jaaa ging ff nie goed..... maar heb em al gewijzigdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
Caroolltje79 thnx voor je quote.
Leuke TT!
Zoenen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
als jullie dan toch auto ophalen ... kan ik ook wel mee
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Er moeten idd meer mannen mee dan vrouwen! Anders is het niet zo leuk
dank jequote:
ik bied me aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Er moeten idd meer mannen mee dan vrouwen! Anders is het niet zo leuk
wie???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je
jullie zitten dan toch op de a58, kan haar ook wel ophalen anders
quote:
Is goed,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je
jullie zitten dan toch op de a58, kan haar ook wel ophalen anders
gezelligquote:
Jack & Jeans idd..quote:
You're in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
Wordt er een singlesmeet gepland? Lijkt mij ook wel leuk.
jaja op 5 minuten lopen vanaf bisonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Jack & Jeans idd..leuke winkel , leuk personeel
.
Jij dus uit Maarssenthe place 2 be
Daar gingen we al vanuitquote:
auto oppikkenquote:
En jij ook, alleen hebben we nu weer te weinig vrouwen.quote:
Nee geen singlesmeetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
gelukkigquote:
ja idd wrm niet is toch lachen lijkt me echt super gezellie.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Howl het volgende:
hahah haantje de voorste hoor ...quote:
3-3 toch ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
En jij ook, alleen hebben we nu weer te weinig vrouwen.
Maar automatic_ heeft nog niet gereageerd, dus da weten we niequote:
is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou regelen jullie het maar, ik zie wel een pm tegemoet
haha dat wordt gezelliequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
auto oppikken
en dan zien we wel waar we de rest vinden
Kom maar..quote:
haha inderdaadquote:
Nou Jack & jeans wel hoor (A)..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja op 5 minuten lopen vanaf bison
haha nou the place 2 bedenk t nie hoor
moet ik je helpen of ga jij t regelen djayzzzquote:
Nee het zegt me zo nix...... waar woont ie?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nou Jack & jeans wel hoor (A)..
thrust me.
Maar dan ken je misschien wel een bekende van me ..
Dewi (een jongen ,lang donker en hongaar ) ...
Spechten of Fazantenkamp...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee het zegt me zo nix...... waar woont ie?
das ook op loopafstand haha maar zegt me zo ff nix..... al klinkt de naam me wel bekend maar dan van school en das al ffies geledenquote:
OK.. lachen hoe klein de wereld wel niet is ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das ook op loopafstand haha maar zegt me zo ff nix..... al klinkt de naam me wel bekend maar dan van school en das al ffies geleden
jaaaa oook nog hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:21 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
OK.. lachen hoe klein de wereld wel niet is ..
Behalve fok-verslaafde, ben je ook hyves-lid?
Als het kon zat ik al in de autoquote:
hahaha zoek maar op carola en woonplaats utrecht dan moet ik wel ophoog ploppenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
how to add you ... than you can see my picture and place it on fok ...:D
Prijs je gelukkig. Ik zit hier tot 18:00quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik zit hier tot 18:00
Ik heb altijd geleerd dat als je iets wilt dan kan hetquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Kan ik niet een keer langs komen met een paar vrienden
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leukquote:
En de collega?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Eej maar lieve mensen ik ga zo lekker afsluiten en op huis aanlekker weekend vieren!!
Marco jou zie ik dan op msn wel he![]()
heel fijn weekend allemaal en tot maandag he
Presiesquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga lekker naar huis!
Een fijn weekend allemaal! En een fijne vakantie Nouk!
Fijn weekend iedereen ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Eej maar lieve mensen ik ga zo lekker afsluiten en op huis aanlekker weekend vieren!!
Marco jou zie ik dan op msn wel he![]()
heel fijn weekend allemaal en tot maandag he
quote:
Het ging me meer om jou en je vriendenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Jij was toch wel into de trio's? Is meer dan 2 weer teveel?
jah, hier zitten we ook maar met allen naar scherm te staren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leuk
Niemand heeft zin om te werken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, hier zitten we ook maar met allen naar scherm te staren.
Niemand heeft zin.
kusje erop ?quote:
ow is echt saai op vrijdagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Niemand heeft zin om te werken?
Nou ja hier zit niemand. Behalve ik dan.
Vroeg ik daarom?quote:
Dat is echt zo kut hè? Bij mij op het werk is er op vrijdag ook niemand, helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Niemand heeft zin om te werken?
Nou ja hier zit niemand. Behalve ik dan.
neuhquote:
Als je dat maar niet doet bij mij in de cabrioquote:
Wij hebben een bezetting tot 18:00 uur dus en ik ben de lul.. En net dan ook weer niet zo'n leuk telefoontje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow is echt saai op vrijdag
moet niet aan denken aan een vrijdag alleen.
maar jah, wij zijn inmiddels ook met 2 over
bezetting tot 17:00 ...
om 16:30 gaan er in 1 keer 2 weg
Nee normaal gesproken zou ik gewoon mijn muziek aanzetten en denken fuck it.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is echt zo kut hè? Bij mij op het werk is er op vrijdag ook niemand, helemaal niet leuk.
Ik heb ook weekend nu. Houdoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef djayzz het volgende:
Mensen, fietsbellen.
Ik ga naar huis.
Houdoe
Ik ga mijn tuin maar eens checken als ik thuis benquote:
wat is er met de collega?? hahahaquote:
Ik zal je nog eens een keer een plezier proberen te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging me meer om jou en je vriendenDat ik dat niet wil
Sla de hand stiekem aan jezelfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben heel zielig. En ik heb niet eens do-able collega's. Dus het is niet leuk
Dat doe ik dan wel op de wc.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:03 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een keer een plezier proberen te doen
En wat gaat deze jongen dan doen vanavond?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef TGT2 het volgende:
Dag dames. Deze jongen gaat zich klaarmaken voor vanavond
ik wil ook iets lekkers...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
whehe.. zie editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Een flink ijs uit Epen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil ook iets lekkers...
edit: ik bedoel dus een ijsje of zo natuurlijk,,
Van die ijscokar op die parkeerplaats?quote:
ik zei toch ook of zo? Misschien pak ik wel een lekkere Irish coffee op het terras of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wil ook wel wat lekkers
...en daar bedoel ik geen ijsje mee
Eenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zei toch ook of zo? Misschien pak ik wel een lekkere Irish coffee op het terras of zo
Hoezo, je wil toch geen ijsje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eenkan je krijgen, je zat me gewoon een dooie mus voor te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |