Alsof dat nog uitmaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 @ 16:21 schreef Silaz het volgende:
Mooi. 3 punten binnenEn ook nog is 2 punten ingelopen op AZ.
![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu ineens weer in het kampioenschap gelovenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:22 schreef Frankz0rz het volgende:
We lopen 2 punten in op AZ! Kampioenuh!
Tja, optimisten hou je altijd, het kan ook nog wel, maar AZ zie ik gewoon geen 3 wedstrijden meer verliezen, dus voor mij is het gewoon voorbij.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu ineens weer in het kampioenschap geloven.
-Vond Van der Wiel eerste helft inderdaad matig maar 2e helft verdedigend + aanvallend gewoon erg goedquote:Op zondag 22 maart 2009 16:24 schreef Dvm86 het volgende:
Enkele conclusies/opmerkingen:
-Vink is en blijft een arrogante lul, Amoah verdiende echt geen gele kaart.
-Aissati was oogstrelend om naar te kijken, niet van de bal te verwijderen
-Compliment aan Anita
-Van der Wiel speelde zeer zwak, met name in de eerste helft ongeacht zijn doelpunt.
-Vermeer/Stekelenburg?
-Als Vertonghen terug is wie moet er blijven staan: Oleguer of Wielaert (ik geef toch de voorkeur aan Oleguer ook al speelde hij vandaag geen superwedstrijd)
-Suarez was opnieuw niet effectief, ik weet niet wat die jongen heeft maar ik vind hem vrij zwak (ook al is hij goed) sinds het begin van de tweede seizoenshelft. In verhouding tot het aantal grote kansen heeft hij weinig benut.
-Waarom geen Dario? Misschien wilt Marco geen risico nemen?
-Sulejmani opnieuw zeer zeer zwak, vertrouwen blijven geven maar niet ten koste van Cvitanich.
Niemand. Hopelijk zien we wat meer wedstrijden als deze, en dan zien we wel of we 2e worden of niet. Er zit tenminste eindelijk wat voetbal in, erg lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu ineens weer in het kampioenschap geloven.
Vergeet ook Enoh en Anita niet. Beiden ook erg sterk en veel vuil werk opknappend.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef Dvm86 het volgende:
En niet verwacht dat ze zo goed zouden spelen.... Aissati lijkt de missende sleutel. Maar er moet sowieso een soortgelijke speler bijkomen om te concurreren of ter vervanging van Aissati.
Inderdaad, maar Enoh is meestal wel goed en Anita gaf ik al een compliment. Nog steeds wil ik weten waarom Cvitanich niet speelde... Kan nog leuk worden als Gabri en Vertonghen weer fit zijn... iemand zal het veld moeten gaan ruimen...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet ook Enoh en Anita niet. Beiden ook erg sterk en veel vuil werk opknappend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |