Ja 3x eerder plus de meest recente is totaal 4 x (dus 1x per seizoen), maar het heeft wel in een groot aantal promos ed gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Tim86 het volgende:
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..
Gewoon downloaden zal het antwoord van 95% hier zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
Denk dat de meeste het indd downloaden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
HD kwaliteit is top!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat de meeste het indd downloaden!
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!
lilly white ass toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Net pas de laatste twee eps gezien... I LOOOOOOOOOOVE THIS SHOW! Omg omg omg omg omg Lucifer is er en we're gonna fight him!!!! Deam en Sam, zo mooi hoe ze toch weer altijd bij elkaar komen. Ruby
![]()
![]()
!! Waaaaaaaah wat is dit toch een toffe serie
!!
You can take that peace and shove it up your little white ass. Vind ik toch wel een van de mooiste quotes van deze twee laatste eps,
![]()
!
hahaha ja tuurlijk! dan heb ik namelijk gelijk en daar houd ik erg vanquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:55 schreef PeRi het volgende:
Maakt het wat uit dan?. Zal even terugspoelen.
Yup!quote:
Ik kan me voorstellen dat de CW haar, waarschijnlijk, bestlopende series wil houden, maar ik denk nog steeds dat ze met SPN na het vijfde seizoen moeten stoppen. Hoewel ze [Ostroff] gelijk heeft over de kijkcijfers denk ik dat er wel écht een verhaal moet zijn om een eventueel zesde seizoen te vullen en te laten slagen; bovendien kan ik me -mede gezien wat recente uitspraken- voorstellen dat Jensen en Jared niet staan te springen om nog een seizoen te doen.quote:CW Boss: Smallville and Supernatural Are Not Necessarily Entering Final Seasons
They soon will be split up — Smallville is moving to Fridays at 8 — but Clark Kent and the Winchester brothers still have something in common: Despite rumblings surrounding both shows, neither is necessarily entering its final season this fall.
Asked if Clark Kent will hang up his red windbreaker after Season 9, CW entertainment president Dawn Ostroff told TVGuide.com on Thursday, "No .... It's not necessarily the last season." Ostroff then volunteered, "I hope it's not."
Similarly, Eric Kripke has maintained in recent years that Supernatural is operating on a five-year plan, meaning this next cycle would conclude Sam and Dean's saga. Ostroff, though, says she is adopting a "We'll see how the season goes" outlook.
After all, "[The Supernatural creative team] did a really good job this year," Ostroff notes, "and it really paid off in the ratings."
Come fall, The Vampire Diaries will lead into Supernatural on Thursdays, while Fox is moving Fringe to that Thursdays-at-9 time period.
source: TV Guide
Doe nou niet zo nonchalant. Geef gewoon toe dat je verkeerd zit en het maakt heel veel uit. HEEL VEEL. Je denkt toch niet dat de schrijversteam van supernatural juist bij oneliners iets op een last minute post-it schrijven en dan doorgeven aan de acteurs....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef PeRi het volgende:
Hij mompelt het een beetje. Klinkt ook wel als lilly, zal het misschien wel zijn. Tomaato, tomatoe.
My thoughts exactly. In vergelijking met de voorgaande epi's vond ik de finale best een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat Sam en Dean nou eens ophouden met boos op elkaar zijn, dat maakt de serie voor mij 10 keer beter. Ik begon de humor echt te missen.
Verder: De cliffhanger was echt weer![]()
![]()
ja maar zo ergquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Sam IS een doetje....
Dean is de man....
Waarschijnlijk was dit een photoshoot nadat Jared flink getraind had voor de opnamen van 'Friday the 13th'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Rainesz het volgende:
Vind niemand de Borstkast van Sam buiten proporties?
Beetje rare vorm imo!
dean en deanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt wel een foto uit Gilmore Girls...
Deanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:40 schreef Jivis het volgende:
Debiele castfoto zeg.
Maarja, die promofoto's waren de laatste jaren ook niet bijster interessant.
degene die ik linkte vind ik een beetje te blijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:11 schreef dutch-treat het volgende:
^![]()
![]()
Deze vind ik trouwens ook geweldig...en bovendien is 'ie heel wat actueler dan degene die ze nu gebruiken:
[ afbeelding ]
ja hallo, ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Jivis het volgende:
Ja hallo, ik val niet op mannen. Ik wil iets episch zoals dit ofzo, met toffe effectjes.
Misschien had 'ie net de nieuwste editie van 'Busty Asian Beauties' binnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef sbientje het volgende:
degene die ik linkte vind ik een beetje te blij![]()
Toffe artquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Jivis het volgende:
Ja hallo, ik val niet op mannen. Ik wil iets episch zoals dit ofzo, met toffe effectjes.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef sbientje het volgende:
doe mij maar gewoon jeans en (g)een shirt
dat dus... ik denk dat het dan na seizoen 5 heel snel berg afwaarts gaat....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Great news for fans worried that the upcoming season would the last. While at a European convention, Jensen confirmed that he and Jared have six-year contracts for the show, so if the CW does pick Supernatural up, the two will definitely return.
In addition, Jared told a reporter that his “best guess” is that Supernatural WILL return for season 6. Good news, great news, or horrible news, given the addition that while the boys have a six-year contract, Eric Kripke is only signed on for five seasons, leaving the possibility of a Kripke-less sixth season.
bron: http://www.supernatural.tv/ of uitgebreider: http://blogs.coventrytele(...)ars-sensational.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |