal kunnen lopen.
quote:
Tot morgen meis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil![]()
En nu ga ik echtmoet nog een filmpje huren en de videoland gaat om 9 uur dicht
!
Tot morgen ofzo![]()
!
Haha nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
Bobby wat hoorde ik, ga je daten met Sanna?
Hehe. Het was gewoon een geintje tussen wd en mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |