Ik zou er niet voor kunnen juichen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Fantastisch voor Groningen dat zij elke keer spelers weg halen uit Scandinavie, waarmee ze vaak succes boeken en daar winst op kunnen maken, maar zolang het onze jeugdopleiding voldoet, zou ik niet inzien waarom we bij elke gelukte speler moeten gaan miepen dat onze scouting niets waard is.
quote:Koster gaat niet naar NEC
zaterdag 21 maart, door MN, Amsterdam, 13:16u, De Gelderlander
Adrie Koster wordt toch níet de nieuwe trainer van NEC. Dat meldt De Gelderlander. De oefenmeester heeft aangegeven niet op het aanbod van de club uit Nijmegen in te gaan.
Koster, de huidige trainer van Jong Ajax, staat ook in de belangstelling van Club Brugge. Tevens kan hij zijn contract bij de Amsterdam club verlengen. Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma hakt Koster maandag de knoop door.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen.
Of 71, 72 of 73.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef msnk het volgende:
Je vergissen in een jaartal is menselijk, misschien bedoelde hij 95?
Nou, denk je? Volgens mij bedoelde hij 1672.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef msnk het volgende:
Je vergissen in een jaartal is menselijk, misschien bedoelde hij 95?
Het gaat me d'r om dat het geen ramp is dat hij zich vergist in een jaartal, vooral een jonge als Babel die toen pas 10 wasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, denk je? Volgens mij bedoelde hij 1672.
Kom op zeg. Dat de jeugd van tegenwoordig al niet meer weet wanneer de slag bij Nieuwpoort was is al beschamend te noemen, maar niet eens weten wanneer Ajax de CL voor het laatst gewonnen heeft wanneer je als Ajacied bent opgegroeid, is een doodzonde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat me d'r om dat het geen ramp is dat hij zich vergist in een jaartal, vooral een jonge als Babel die toen pas 10 was
Als het nou iemand was die toen daadwerkelijk speelde.. Dan is het anders wat mij betreft.
Gelukkig hoeven we dit jaar niet die vreselijke play-offs te spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen alle wedstrijden winnen en dan vind ik het wel best voor dit seizoen. Van mij mag het alweer augustus zijn.
Dit vind ik dus echt onzinquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat de jeugd van tegenwoordig al niet meer weet wanneer de slag bij Nieuwpoort was is al beschamend te noemen, maar niet eens weten wanneer Ajax de CL voor het laatst gewonnen heeft wanneer je als Ajacied bent opgegroeid, is een doodzonde.
Mag je hopen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we dit jaar niet die vreselijke play-offs te spelen
Babel is ook geen acht jaar oud vandaag de dag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt onzin
Ik weet niet wat voor ouders jij had, maar de mijne hebben echt geen Ajax feiten in me hoofd lopen pompen toen ik 8 was hoor.
Ik heb het over Babel, niet over jou of heb je de jeugdopleiding bij Ajax doorgelopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt onzin
Ik weet niet wat voor ouders jij had, maar de mijne hebben echt geen Ajax feiten in me hoofd lopen pompen toen ik 8 was hoor.
Is die niet gewoon dag later vrijgelaten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:55 schreef Noshiba het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het gaat met die jongen die opgepakt was in marseille?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |