jaaa ging ff nie goed..... maar heb em al gewijzigdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
Caroolltje79 thnx voor je quote.
Leuke TT!
Zoenen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
als jullie dan toch auto ophalen ... kan ik ook wel mee
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Er moeten idd meer mannen mee dan vrouwen! Anders is het niet zo leuk
dank jequote:
ik bied me aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Er moeten idd meer mannen mee dan vrouwen! Anders is het niet zo leuk
wie???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je
jullie zitten dan toch op de a58, kan haar ook wel ophalen anders
quote:
Is goed,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je
jullie zitten dan toch op de a58, kan haar ook wel ophalen anders
gezelligquote:
Jack & Jeans idd..quote:
You're in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
Wordt er een singlesmeet gepland? Lijkt mij ook wel leuk.
jaja op 5 minuten lopen vanaf bisonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Jack & Jeans idd..leuke winkel , leuk personeel
.
Jij dus uit Maarssenthe place 2 be
Daar gingen we al vanuitquote:
auto oppikkenquote:
En jij ook, alleen hebben we nu weer te weinig vrouwen.quote:
Nee geen singlesmeetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
gelukkigquote:
ja idd wrm niet is toch lachen lijkt me echt super gezellie.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
hahah haantje de voorste hoor ...quote:
3-3 toch ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
En jij ook, alleen hebben we nu weer te weinig vrouwen.
Maar automatic_ heeft nog niet gereageerd, dus da weten we niequote:
is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou regelen jullie het maar, ik zie wel een pm tegemoet
haha dat wordt gezelliequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
auto oppikken
en dan zien we wel waar we de rest vinden
Kom maar..quote:
haha inderdaadquote:
Nou Jack & jeans wel hoor (A)..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja op 5 minuten lopen vanaf bison
haha nou the place 2 bedenk t nie hoor
moet ik je helpen of ga jij t regelen djayzzzquote:
Nee het zegt me zo nix...... waar woont ie?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nou Jack & jeans wel hoor (A)..
thrust me.
Maar dan ken je misschien wel een bekende van me ..
Dewi (een jongen ,lang donker en hongaar ) ...
Spechten of Fazantenkamp...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee het zegt me zo nix...... waar woont ie?
das ook op loopafstand haha maar zegt me zo ff nix..... al klinkt de naam me wel bekend maar dan van school en das al ffies geledenquote:
OK.. lachen hoe klein de wereld wel niet is ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das ook op loopafstand haha maar zegt me zo ff nix..... al klinkt de naam me wel bekend maar dan van school en das al ffies geleden
jaaaa oook nog hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:21 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
OK.. lachen hoe klein de wereld wel niet is ..
Behalve fok-verslaafde, ben je ook hyves-lid?
Als het kon zat ik al in de autoquote:
hahaha zoek maar op carola en woonplaats utrecht dan moet ik wel ophoog ploppenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
how to add you ... than you can see my picture and place it on fok ...:D
Prijs je gelukkig. Ik zit hier tot 18:00quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik zit hier tot 18:00
Ik heb altijd geleerd dat als je iets wilt dan kan hetquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Kan ik niet een keer langs komen met een paar vrienden
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leukquote:
En de collega?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Eej maar lieve mensen ik ga zo lekker afsluiten en op huis aanlekker weekend vieren!!
Marco jou zie ik dan op msn wel he![]()
heel fijn weekend allemaal en tot maandag he
Presiesquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga lekker naar huis!
Een fijn weekend allemaal! En een fijne vakantie Nouk!
Fijn weekend iedereen ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Eej maar lieve mensen ik ga zo lekker afsluiten en op huis aanlekker weekend vieren!!
Marco jou zie ik dan op msn wel he![]()
heel fijn weekend allemaal en tot maandag he
quote:
Het ging me meer om jou en je vriendenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Jij was toch wel into de trio's? Is meer dan 2 weer teveel?
jah, hier zitten we ook maar met allen naar scherm te staren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leuk
Niemand heeft zin om te werken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, hier zitten we ook maar met allen naar scherm te staren.
Niemand heeft zin.
kusje erop ?quote:
ow is echt saai op vrijdagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Niemand heeft zin om te werken?
Nou ja hier zit niemand. Behalve ik dan.
Vroeg ik daarom?quote:
Dat is echt zo kut hè? Bij mij op het werk is er op vrijdag ook niemand, helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Niemand heeft zin om te werken?
Nou ja hier zit niemand. Behalve ik dan.
neuhquote:
Als je dat maar niet doet bij mij in de cabrioquote:
Wij hebben een bezetting tot 18:00 uur dus en ik ben de lul.. En net dan ook weer niet zo'n leuk telefoontje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow is echt saai op vrijdag
moet niet aan denken aan een vrijdag alleen.
maar jah, wij zijn inmiddels ook met 2 over
bezetting tot 17:00 ...
om 16:30 gaan er in 1 keer 2 weg
Nee normaal gesproken zou ik gewoon mijn muziek aanzetten en denken fuck it.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is echt zo kut hè? Bij mij op het werk is er op vrijdag ook niemand, helemaal niet leuk.
Ik heb ook weekend nu. Houdoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef djayzz het volgende:
Mensen, fietsbellen.
Ik ga naar huis.
Houdoe
Ik ga mijn tuin maar eens checken als ik thuis benquote:
wat is er met de collega?? hahahaquote:
Ik zal je nog eens een keer een plezier proberen te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging me meer om jou en je vriendenDat ik dat niet wil
Sla de hand stiekem aan jezelfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leuk
Dat doe ik dan wel op de wc.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:03 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een keer een plezier proberen te doen
En wat gaat deze jongen dan doen vanavond?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef TGT2 het volgende:
Dag dames. Deze jongen gaat zich klaarmaken voor vanavond
ik wil ook iets lekkers...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
whehe.. zie editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Een flink ijs uit Epen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil ook iets lekkers...
edit: ik bedoel dus een ijsje of zo natuurlijk,,
Van die ijscokar op die parkeerplaats?quote:
ik zei toch ook of zo? Misschien pak ik wel een lekkere Irish coffee op het terras of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wil ook wel wat lekkers
...en daar bedoel ik geen ijsje mee
Eenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zei toch ook of zo? Misschien pak ik wel een lekkere Irish coffee op het terras of zo
Hoezo, je wil toch geen ijsje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eenkan je krijgen, je zat me gewoon een dooie mus voor te houden!
Dat is toch juist de periode om weer verliefd te worden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:42 schreef Feitosa het volgende:
Het is lente en veel mensen pleuren hun vriend/vriendin de deur uit ofzo??![]()
Zie ineens zoveel nieuwe avatars.
Ik ben anders niet verliefd hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is toch juist de periode om weer verliefd te worden?
Op een ander blijkbaar...
Ja, die met dat zelfgemaakte ijs. Flinke bollen voor een kleine prijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van die ijscokar op die parkeerplaats?
Komt nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, die met dat zelfgemaakte ijs. Flinke bollen voor een kleine prijs.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, die met dat zelfgemaakte ijs. Flinke bollen voor een kleine prijs.
Eerst voor wat?quote:
Had ik je een pm beloofd lieverdje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben weer thuis
en geen pmwat een verrassing
Zo helderziend ben ik nou ook weer niet.. Helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Op wie? Weet je dat ook al? Zou het wel makkelijk maken.
Zeker weten van wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit naar een echte ijscoman geweest!
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik je een pm beloofd lieverdje?![]()
Oow voor verliefd worden is geen rij, dat mag allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou voordat Q aan de beurt is, die is al geweest.
Nee, maar die kan nooit zo goed zijn als die we hier hebben!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker weten van wel.Maar ben eens eerlijk, ben je al eens bij die in Epen geweest?
Oh okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow voor verliefd worden is geen rij, dat mag allemaal tegelijk
Veel plezier Dreamer!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Daar ben ik ook wel eens geweest. Erg lekker
Kun je nagaan, die is zelfs bekend in de regio Eindhoven
Mensen, ik ga de stad in. Terrasje en zo.
Kom maar, zal ik je even lekker masserenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffff als ik nog es wat verzin dan praat t me aub uit mn hoofd
de plantjes zitten in de bakken en mn balkon is half geschrobt, wat een klote werkDat is hier geloof ik nog nooit gebeurd sinds de huizen gebouwd zijn.
Alles is liefdequote:
Nou zeg, de vonken vliegen er vanaf!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Tussen MNR en ondergetekende natuurlijk.!
Ik vind blof toch zo niet leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles is liefde
alles is liefde
Voor wie denkt dat het te laat is
Ergens om de hoek wacht soms geluk
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Tussen MNR en ondergetekende natuurlijk.!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wil blijven leven, blijf van de mijne af.
BloedVindPost.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
knuffelen is ook goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Thanks!!quote:
Veel plezier, en rustig aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga afsluiten, omkleden en wintersporten!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot over een paar dagen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
Hey Bengel, hoe is je gesprek gisteren gegaan?
quote:
dat kan ik wel gebruiken ja pfffffffquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar, zal ik je even lekker masseren
veel plezier!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga afsluiten, omkleden en wintersporten!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot over een paar dagen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Goed, heb de baan. Goed te combineren met de opleiding die ik maandag begin.
Sportenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:massage
Ik heb zoooo'n last van m'n schouders.. tis niet meer leuk
Ik heb deze week veel gelopen en gefietst voor mijn doen.. dus dat helpt nietquote:
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Goed, heb de baan. Goed te combineren met de opleiding die ik maandag begin.
[..]
hey superrrrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* nek en rug doet masseren *quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan ik wel gebruiken ja pfffffff
Was het fietsen op een racefiets en je lopen met een tempo hoger dan 6 km p/u?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb deze week veel gelopen en gefietst voor mijn doen.. dus dat helpt niet
Ta-da!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, heel fijn. Maar blijf wel doorzoeken. Dit is niet echt wat ik wil.quote:
Heb ik het over sporten gehad dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was het fietsen op een racefiets en je lopen met een tempo hoger dan 6 km p/u?
Zo niet, is het geen sporten.
Voorheen was alles een farce?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
Zo... Mn eerste weekje in het echte leven zit erop.
Je reageerde op mij dus ging het automatisch over sporten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ik het over sporten gehad dan?
En nu mag je ophouden
Ik zal niet meer op je reagerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef JoeyT het volgende:
Je reageerde op mij dus ging het automatisch over sporten.
Ik ga niet ophouden, ik begin net.
Voorheen was het het luie arme studenten leven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Voorheen was alles een farce?
Echt niet?
But nice to hear
Lijkt me een goed plan. Eerst 10 kilo afvallen.quote:
daar fiets je dan zo doorheen, je weet al hoe je pc aan moet en hoe je er mee op internet moet komenquote:
Ja idd. Dat is ook het enige.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar fiets je dan zo doorheen, je weet al hoe je pc aan moet en hoe je er mee op internet moet komen
Waar staat dat voor?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar fiets je dan zo doorheen, je weet al hoe je pc aan moet en hoe je er mee op internet moet komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
precies de juiste plekjes ook nog, hmmmmm dat helpt
Ja zo reageert ze altijd op mequote:
Voor ICT-ers?quote:
Oke leuk. Sluit aan bij het werk dat je gaat doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tekstverwerking
Spreadsheets
Databases
Presentaties
Informatie en communicatie
jah google lekker ffquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor ICT-ers?
En hoezo European? Ja ik hou ervan om veel te weten sorry.
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zegt dat jij te dik bent en 10 kilo moet afvallen?
Bij het werk dat ik wil gaan doen ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke leuk. Sluit aan bij het werk dat je gaat doen?
Oke ECDL is hetzelfde als ICDL. Ben er alleen nog niet achter waarom ze het hier European moeten noemen.quote:
Zoals jij hebt gedaan?quote:
Ja, dat pmde ze naar me.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zei ze dat?![]()
En ze weet dat ik onzeker ben over mn lichaam.
Leuk. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij het werk dat ik wil gaan doen ja.![]()
Dankje Sedan en Tal.
Ik wist tquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals jij hebt gedaan?
[..]
Ja, dat pmde ze naar me.
quote:
dankje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuk. Gefeliciteerd!
Weer een ICT-er straks.
Hoelang duurt die??? Deze is wel gratis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]yup
je kan ook gewoon de eerste module van een wo ict opleiding doen bespaard je enorm veel tijd als ik t zo lees heb je dan alles tot expert wel geleerd
10 wekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelang duurt die??? Deze is wel gratis.
heb ik mn cam aan ofzo!?!?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ga eens rustig zitten, je bent vanmiddag al druk genoeg geweest.
Wat heb je met dat tongetje, ben je uitgedroogd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
10 weken
sja nee hierbij begin je dan gewoon een opleiding ict he
Werk jij eigenlijk of zit je op school?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ga eens rustig zitten, je bent vanmiddag al druk genoeg geweest.
Geen idee, je staat niet in m'n lijst dus veel heb ik er niet aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik mn cam aan ofzo!?!?!
ben inderdaan aan t rond rennen
Gewoon af en toe in knijpen is het zo overquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb je met dat tongetje, ben je uitgedroogd?
Gatver, ik ga niet aan duim zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon af en toe in knijpen is het zo over
Wat ben e gemeen tegen duimquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gatver, ik ga niet aan duim zitten.
Moet ik het maar weer doen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gatver, ik ga niet aan duim zitten.
Wat is daar gemeen aan? Ik wil geen vrouw aanraken, zeker niet haar tong.quote:
Jij hebt er plezier in, ga je gang. Vraag eerst even of je mag.quote:
Je bent vies van vrouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is daar gemeen aan? Ik wil geen vrouw aanraken, zeker niet haar tong.
hahaha dat tik ik bijna automatisch erachter ik heb t zelf nog geeneens doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb je met dat tongetje, ben je uitgedroogd?
Deze wordt natuurlijk door iemand anders betaald. En de opleiding is prima.
Ook door een persoon die bekend is ermee en een goed netwerk heeft voor een
baan in die richting.
Ik weet het niet. Misschien de loopband op?quote:
...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien de loopband op?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent vies van vrouwen?
Hij zei niet dat je haar op dr bek moest pakken.
ik vind dit soort opmerkingen niet grappig meer ze zijn voor sommige mensen gewoonweg kwetsendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien de loopband op?
Hey... Dat is beter dan "bek houwe"quote:
Trommel en fluit nodig?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
Gast, ga lekker ergens anders heen ofzo, zelf zulke kansloze opmerkingen maak ik niet...
heb je zo weinig eigenwaarde dat je door andere mensen omlaag te halen je een tikje beter gaat voelen!?!?quote:
Hoi KF. Was het te koud, of geen leuke meiden/ bekenden gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Dat terrasje viel dus dik tegen
Blijkbaar, laat maar duim. Heeft nog veel te leren zo te zien, zelfs ik weet hoe ver ik kan gaan en die opmerking daarvoor is echt not done..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je zo weinig eigenwaarde dat je door andere mensen omlaag te halen je een tikje beter gaat voelen!?!?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, laat maar duim. Heeft nog veel te leren zo te zien, zelfs ik weet hoe ver ik kan gaan en die opmerking daarvoor is echt not done..
Weg trouwens, later.![]()
Beide hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi KF. Was het te koud, of geen leuke meiden/ bekenden gezien.
Nou eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe Cue eruit ziet, dus wie de schoen past...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je zo weinig eigenwaarde dat je door andere mensen omlaag te halen je een tikje beter gaat voelen!?!?
Omdat het toch hopeloos is om langer daarop door te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een volwassen manier van reageren ditmaal
ben trots op jehave fun
Jullie nemen het hier gewoon iets te serieus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, laat maar duim. Heeft nog veel te leren zo te zien, zelfs ik weet hoe ver ik kan gaan en die opmerking daarvoor is echt not done..
Weg trouwens, later.![]()
Sorry man, maar zelfs ík ga hier niet op inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe Cue eruit ziet, dus wie de schoen past...
Verder snap ik niet hoe je op FOK! omlaag gehaald kan worden aangezien dit niet echt is.
Ik ben hier nooit boos, verdrietig, blij of wat dan ook.
Verder is in mijn ogen elk mens gelijk. Van een mongool tot een dikzak.
Kijk jou pest ik bv niet. Met redenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry man, maar zelfs ík ga hier niet op in
Tell me, of ga je dan weer mensen beledigen, en is het daarna zogenaamd niet erg omdat internet "toch niet echt is" ?quote:
Ookal ben je niet serieus, bashen is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie nemen het hier gewoon iets te serieus.. Of mij in ieder geval.
Wie heb ik nou precies beledigd? Sedan omdat ik zeg dat hij een josti is? Cue omdat ik een grap maak over afvallen, terwijl ik niet kan weten of ze 50kg of 90 kg weegt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tell me, of ga je dan weer mensen beledigen, en is het daarna zogenaamd niet erg omdat internet "toch niet echt is" ?
Mij kan je hier ook niet kwetsen, maar er zijn mensen die zich bepaalde opmerkingen wel aantrekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe Cue eruit ziet, dus wie de schoen past...
Verder snap ik niet hoe je op FOK! omlaag gehaald kan worden aangezien dit niet echt is.
Ik ben hier nooit boos, verdrietig, blij of wat dan ook.
Verder is in mijn ogen elk mens gelijk. Van een mongool tot een dikzak.
Ik gooi een balletje op...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie heb ik nou precies beledigd? Sedan omdat ik zeg dat hij een josti is? Cue omdat ik een grap maak over afvallen, terwijl ik niet kan weten of ze 50kg of 90 kg weegt?
Nee dat soort dingen neem ik niet echt serieus.
Lees ff terug joh. Bashen is zo overdreven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ookal ben je niet serieus, bashen is nergens voor nodig.
Je behandelt mensen hoe je zelf behandelt wilt worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Meer hoef ik er ook niet over te zeggen.
True.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
Enige wat ik zei is dat lopen geen sport is. Zei ze dat ze me ging negeren en zeg ik dat dat prima is en terug mag komen als ze 10 kilo lichter is. Refererend op het sporten. Nee ik zie echt het gemene er niet in.
ECDL = European Computer Drivers Licencequote:
Ik kan het me niet voorstellen als je degene nog nooit gezien hebt. Het wordt weer uit zn verband getrokken. Lees de post nog eens terug met mijn kijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik gooi een balletje op...
Iedereen heeft een onzekerheid, in Cue haar geval is dat haar gewicht. Dan komt zoiets hard aan. Kun je je daar iets bij voorstellen?
Ik begrijp je standpunt, maar kun je je ook voorstellen dat het op een ander anders overkomt? (dat is wat de rest aan wil geven).
Ik snap heus wel dat je het kan associëren met iets heel gemeens. Maar lees het nou nog eens. Poeh poeh poeh...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja praat het vooral goed dat hij zo doet.
Waarom zou ik dat willen, je pakt constant mensen met dingen waarvan je weet dat ze het of, niet leuk vinden of er boos om worden. Cue is de vorige keer ook al weggegaan dus kom niet aan met die slappe smoesjes dat je het niet zo bedoelde want dat was wel degelijk je bedoeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat je het kan associëren met iets heel gemeens. Maar lees het nou nog eens. Poeh poeh poeh...
Cue die gaat al weg als ik over neuken praat. Nee ik vind het gewoon een jankerd meer niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen, je pakt constant mensen met dingen waarvan je weet dat ze het of, niet leuk vinden of er boos om worden. Cue is de vorige keer ook al weggegaan dus kom niet aan met die slappe smoesjes dat je het niet zo bedoelde want dat was wel degelijk je bedoeling.
Dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Cue die gaat al weg als ik over neuken praat. Nee ik vind het gewoon een jankerd meer niet.
Maar vooral vind ik Cue een persoon die het leven niet waardeert. Een grote zeur, die volgens mij flink depri is.
Doeiquote:
En je hebt nog ongelijk ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees ff terug joh. Bashen is zo overdreven.
Enige wat ik zei is dat lopen geen sport is. Zei ze dat ze me ging negeren en zeg ik dat dat prima is en terug mag komen als ze 10 kilo lichter is. Refererend op het sporten. Nee ik zie echt het gemene er niet in.
Ik zie er de grap er wel van in.
Je hebt een abo!quote:
Bashen is niet overdreven. Misschien de definitie van bashen leren. Bashen is iemand de grond in boren en met 1 simpele opmerking kan je dat al doen. Jij kan er misschien om lachen. Maar anderen duidelijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees ff terug joh. Bashen is zo overdreven.
Ik zie er de grap er wel van in.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, dan halen we cuegirllie ook nog op!
en automatic_ moet ook mee vind ik!
Vertel! Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
als jullie dan toch auto ophalen ... kan ik ook wel mee
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt een abo!
Laat me raden... Lid van Geenstijl? Niveautje hoor
Ik kijk er juist met jouw kijk naarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen als je degene nog nooit gezien hebt. Het wordt weer uit zn verband getrokken. Lees de post nog eens terug met mijn kijk.
Ik kan me trws erg goed inleven in anderen. Dat is juist mn kracht en mn zwakte. Maar van gejank houd ik gewoon niet zo.
Hier ben ik het mee eens. Niet met alles maar met sommige dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Cue die gaat al weg als ik over neuken praat. Nee ik vind het gewoon een jankerd meer niet.
Maar vooral vind ik Cue een persoon die het leven niet waardeert. Een grote zeur, die volgens mij flink depri is.
Je kan een heel verhaal erom heen verzinnen maar een kutopmerking is en blijft een kutopmerking.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kijk er juist met jouw kijk naar
En ja, ik ben met je eens dat het effect versterkt wordt juist doordat meerdere mensen erop reageren. Daarom meng ik me er ook in (misschien niet verstandig, but sois).
Uiteindelijk gaat het erom wat Cue hiervan vindt en hoe zij het ervaart. Nu weten we dat allemaal niet, haar afwezigheid zou wel erop kunnen duiden dat ze het niet tof vindt en dat ze zich gekwetst voelt. Ik vind dan ook dat ze eigenlijk zelf tegen je uit zou mogen vallen, als ze ermee zit.
En wat nu gebeurt is dat er twee fronten gevormd worden, maar uiteindelijk gaat het om visie.
Daarnaast kan ik me ook verplaatsen in het feit dat je ergens zo onzeker over bent (laag eigenwaarde) dat je alles wat ook maar in die richting klinkt (bekend of onbekende personen) gewoon hard aankomt, omdat je jezelf afkat en nog meer de grond intrapt.
Wat je zegt is niet gemeen, maar het kan wel kwetsend overkomen.
Ik denk dat de algemene boodschap is dat users hier aan willen geven dat Cue het niet aankan, jouw feedback, jouw opmerkingen en dat ze daarom boos worden.
Nogmaals.. eigenlijk zou Cue hier zelf op moeten reageren.
My 5 cents
Feit blijft dat het een simpele opmerking was. Als Hans Teeuwen wat zegt dan neem e het toch ook niet serieus? Gewoon humor op het randje en soms over het randje. Maar dat was hier niet het gevalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Bashen is niet overdreven. Misschien de definitie van bashen leren. Bashen is iemand de grond in boren en met 1 simpele opmerking kan je dat al doen. Jij kan er misschien om lachen. Maar anderen duidelijk niet.
En daarbij gaat het niet alleen om deze simpele (in jouw ogen) opmerking.
Ik maak me ook niet druk om de rest, maar ook niet om mezelf. Tegen mij zijn ook gemene dingen gezegd, ik krijg met enige regelmaat doodverwensingen naar me toe gegooid, maar boeiuh. Ik zie iig wel in dat je dat niet te serieus moet nemen.quote:Je bent zo altijd bezig alsof je God bent en zich niet druk maakt om de rest.
Je mag best je mening geven hoor en daar eerlijk over zijn...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon weer ouderwets hoor. Pak een willekeurig topic van 4 jaar geleden en je leest hetzelfdequote:
Heel objectief gezien Sedan, is dit aan Cue. En zij is degene die erop hoort te reageren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan een heel verhaal erom heen verzinnen maar een kutopmerking is en blijft een kutopmerking.
Ze heeft de vorige keer al gezegd dat ze daarom weg is gegaan dus lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel objectief gezien Sedan, is dit aan Cue. En zij is degene die erop hoort te reageren.
Zal ik dat maar eens doen danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef MNR het volgende:
Ik snap hoe je het ziet hoor. Maar het is FOK!. Kom op zeg. Als jij nu tegen mij zegt van, "Damn jij bent lelijk" dan ga ik toch ook niet janken. Dan bedenk ik me dat je me nog nooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kijk er juist met jouw kijk naar
En ja, ik ben met je eens dat het effect versterkt wordt juist doordat meerdere mensen erop reageren. Daarom meng ik me er ook in (misschien niet verstandig, but sois).
Uiteindelijk gaat het erom wat Cue hiervan vindt en hoe zij het ervaart. Nu weten we dat allemaal niet, haar afwezigheid zou wel erop kunnen duiden dat ze het niet tof vindt en dat ze zich gekwetst voelt. Ik vind dan ook dat ze eigenlijk zelf tegen je uit zou mogen vallen, als ze ermee zit.
En wat nu gebeurt is dat er twee fronten gevormd worden, maar uiteindelijk gaat het om visie.
Daarnaast kan ik me ook verplaatsen in het feit dat je ergens zo onzeker over bent (laag eigenwaarde) dat je alles wat ook maar in die richting klinkt (bekend of onbekende personen) gewoon hard aankomt, omdat je jezelf afkat en nog meer de grond intrapt.
Wat je zegt is niet gemeen, maar het kan wel kwetsend overkomen.
Ik denk dat de algemene boodschap is dat users hier aan willen geven dat Cue het niet aankan, jouw feedback, jouw opmerkingen en dat ze daarom boos worden.
My 5 cents
Voila!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik dat maar eens doen dan
Eigenlijk boeie mij het weinig wat Joey zei. Had geen zin om een zinloze discussie te gaan starten, dus toen maar effe als afsluiter het negeer zinnetje gebruikt.
Daarna was de laatste aflevering van Heroes binnen en ben ik die gaan kijken
Dus nee, niks kwetsend opgevat en niet uit frustratie of wat dan ook weggebleven, was gewoon filmpje kijken
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon weer ouderwets hoor. Pak een willekeurig topic van 4 jaar geleden en je leest hetzelfde.
Weer storm in een glas water dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik dat maar eens doen dan
Eigenlijk boeie mij het weinig wat Joey zei. Had geen zin om een zinloze discussie te gaan starten, dus toen maar effe als afsluiter het negeer zinnetje gebruikt.
Daarna was de laatste aflevering van Heroes binnen en ben ik die gaan kijken
Dus nee, niks kwetsend opgevat en niet uit frustratie of wat dan ook weggebleven, was gewoon filmpje kijken
Jupz. Tenminste mn eerste 'echte' baan. Ik studeerde nog steeds.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Ben jij net een week aan het werk ofzo?
Boeit het je echt iets?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Ja maar ik moet Joey ook wel een beetje gelijk geven, als Cue echt weg is omdat ze boos is door die opmerking, dan vind ik dat best aanstellerig van haar
Ze heeft nog niet eens geluisterd naar zijn verhaal erachter...
Yupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef MNR het volgende:
Voila!
Bedankt voor je reactie Cue.
En dan nu mijn tweede vraag: meen je het ook echt?
Hehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
Weekend![]()
![]()
Hey weer een rel en Joey is er ook toevallig
Njah het boeit haar niet wat Joey gezegd heb, dus ik heb niks gezegdquote:
Haha je bent ook een mooie hoor. Eerst zeg je hoe gemeen ik wel niet ben en nu zeg je dit. Volgens mij liet e e gewoon een beetje meeslepen door de restquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Ja maar ik moet Joey ook wel een beetje gelijk geven, als Cue echt weg is omdat ze boos is door die opmerking, dan vind ik dat best aanstellerig van haar
Ze heeft nog niet eens geluisterd naar zijn verhaal erachter...
Wat ben je gaan doen dan? Richting is goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz. Tenminste mn eerste 'echte' baan. Ik studeerde nog steeds.
Deze reeks is erg serieus TGT. Dus geen e-sex met die sletjes want je zit er meteen aan vast.quote:
Ging mij om je opmerkingen in het algemeen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weer storm in een glas water dus.
Wij zij gewoon elkaars tegenpolen. Niets mis mee toch.
Okquote:
Koop eens een nieuwe J knop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha je bent ook een mooie hoor. Eerst zeg je hoe gemeen ik wel niet ben en nu zeg je dit. Volgens mij liet e e gewoon een beetje meeslepen door de rest.
Ik trok mijn conclusie te snelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha je bent ook een mooie hoor. Eerst zeg je hoe gemeen ik wel niet ben en nu zeg je dit. Volgens mij liet e e gewoon een beetje meeslepen door de rest.
Krijg je met iemand die altijd smoesjes nodig heeft..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ging mij om je opmerkingen in het algemeen hoor
Ik ben nu eindelijk begonnen in het bankwezen. Economie afgestudeerd en deed nog Europees recht (vanaf september weer als avondstudie).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wat ben je gaan doen dan? Richting is goed genoeg.
privacy homo die je er bent
Soms.. meestal laat ik het lekker zitten. Afhankelijk van wie het zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef MNR het volgende:
Ok
Want ik kan wel van fel leer trekken, als iemand me op een gevoelige snaar raakt, dus ik hoop jij ook
Mn T en K zijn ook al aan de beurt geweestquote:
Ik ben een ster in sletjes dumpenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze reeks is erg serieus TGT. Dus geen e-sex met die sletjes want je zit er meteen aan vast.
Hey! Ik vroeg gisteren nog hoe het met je wasquote:
Dat vroeg ik me gister ook afquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik vroeg gisteren nog hoe het met je was
Je moet niet toevallen op korte termijn poepen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
Maar niemand dus een origineel idee wat te doen met me 20 PowNed stickers?
1 maar? Dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
Dr is op FOK! maar eentje die het bloed onder mijn nagels vandaan kon halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |