Zeker weten.Vele mensen vreesden al dat de broer als vaste personage zou komen en hij is bij de introductie al dood.Leuke twist.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef wolfrolf het volgende:Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood
Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goulquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
Plus het feit dat ze in Cousin Oliver's Diner zatenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
De titel van de aflevering was al aardig een hint.
Ik heb toevallig (of niet zo toevalligquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Was wel okay deze aflevering.Maar ligt het aan mij of wordt Supernatural steeds bloederiger? Niet dat het mij stoort maar de gore neemt wel toe.
En wat dan nog? Hoewel de meesten het hele Apocalyps verhaal en de 'Angels vs. Demons' geweldig vinden, zijn er ook nog steeds zeer veel mensen die genieten van af en toe een 'Monster of the Week' aflevering.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Juist wel. Blijkbaar besefte hij (te laat) dat hij het leven van Dean en Sam al goed verknoeid had door ze mee te sleuren in zijn zoektocht naar de YED, maar bij Adam (die hij pas leerde kennen toen 'ie 12 was) kreeg hij een kans om het "goed" te doen. Hoewel John niet eens in de aflevering zat, was hij er toch een groot onderdeel van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
SPOILER: SPN 4x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op maandag 27 april 2009 18:00 schreef dutch-treat het volgende:
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:idd ... ik haat wachten (of gewoon weer alle seizoenen herbekijken)SPOILER: SPN 4x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En inderdaad, preview aan het eind.
Dat zag er inderdaad scary uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Jnk18 het volgende:
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...
I fear one Hell of a cliffhangerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
...maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!
De preview is niet alleen voor volgende week, maar er zitten ook al stukken in van 4x22. Deze 2 promoclips zijn alleen voor 4x21:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef SoltaiiCon het volgende:
Tering! Die preview van volgende week, vette shit.
SPOILER: omgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPN 4x21 promo 1 (SPOILERS)SPOILER: En hier zijn 3 promopics (lq) voor 4x22 (source: BuddyTV)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 02-05-2009 14:36:41 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILER: OMFGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 3 clips:SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Theorie/SpeculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end![]()
Intens allemaal! Aan de ene kant kijk ik nu erg uit naar de finale, aan de andere kant vind ik het wel heel jammer dat we straks weer een paar maanden zonder Supernatural zitten.
Die theorie hierboven lijkt me overigens erg plausibel.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...![]()
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Dat is denk ik juist het punt. Dean begint steeds meer op zn pa te lijken qua gedrag, dat is precies hoe zijn vader reageerde in flashbacks van Sam's gedachten in eerdere seizoenen. Het "je kunt 't niet aan", "je bent niet sterk genoeg" geneuzel, terwijl Sam juist de sterkste van de twee is denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezienen ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Ik vond het een erg sterke aflevering. Vooral als voorloper voor een seizoensfinale. Ze hebben ontzettend veel dingen 'opengehaald' nu, waardoor de finale denk ik 1 groot action-packed spektakel wordt, Supernatural kennende.![]()
Godsamme, de cliffhanger dit jaar is nog erger dan die van seizoen 3. En nu het lange wachten...
Hij was wel erg tof
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Goeie finale, zaten een paar toffe twists in die ik niet zag aankomen![]()
Als volgend seizoen idd het laatste seizoen van de serie is gaat ie ongetwijfeld mooi worden.
Grappig dat het einde exact hetzelfde was als bij Lost.![]()
Geweldig einde!
Dat het uiteindelijk zou gebeuren had ik wel verwacht maar hoe de engelen ermee omgaan. Wel logisch maar nu zitten de winchesters in de problemen. Iedereen wil hun dood eigenlijk![]()
En dan het einde, net als Lost maar dan nog erger imo.
Dan moeten we nog vet lang wachten![]()
![]()
Godsgloeiende cliffhanger^@#&^@#*&(@#%$@!*@&*&@#*&%$@ Aardige na-aperij van Lost. Ook al is het geen na-aperij
Ik weet niet welke cliffhanger ik kutter vind. Deze of die van Lost. Let wel: met kut bedoel ik eigenlijk super gaaf![]()
Even heerlijk zomer vieren, en dan loos in seizoen 5![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Geweldige Seasons Finale!
Vind persoonlijk de cliffhanger niet eens zo heel erg.
ben wel benieuwd hoe ze Lucifer terug in het doosje doen.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Heerlijk hoe zij Sam (en ons) heeft bespeeld
Ik ben echt benieuwd hoe het volgende seizoen zal zijn.
Daar bij supernatural weten ze wel hoe ze cliffhangers moeten schrijven. Vorig seizoen was dat met dean in hell en nu lucifer himself hehe.![]()
....HE'S COMING![]()
Heerlijke finale, met onverwachte wendingen en dan zo'n cliffhanger.. damn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning![]()
Geweldige aflevering, goed einde. Dat Ruby dubbelspel speelde had ik wel verwacht, van de angels not so much. Errug vervelend om nu maanden te moeten wachten, again.~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Uiteindelijk bleek het verschil tussen goed en kwaad niet zwart/wit te zijn. Dat wisten we natuurlijk al, want het is een thema dat als een rode draad door de serie loopt. Maar in deze verhaallijn hebben ze dit weten op te blazen tot epische proporties. Erg tof.
Uiteindelijk ook een erg briljante beslissing om Sam en Dean allebei een andere weg te laten bewandelen naar hetzelfde doel. En allebei blijken ze niet meer dan handpoppen te zijn geweest voor een groter plan.
Ik heb het gevoel dat er het komende seizoen twee hele pissige hunters rondlopen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.![]()
Denk dat God niet is,of iig een chicken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
want wat zei die ene angel ook alweer?
"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.![]()
Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Waarom zou dat niet kunnen? Lucifer is ooit gevangen gezet en dan is het wel ironisch dat een van de zegels om hem te moeten bevrijden uiteindelijk zijn eerste schepping is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
De grote baas heeft ook zijn humor.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Misschien daaromquote:Op Donderdag 07 mei 2009 10:08 schreef Vanhorn het volgende:
When Ruby tells Sam that Lilith was the first human to be turned demon (and therefore the only one that could break the last seal), did anyone else feel she was totally playing him? I get the feeling that Sam is supposed to be the first human to turn demon and therefore break the seal. Hopefully something will stop him from going all the way (because I don't know how you come back from fully turning demon) but I think it's him, not Lilith. My poor boys. Kripke, you'd better fix them!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Toffe aflevering![]()
Ik was niet zo verbaasd over Ruby's actie en over het feit dat Liliths dood het laatste zegel was, het zegel dat door Sam gebroken werd zoals Dean het eerste brak; wat me wel verbaasde was het feit dat de Engelen dus nooit van plan waren om de Apocalyps te stoppen, maar dat ze alleen Lucifer uit de weg willen hebben zodat ze zelf dingen in de hand kunnen houden.
Was ook aangenaam verrast door de twist dat Sam dus nooit echt kon doen wat hij deed door het demonenbloed ("It was never the blood"), maar dat het constant de 'power of suggestion' was.
Ik vond Chuck ook weer een geweldige toevoeging; heb je net het einde der tijden voorspeld en besluit je wat hoeren in te huren, worden je plannen wreed verstoord door je eigen hoofdpersonen die je verhaal proberen te herschrijven
Liliths dood is naar mijn idee net zo plausibel als het bloedvergieten in de Hel door een rechtschapen mens, of elk van de andere zegels die we dit seizoen hebben gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
"God has left the building"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:55 schreef Rainesz het volgende:
"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.![]()
Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...
![]()
En mijn ideeën zijn net zo vergezocht waarschijnlijk, maar toen Zachariah Dean vertelde dat hij Lucifer moet tegenhouden lieten ze alweer een schilderij zien van de Aartsengel Michaël die Lucifer neerslaat (net als in 2x13 'Houses of the Holy'), dat bevestigde weer het vermoeden/idee dat ik al een tijd heb dat er een connectie is tussen Dean & Michaël en Sam & Lucifer. Met name Sam/Lucifer is iets was nog steeds goed mogelijk is; in het begin van 4x22 vertelt Lucifer aan Azazel dat 'ie een speciaal kind moet vinden en dat "kind" is nu precies daar op het moment dat Lucifer herrijst *bites nails*. En we hebben totaal geen idee wat er is gebeurt tussen Cas, Chuck en een () Aartsengel.
dutch-treat, wat bedoel je met "It was never the blood". Dat heb ik volgens mij gemist. Please explain
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Sam vroeg waarom Ruby hem constant haar demonen bloed gaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat bedoel je met "It was never the blood". Dat heb ik volgens mij gemist. Please explain
waarop Ruby zei het is niet het bloed,wat je tot dit heeft gebracht.
Het was altijd al in je
Mijn quote was uit m'n hoofd. Het stuk wat ik bedoelde is dit (nadat Sam Lilith heeft gedood):
Sam: "The blood. You poisoned me!"
Ruby: "No, it wasn't the blood, it was you and your choices. I just gave you the options and you chose the right path...every time. You didn't need the feather to fly, you had it in you the whole time, Dumbo."
Dus Sams demonenogen, zijn kracht om alle lage demonen, maar ook Alistair en Lilith te vermoorden was iets wat 'ie altijd al kon, hij moest er alleen in geloven en Deans dood en Ruby's leugens maakte dat hij wilde en geloofde dat het bloed hem die kracht gaf.
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 17-05-2009 01:23:59 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Hele matige aflevering, de seizoensfinale. Dat hele gedoe met die kerk van 1972 was eigenlijk onnodig. Tempo lag ontzettend laag, tot de laatste 7-8 minuten (toen was het tempo té hoog).
En wat is nu het nettoresultaat na aflevering 22?
1. Sam & Dean staan weer naast elkaar zoals ieder seizoen ongeveer.
2. Geen Ruby, geen Lillith en andere personages meer.
Een beetje een makkelijke manier om de serie te ontdoen van veel karakters (complexiteit) zodat de broers zij aan zij kunnen vechten tegen Lucifer (die gewoon in het lichaam van een man zal gaan zitten). De jacht op Yellow eye, de jacht op Lillith, hopelijk niet te veel herhaling in seizoen 5.
Dat het lichaam van Sam bestemd is als lichaam voor Lucifer geloof ik niet meer in. Dan zou de Cliffhanger waarschijnlijk eentje zijn geweest waarin Sam zijn ogen open doet, zijn ogen een andere kleur hebben en dat als afsluiting zijn gebruikt. Dat zou nog wel steeds het beste zijn, dat Dean uiteindelijk Sam moet doden aan het einde van seizoen 5. Hoe moet je anders een serie stoppen?![]()
Wel we weten nu in ieder geval dat Lucifer degene was die Azazel op pad stuurde om een speciaal kind te zoeken een jaar voordat Azazel in contact komt met Mary Campbell en John Winchester.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:35 schreef Fuguu het volgende:
Hele matige aflevering, de seizoensfinale. Dat hele gedoe met die kerk van 1972 was eigenlijk onnodig.Mmmm, de Apocalypsquote:En wat is nu het nettoresultaat na aflevering 22?
We hebben nu Castiel, Zachariah, Chuck, Lucifer en er komen ongetwijfeld nog meer karakters bij.quote:2. Geen Ruby, geen Lillith en andere personages meer.
...
Een beetje een makkelijke manier om de serie te ontdoen van veel karakters (complexiteit)
...
De jacht op Yellow eye, de jacht op Lillith, hopelijk niet te veel herhaling in seizoen 5.
De rol van Ruby en Lilith leek me wel uitgespeeld, maar inderdaad nog een seizoen achter iets of iemand aanhollen lijkt me wat uitgekauwd.SPOILER: CastielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit het nog steeds niet uit; tenslotte is Sam daar waar Lucifer nu is. Maar het kan ook heel goed dat we in het 5e seizoen Dean en Sam (+ anderen) op de vlucht zien om te ontkomen aan de lotsbestemming die respectievelijk de Engelen en de Demonen voor ze in gedachten hebben.quote:Dat het lichaam van Sam bestemd is als lichaam voor Lucifer geloof ik niet meer in.quote:Hoe moet je anders een serie stoppen?
[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 17-05-2009 11:55:50 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Sorry dubbel
Erg goeie afsluiter van het seizoen als je het mij vraagt. Ik kijk uit naar het volgendeAankomend seizoen is 100% zeker de laatste?
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
dat had ik eigenlijk ook nog niet gehoord, dat het volgende seizoen het laatste zou worden![]()
vond het wel een vette finale. Er zaten wel heel wat plottwists in. ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
En toch vond ik de cliffhanger van seizoen 1 nog steeds het best...
Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.quote:Carry on my wayward son,
For there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Now don't you cry no more![]()
toevallig heb ik m gisteren gedownload omdat ik hem weer hoorde in deze afleveringquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.
[..]
idd vette plaat, hoe oud ie ook al is
Dit was het laatste wat ik erover gelezen heb:quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Frankii het volgende:
Erg goeie afsluiter van het seizoen als je het mij vraagt. Ik kijk uit naar het volgendeAankomend seizoen is 100% zeker de laatste?
Supernatural: The Stars and Creator Want It to End? No Season Six?![]()
Dat nummer geeft me echt het supernatural gevoel als ik 'm luister.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.
[..]
Vind de intro ook gewoon zo vet klinken.
Dean die Castiel een knal geeft![]()
![]()
Toen ik de aflevering voor het eerst opstarte dacht ik even dat ik de verkeerde had gedownload. Ze hebben dat nummer al vaker gebruikt. Maar het klopt inderdaad wel. Dat nummer ís gewoon supernatural.![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat het laatste seizoen het laatste is. Op een gegeven moment is de koek op en je kunt het verhaal niet steeds groter maken.
Nog één seizoen om alles af te sluiten. Ik kijk er naar uit.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ze hadden dat nummer al 3 x eerder gebruikt. Het zit telkens in een aflevering aan het einde van elk seizoenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ze hebben dat nummer al vaker gebruikt. Maar het klopt inderdaad wel. Dat nummer ís gewoon supernatural.
Eens! Hoe zeer ik ook van deze serie hou, ik denk dat dit vijfde seizoen een geweldig seizoen wordt om alles af te ronden, maar daarna kan het alleen maar 'downhill' gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat het laatste seizoen het laatste is. Op een gegeven moment is de koek op en je kunt het verhaal niet steeds groter maken.
Nog één seizoen om alles af te sluiten. Ik kijk er naar uit.
![]()
En het liefst eindigen met een mooie en/of dramatische laatste scene met daaronder het eerder besproken, geweldige "Carry On Wayward Son"
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja 3x eerder plus de meest recente is totaal 4 x (dus 1x per seizoen), maar het heeft wel in een groot aantal promos ed gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Tim86 het volgende:
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..
Van Wiki:
" "Carry On Wayward Son" has been used to promote the The CW Television Network television show Supernatural, and was used in the opening moments of "Salvation" (Season 1, Episode 21), "All Hell Breaks Loose, Part 2" (Season 2, Episode 22), "No Rest For the Wicked" (Season 3, Episode 16), and "Lucifer Rising" (Season 4, Episode 22) when they recap the story so far. Fans commonly link the show to the song now, due to its use and lyrics (The lead characters are from Kansas, and are, in a way, "Wayward Sons"). The song is used to recap the show on each seasons' finale."Live your life each day, Meet the tides my friend
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Gewoon downloaden zal het antwoord van 95% hier zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Denk dat de meeste het indd downloaden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!
HD kwaliteit is top!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat de meeste het indd downloaden!
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!![]()
Kijken of seizoen 3 nog te vinden is dan..Thanks all..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb ze ook allemaal op dvd trouwens, must have
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik koop het als alle series op Blu-Ray beschikbaar zijn.Dat heeft deze vette serie verdiend.Net als Dexter.![]()
Net pas de laatste twee eps gezien... I LOOOOOOOOOOVE THIS SHOW! Omg omg omg omg omg Lucifer is er en we're gonna fight him!!!! Deam en Sam, zo mooi hoe ze toch weer altijd bij elkaar komen. Ruby
![]()
![]()
!! Waaaaaaaah wat is dit toch een toffe serie
!!
You can take that peace and shove it up your little white ass. Vind ik toch wel een van de mooiste quotes van deze twee laatste eps,
![]()
!
Whatever I want.![]()
lilly white ass toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Net pas de laatste twee eps gezien... I LOOOOOOOOOOVE THIS SHOW! Omg omg omg omg omg Lucifer is er en we're gonna fight him!!!! Deam en Sam, zo mooi hoe ze toch weer altijd bij elkaar komen. Ruby
![]()
![]()
!! Waaaaaaaah wat is dit toch een toffe serie
!!
You can take that peace and shove it up your little white ass. Vind ik toch wel een van de mooiste quotes van deze twee laatste eps,
![]()
!
of ben ik zo'n oen?
Hij mompelt het een beetje. Klinkt ook wel als lilly, zal het misschien wel zijn. Tomaato, tomatoe.Whatever I want.![]()
hahaha ja tuurlijk! dan heb ik namelijk gelijk en daar houd ik erg vanquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:55 schreef PeRi het volgende:
Maakt het wat uit dan?. Zal even terugspoelen.
Yup!quote:![]()
't Is "lily-white ass" om helemaal precies te zijn(lelieblanke dus ipv kleine witte
) *is nitpicker*
Ik kan me voorstellen dat de CW haar, waarschijnlijk, bestlopende series wil houden, maar ik denk nog steeds dat ze met SPN na het vijfde seizoen moeten stoppen. Hoewel ze [Ostroff] gelijk heeft over de kijkcijfers denk ik dat er wel écht een verhaal moet zijn om een eventueel zesde seizoen te vullen en te laten slagen; bovendien kan ik me -mede gezien wat recente uitspraken- voorstellen dat Jensen en Jared niet staan te springen om nog een seizoen te doen.quote:CW Boss: Smallville and Supernatural Are Not Necessarily Entering Final Seasons
They soon will be split up — Smallville is moving to Fridays at 8 — but Clark Kent and the Winchester brothers still have something in common: Despite rumblings surrounding both shows, neither is necessarily entering its final season this fall.
Asked if Clark Kent will hang up his red windbreaker after Season 9, CW entertainment president Dawn Ostroff told TVGuide.com on Thursday, "No .... It's not necessarily the last season." Ostroff then volunteered, "I hope it's not."
Similarly, Eric Kripke has maintained in recent years that Supernatural is operating on a five-year plan, meaning this next cycle would conclude Sam and Dean's saga. Ostroff, though, says she is adopting a "We'll see how the season goes" outlook.
After all, "[The Supernatural creative team] did a really good job this year," Ostroff notes, "and it really paid off in the ratings."
Come fall, The Vampire Diaries will lead into Supernatural on Thursdays, while Fox is moving Fringe to that Thursdays-at-9 time period.
source: TV Guide
'Quit while you're ahead'
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 22-05-2009 23:23:53 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Doe nou niet zo nonchalant. Geef gewoon toe dat je verkeerd zit en het maakt heel veel uit. HEEL VEEL. Je denkt toch niet dat de schrijversteam van supernatural juist bij oneliners iets op een last minute post-it schrijven en dan doorgeven aan de acteurs....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef PeRi het volgende:
Hij mompelt het een beetje. Klinkt ook wel als lilly, zal het misschien wel zijn. Tomaato, tomatoe.
Heb toch even wat respect ja. Anders kijk je gewoon niet ok? Tomaato tometo mijn arsh.
Jij =
A little bit hateful![]()
Eerlijk gezegd hoop ik dat Sam en Dean nou eens ophouden met boos op elkaar zijn, dat maakt de serie voor mij 10 keer beter. Ik begon de humor echt te missen.
Verder: De cliffhanger was echt weer![]()
![]()
![]()
![]()
My thoughts exactly. In vergelijking met de voorgaande epi's vond ik de finale best een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat Sam en Dean nou eens ophouden met boos op elkaar zijn, dat maakt de serie voor mij 10 keer beter. Ik begon de humor echt te missen.
Verder: De cliffhanger was echt weer![]()
![]()
Amen.![]()
De CW heeft een nieuwe promo pic vrijgegeven voor seizoen 5:
klik voor full size
Het zit er wel uit als een vrij goedkope photoshop van oude foto's - bezuinigingen?
Btw, voor wie er een Twitter account heeft, zowel Misha Collins als Jim Beaver zijn via Twitter te volgen:
@mishacollins
@jumblejim
Vooral Misha is grappig om te lezen.Live your life each day, Meet the tides my friend
wat een lelijke pic imo. mooi groen is niet lelijk... maar lelijk groen eigenlijk wel. Sam ziet er echt uit als een doetje!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Vind niemand de Borstkast van Sam buiten proporties?
Beetje rare vorm imo!
Verder niks bijzonders de foto,kan iig niet wachten tot het begint.
ja maar zo ergquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Sam IS een doetje....
Dean is de man....
Waarschijnlijk was dit een photoshoot nadat Jared flink getraind had voor de opnamen van 'Friday the 13th'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Rainesz het volgende:
Vind niemand de Borstkast van Sam buiten proporties?
Beetje rare vorm imo!
Ik vind dat groen ook afschuwelijk, heb ze nog nooit zulke felle kleuren zien dragen...misschien dé manier om Lucifer op een afstand te houden![]()
Sam is, Dean is
dean en deanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt wel een foto uit Gilmore Girls...
^![]()
'k Vond dat zó irritant in het begin. Ik heb GG van begin tot eind gevolgd en toen ik SPN begon te kijken, bleef ik Sam maar Dean noemen en Dean Sam
Deanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:40 schreef Jivis het volgende:
Debiele castfoto zeg.
Maarja, die promofoto's waren de laatste jaren ook niet bijster interessant.
^![]()
![]()
Deze vind ik trouwens ook geweldig...en bovendien is 'ie heel wat actueler dan degene die ze nu gebruiken:
degene die ik linkte vind ik een beetje te blijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:11 schreef dutch-treat het volgende:
^![]()
![]()
Deze vind ik trouwens ook geweldig...en bovendien is 'ie heel wat actueler dan degene die ze nu gebruiken:
[ afbeelding ]
maar dean is wel erg
![]()
idd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: