abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68352830
Hmm deze vond ik wat minder, en idd beetje veel gore.
pi_68354843
Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood

Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_68354960
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood

Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.
Zeker weten.Vele mensen vreesden al dat de broer als vaste personage zou komen en hij is bij de introductie al dood.Leuke twist.
pi_68363276
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
pi_68363413
Ik vond het ronduit saai. Heb voor het eerst delen vooruit zitten spoelen
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:42:47 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68363979
Nou, ik vond het echt niet saai. Toffe ep wat mij betreft. leuke twist met die broer.
pi_68365398
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
pi_68365707
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:21:21 #109
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68366010
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
De titel van de aflevering was al aardig een hint.
Plus het feit dat ze in Cousin Oliver's Diner zaten Dat was nog eens een extra hint van Kripke & Co. dat ze echt niet van plan waren dit karakter langer dan nodig in de serie te houden.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Was wel okay deze aflevering.Maar ligt het aan mij of wordt Supernatural steeds bloederiger? Niet dat het mij stoort maar de gore neemt wel toe.
Ik heb toevallig (of niet zo toevallig ) de afgelopen twee weken weer wat afleveringen van seizoen 1 en 2 zitten kijken, maar daar komen toch ook wel heel wat 'gore' voorbij.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
En wat dan nog? Hoewel de meesten het hele Apocalyps verhaal en de 'Angels vs. Demons' geweldig vinden, zijn er ook nog steeds zeer veel mensen die genieten van af en toe een 'Monster of the Week' aflevering.

En zoals wolfrolf al zei, het was een goede verdieping van de karakters. Dean die in eerste instantie zwaar 'pissed' is over John en hoe deze Adam blijkbaar wel een "normaal" leven gunde, maar toch in de loop van de aflevering meer en meer inziet waarom John die beslissing genomen heeft en zelfs zover gaat dat hij Sam probeert tegen te houden als die Adam het vak wil leren.

Bovendien was de parallel tussen de 'ghouls' en Sam ook erg interessant; hun queeste om wraak te nemen op degene (John) die hun ouderfiguur vermoordde maakte hen pas echt kwaadaardig, net zoals Sam zijn queeste om wraak te nemen op degene (Lilith) die zijn ouderfiguur (Dean) naar de hel stuurde hem pas echt tot actie dwong en hem de realiteit uit het oog laat verliezen.

Vergeet ook niet de opmerking van de 'ghouls' "You are what you eat" en het feit dat we wel zeer duidelijk te zien kregen hoeveel bloed Sam verloor (dat moet toch weer aangevuld worden); volgens mij toch ook een heldere verwijzing naar het grotere verhaal.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
Juist wel. Blijkbaar besefte hij (te laat) dat hij het leven van Dean en Sam al goed verknoeid had door ze mee te sleuren in zijn zoektocht naar de YED, maar bij Adam (die hij pas leerde kennen toen 'ie 12 was) kreeg hij een kans om het "goed" te doen. Hoewel John niet eens in de aflevering zat, was hij er toch een groot onderdeel van.

Promo 4x20 (SPOILERS!)

[ Bericht 6% gewijzigd door dutch-treat op 25-04-2009 14:34:08 ]
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:02:23 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68369308
Nieuwe aflevering weer zag ik, eindelijk! Vanavond of morgen eens lekker genieten weer .
Whatever I want.
pi_68377295
ik heb net even gekeken... vond het wel redelijk vermakelijk.. ben niet heel erg enthousiast deze week
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 april 2009 @ 20:58:09 #112
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68404197
Ik vond het wel een mooie aflevering, alleen zo voorspelbaar dat ghouls Adam al gepakt hadden en ze wraak wilden, al ging het na de attack op Sam ineens heel erg hard met de aflevering terwijl het juist zo mooi werd opgebouwd. Ik wijt het maar aan de 40 minuten die ze maar hebben. Maar ik vind het toch bijna jammer dat Adam maar 1 episode mee gaat.

Zo mooi hoe ze het met zn drieën eigenlijk misschien wel zouden redden. Sam die zoveel weg heeft van Adam, doet weer aan John denken die Sam eigenlijk ook enigszins buiten alles probeerde te houden wat hem dan bij Adam wel lukte en Dean die het ook zo mooi inzag, Dean die steeds meer op John gaat lijken. Prachtig. I love this show! Het wordt steeds beter en beter en ik kan echt weer niet wachten op de volgende ep.
Whatever I want.
  maandag 27 april 2009 @ 18:00:37 #113
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68430358
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:
SPOILER: SPN 4x22
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
A journey to the end
pi_68492540
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:00 schreef dutch-treat het volgende:
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:
SPOILER: SPN 4x22
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
idd ... ik haat wachten (of gewoon weer alle seizoenen herbekijken)
SPOILER
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:27:12 #115
41127 Richardfun
Redemption
pi_68551494
Holy...fucking...shit!

De ep was zeker tof, dat staat buiten kijf, maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!

Oh, pointer voor de mensen die compleet spoilervrij willen zijn. Ik ben dat normaal ook, maar bij de gewone xvid release van vandaag (van qfm of zo dacht ik) zit een preview van ongeveer 30sec aan het einde v/d ep. Bizar goede preview, en ik ben blij hem gezien te hebben. Maar als je dus echt niks wilt weten, you have been warned!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:02:31 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68552292
Pfff....

Dit is zeker geen filler ep, dus al die zeurders zijn nu ook weer tevreden. Kippenvel-moment:
SPOILER
En inderdaad, preview aan het eind.
pi_68557385
Dat einde Waar gaat dit heen??!

Wel matig dat ze blijkbaar het nodig vonden een extra reclameblok door deze aflevering heen te gooien, gezien de lengte van krap 38 minuten
pi_68560864
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...

En Castiel/Jimmy was ook geweldig. Heel goed geacteerd van die gast!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:11:18 #119
108096 Ogala
Halo 2
pi_68563104
Evil Sammy!!
pi_68574157
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Jnk18 het volgende:
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...
Dat zag er inderdaad scary uit Sam de junk.

De preview was vét. Can't wait!!
pi_68578115
Tering! Die preview van volgende week, vette shit. Supernatural is toch echt wel de vetste serie out there
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:29:25 #122
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68589790
Wow!

Dit was nu al de tweede keer dat iemand iets wil vertellen en wordt tegengehouden door Hogere Machten; eerst de Profeet Chuck die 'iets' ziet maar dit niet mag vertellen en nu Cas die voordat hij wat kan zeggen uit zijn 'vessel' wordt gesleurd en blijkbaar flink de les wordt gelezen - ik geloof dat zijn opmerking "I serve Heaven, I don't serve Man. And I certainly don't serve you." meer bedoeld was om anderen op een dwaalspoor te brengen; hij had al twijfels en deze zijn nu waarschijnlijk alleen maar groter geworden.

Anna's rol wordt ook steeds interessanter. En wat is er met Ruby? - waarom reageert zij (doelbewust!?) niet op Sam zijn telefoontjes? Ik hoop dat Dean en Bobby op tijd hebben ingegrepen om Sam nog te redden van z'n verslaving.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
...maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!
I fear one Hell of a cliffhanger
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef SoltaiiCon het volgende:
Tering! Die preview van volgende week, vette shit.
De preview is niet alleen voor volgende week, maar er zitten ook al stukken in van 4x22. Deze 2 promoclips zijn alleen voor 4x21:
SPOILER: omg
SPN 4x21 promo 1 (SPOILERS)

SPOILER: En hier zijn 3 promopics (lq) voor 4x22 (source: BuddyTV)

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 02-05-2009 14:36:41 ]
A journey to the end
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:54:37 #123
133369 Jivis
Critikut
pi_68606055
Ik vind dit misschien wel het beste seizoen tot nu toe. Een interessante plotlijn, leuke wendingen en toffe nieuwe personages. Ik vind Castiel echt een held, die mag blijven. Supernatural .
Amen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:49:05 #124
164755 Mss
kutHOEr
pi_68697631
Wat een GAVE ep
Aids.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:16:58 #125
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68747319
Clip van 2 minuten uit de aflevering van morgen (spoilers natuurlijk):

A journey to the end
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:04:18 #126
251119 Rainesz
flets outz
pi_68773068
ben benieuwd,ben na een tip van een kameraad deze serie gaan kijken en vorige week in me vakantie 3 seizoenen ingehaald...
Serie tot so far is geweldig iig!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:33:14 #127
41127 Richardfun
Redemption
pi_68807632
Wederom een erg toffe ep, maar ik dacht dat het deze week al de finale was. Klein beetje een let-down dus voor me
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:21:23 #128
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68838494
Wat een prachtige, maar hartverscheurende aflevering. Sam die werkelijk niet meer zonder demonenbloed lijkt te kunnen en Dean die (precies, bijna letterlijk zelfs, als John) in zijn machteloosheid alle verkeerde dingen zegt; de Apocalyps is bijna onvermijdelijk

Promo voor de finale:

SPOILER: OMFG
En 3 clips:

SPOILER: Re
SPOILER: Theorie/Speculatie
A journey to the end
  zondag 10 mei 2009 @ 12:05:47 #129
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_68866924
Intens allemaal! Aan de ene kant kijk ik nu erg uit naar de finale, aan de andere kant vind ik het wel heel jammer dat we straks weer een paar maanden zonder Supernatural zitten.
Die theorie hierboven lijkt me overigens erg plausibel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_68894740
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
pi_68895627
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezien en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68922582
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezien en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Dat is denk ik juist het punt. Dean begint steeds meer op zn pa te lijken qua gedrag, dat is precies hoe zijn vader reageerde in flashbacks van Sam's gedachten in eerdere seizoenen. Het "je kunt 't niet aan", "je bent niet sterk genoeg" geneuzel, terwijl Sam juist de sterkste van de twee is denk ik.

Ik vond het een erg sterke aflevering. Vooral als voorloper voor een seizoensfinale. Ze hebben ontzettend veel dingen 'opengehaald' nu, waardoor de finale denk ik 1 groot action-packed spektakel wordt, Supernatural kennende.
pi_69044125
Wow wat een superaflevering vooral het einde kan niet wachten op het volgende seizoen echt top
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:38:14 #134
41127 Richardfun
Redemption
pi_69045128
Godsamme, de cliffhanger dit jaar is nog erger dan die van seizoen 3. En nu het lange wachten...

Hij was wel erg tof
pi_69055657
Goeie finale, zaten een paar toffe twists in die ik niet zag aankomen

Als volgend seizoen idd het laatste seizoen van de serie is gaat ie ongetwijfeld mooi worden.

Grappig dat het einde exact hetzelfde was als bij Lost.
pi_69058866
AARGGGHH MAJOR CLIFFHANGER!! bah bah bah!!
pi_69061430
Cliffhanger

Finale
Heb genoten mja helaas moeten we ee ntijd wachten voor het nieuwe seizoen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:45:53 #138
210599 bziel
webdesigner
pi_69061460
Geweldig einde!
Dat het uiteindelijk zou gebeuren had ik wel verwacht maar hoe de engelen ermee omgaan. Wel logisch maar nu zitten de winchesters in de problemen. Iedereen wil hun dood eigenlijk

En dan het einde, net als Lost maar dan nog erger imo.
Dan moeten we nog vet lang wachten
pi_69072785
Godsgloeiende cliffhanger^@#&^@#*&(@#%$@!*&#@&*&@#*&%$@ Aardige na-aperij van Lost. Ook al is het geen na-aperij

Ik weet niet welke cliffhanger ik kutter vind. Deze of die van Lost. Let wel: met kut bedoel ik eigenlijk super gaaf

Even heerlijk zomer vieren, en dan loos in seizoen 5
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:08:42 #140
133369 Jivis
Critikut
pi_69073823
Wel toffe finale. Aardig frustrerend einde .
Amen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 00:10:52 #141
251119 Rainesz
flets outz
pi_69076048
Geweldige Seasons Finale!

Vind persoonlijk de cliffhanger niet eens zo heel erg.
ben wel benieuwd hoe ze Lucifer terug in het doosje doen.
pi_69076372
Ben beniewd of we lucifer wel te zien krijgen. En zo ja, hoe hij er dan uit zal zien.
pi_69076439
Heerlijk hoe zij Sam (en ons) heeft bespeeld
Ik ben echt benieuwd hoe het volgende seizoen zal zijn.

Daar bij supernatural weten ze wel hoe ze cliffhangers moeten schrijven. Vorig seizoen was dat met dean in hell en nu lucifer himself hehe.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:12:12 #144
107005 Saviola
CM Legend
pi_69077667
....HE'S COMING

Heerlijke finale, met onverwachte wendingen en dan zo'n cliffhanger.. damn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_69078055
Omfg! Ben gewoon sprakeloos er van..
  zaterdag 16 mei 2009 @ 02:15:25 #146
19242 yavanna
Results may vary.
pi_69078532
Geweldige aflevering, goed einde. Dat Ruby dubbelspel speelde had ik wel verwacht, van de angels not so much. Errug vervelend om nu maanden te moeten wachten, again.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:33:41 #147
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69082211
Uiteindelijk bleek het verschil tussen goed en kwaad niet zwart/wit te zijn. Dat wisten we natuurlijk al, want het is een thema dat als een rode draad door de serie loopt. Maar in deze verhaallijn hebben ze dit weten op te blazen tot epische proporties. Erg tof.
Uiteindelijk ook een erg briljante beslissing om Sam en Dean allebei een andere weg te laten bewandelen naar hetzelfde doel. En allebei blijken ze niet meer dan handpoppen te zijn geweest voor een groter plan.

Ik heb het gevoel dat er het komende seizoen twee hele pissige hunters rondlopen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:34:49 #148
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69082242
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
pi_69084208
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:55:19 #150
251119 Rainesz
flets outz
pi_69084337
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
Denk dat God niet is,of iig een chicken!
want wat zei die ene angel ook alweer?

"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.

Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:02:46 #151
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69084513
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
Waarom zou dat niet kunnen? Lucifer is ooit gevangen gezet en dan is het wel ironisch dat een van de zegels om hem te moeten bevrijden uiteindelijk zijn eerste schepping is.
De grote baas heeft ook zijn humor.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:35:02 #152
251119 Rainesz
flets outz
pi_69085284
quote:
Op Donderdag 07 mei 2009 10:08 schreef Vanhorn het volgende:
When Ruby tells Sam that Lilith was the first human to be turned demon (and therefore the only one that could break the last seal), did anyone else feel she was totally playing him? I get the feeling that Sam is supposed to be the first human to turn demon and therefore break the seal. Hopefully something will stop him from going all the way (because I don't know how you come back from fully turning demon) but I think it's him, not Lilith. My poor boys. Kripke, you'd better fix them!

Misschien daarom
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:16:11 #153
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69087528
Toffe aflevering

Ik was niet zo verbaasd over Ruby's actie en over het feit dat Liliths dood het laatste zegel was, het zegel dat door Sam gebroken werd zoals Dean het eerste brak; wat me wel verbaasde was het feit dat de Engelen dus nooit van plan waren om de Apocalyps te stoppen, maar dat ze alleen Lucifer uit de weg willen hebben zodat ze zelf dingen in de hand kunnen houden.

Was ook aangenaam verrast door de twist dat Sam dus nooit echt kon doen wat hij deed door het demonenbloed ("It was never the blood" ), maar dat het constant de 'power of suggestion' was.

Ik vond Chuck ook weer een geweldige toevoeging; heb je net het einde der tijden voorspeld en besluit je wat hoeren in te huren, worden je plannen wreed verstoord door je eigen hoofdpersonen die je verhaal proberen te herschrijven
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Liliths dood is naar mijn idee net zo plausibel als het bloedvergieten in de Hel door een rechtschapen mens, of elk van de andere zegels die we dit seizoen hebben gezien.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:55 schreef Rainesz het volgende:
"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.

Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...
"God has left the building"

En mijn ideeën zijn net zo vergezocht waarschijnlijk, maar toen Zachariah Dean vertelde dat hij Lucifer moet tegenhouden lieten ze alweer een schilderij zien van de Aartsengel Michaël die Lucifer neerslaat (net als in 2x13 'Houses of the Holy'), dat bevestigde weer het vermoeden/idee dat ik al een tijd heb dat er een connectie is tussen Dean & Michaël en Sam & Lucifer. Met name Sam/Lucifer is iets was nog steeds goed mogelijk is; in het begin van 4x22 vertelt Lucifer aan Azazel dat 'ie een speciaal kind moet vinden en dat "kind" is nu precies daar op het moment dat Lucifer herrijst *bites nails*. En we hebben totaal geen idee wat er is gebeurt tussen Cas, Chuck en een ( ) Aartsengel.
A journey to the end
pi_69096691
dutch-treat, wat bedoel je met "It was never the blood". Dat heb ik volgens mij gemist. Please explain
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:17:58 #155
251119 Rainesz
flets outz
pi_69102469
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat bedoel je met "It was never the blood". Dat heb ik volgens mij gemist. Please explain
Sam vroeg waarom Ruby hem constant haar demonen bloed gaf!
waarop Ruby zei het is niet het bloed,wat je tot dit heeft gebracht.
Het was altijd al in je
  zondag 17 mei 2009 @ 00:57:37 #156
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69106173
Mijn quote was uit m'n hoofd. Het stuk wat ik bedoelde is dit (nadat Sam Lilith heeft gedood):

Sam: "The blood. You poisoned me!"
Ruby: "No, it wasn't the blood, it was you and your choices. I just gave you the options and you chose the right path...every time. You didn't need the feather to fly, you had it in you the whole time, Dumbo."

Dus Sams demonenogen, zijn kracht om alle lage demonen, maar ook Alistair en Lilith te vermoorden was iets wat 'ie altijd al kon, hij moest er alleen in geloven en Deans dood en Ruby's leugens maakte dat hij wilde en geloofde dat het bloed hem die kracht gaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 17-05-2009 01:23:59 ]
A journey to the end
pi_69111052
Hele matige aflevering, de seizoensfinale. Dat hele gedoe met die kerk van 1972 was eigenlijk onnodig. Tempo lag ontzettend laag, tot de laatste 7-8 minuten (toen was het tempo té hoog).
En wat is nu het nettoresultaat na aflevering 22?

1. Sam & Dean staan weer naast elkaar zoals ieder seizoen ongeveer.
2. Geen Ruby, geen Lillith en andere personages meer.

Een beetje een makkelijke manier om de serie te ontdoen van veel karakters (complexiteit) zodat de broers zij aan zij kunnen vechten tegen Lucifer (die gewoon in het lichaam van een man zal gaan zitten). De jacht op Yellow eye, de jacht op Lillith, hopelijk niet te veel herhaling in seizoen 5.

Dat het lichaam van Sam bestemd is als lichaam voor Lucifer geloof ik niet meer in. Dan zou de Cliffhanger waarschijnlijk eentje zijn geweest waarin Sam zijn ogen open doet, zijn ogen een andere kleur hebben en dat als afsluiting zijn gebruikt. Dat zou nog wel steeds het beste zijn, dat Dean uiteindelijk Sam moet doden aan het einde van seizoen 5. Hoe moet je anders een serie stoppen?
  zondag 17 mei 2009 @ 11:33:44 #158
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69112306
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:35 schreef Fuguu het volgende:
Hele matige aflevering, de seizoensfinale. Dat hele gedoe met die kerk van 1972 was eigenlijk onnodig.
Wel we weten nu in ieder geval dat Lucifer degene was die Azazel op pad stuurde om een speciaal kind te zoeken een jaar voordat Azazel in contact komt met Mary Campbell en John Winchester.
quote:
En wat is nu het nettoresultaat na aflevering 22?
Mmmm, de Apocalyps
quote:
2. Geen Ruby, geen Lillith en andere personages meer.
...
Een beetje een makkelijke manier om de serie te ontdoen van veel karakters (complexiteit)
...
De jacht op Yellow eye, de jacht op Lillith, hopelijk niet te veel herhaling in seizoen 5.
We hebben nu Castiel, Zachariah, Chuck, Lucifer en er komen ongetwijfeld nog meer karakters bij.

De rol van Ruby en Lilith leek me wel uitgespeeld, maar inderdaad nog een seizoen achter iets of iemand aanhollen lijkt me wat uitgekauwd.
SPOILER: Castiel
quote:
Dat het lichaam van Sam bestemd is als lichaam voor Lucifer geloof ik niet meer in.
Ik sluit het nog steeds niet uit; tenslotte is Sam daar waar Lucifer nu is. Maar het kan ook heel goed dat we in het 5e seizoen Dean en Sam (+ anderen) op de vlucht zien om te ontkomen aan de lotsbestemming die respectievelijk de Engelen en de Demonen voor ze in gedachten hebben.
quote:
Hoe moet je anders een serie stoppen?

[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 17-05-2009 11:55:50 ]
A journey to the end
  zondag 17 mei 2009 @ 11:54:26 #159
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69112761
Sorry dubbel
A journey to the end
pi_69117652
Erg goeie afsluiter van het seizoen als je het mij vraagt. Ik kijk uit naar het volgende Aankomend seizoen is 100% zeker de laatste?
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_69135211
dat had ik eigenlijk ook nog niet gehoord, dat het volgende seizoen het laatste zou worden

vond het wel een vette finale. Er zaten wel heel wat plottwists in. ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren
pi_69142001
En toch vond ik de cliffhanger van seizoen 1 nog steeds het best...

Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.
quote:
Carry on my wayward son,
For there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Now don't you cry no more
pi_69142374
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

toevallig heb ik m gisteren gedownload omdat ik hem weer hoorde in deze aflevering idd vette plaat, hoe oud ie ook al is
pi_69143169
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Frankii het volgende:
Erg goeie afsluiter van het seizoen als je het mij vraagt. Ik kijk uit naar het volgende Aankomend seizoen is 100% zeker de laatste?
Dit was het laatste wat ik erover gelezen heb:

Supernatural: The Stars and Creator Want It to End? No Season Six?
pi_69155277
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat nummer geeft me echt het supernatural gevoel als ik 'm luister.
Vind de intro ook gewoon zo vet klinken.

Dean die Castiel een knal geeft
pi_69155578
Toen ik de aflevering voor het eerst opstarte dacht ik even dat ik de verkeerde had gedownload. Ze hebben dat nummer al vaker gebruikt. Maar het klopt inderdaad wel. Dat nummer ís gewoon supernatural.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:45:31 #167
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69161437
Ik hoop eigenlijk wel dat het laatste seizoen het laatste is. Op een gegeven moment is de koek op en je kunt het verhaal niet steeds groter maken.
Nog één seizoen om alles af te sluiten. Ik kijk er naar uit.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:53:56 #168
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69189826
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ze hebben dat nummer al vaker gebruikt. Maar het klopt inderdaad wel. Dat nummer ís gewoon supernatural.
Ze hadden dat nummer al 3 x eerder gebruikt. Het zit telkens in een aflevering aan het einde van elk seizoen
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat het laatste seizoen het laatste is. Op een gegeven moment is de koek op en je kunt het verhaal niet steeds groter maken.
Nog één seizoen om alles af te sluiten. Ik kijk er naar uit.
Eens! Hoe zeer ik ook van deze serie hou, ik denk dat dit vijfde seizoen een geweldig seizoen wordt om alles af te ronden, maar daarna kan het alleen maar 'downhill' gaan

En het liefst eindigen met een mooie en/of dramatische laatste scene met daaronder het eerder besproken, geweldige "Carry On Wayward Son"
A journey to the end
pi_69189928
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:20:25 #170
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69190638
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Tim86 het volgende:
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..
Ja 3x eerder plus de meest recente is totaal 4 x (dus 1x per seizoen), maar het heeft wel in een groot aantal promos ed gezeten.

Van Wiki:
" "Carry On Wayward Son" has been used to promote the The CW Television Network television show Supernatural, and was used in the opening moments of "Salvation" (Season 1, Episode 21), "All Hell Breaks Loose, Part 2" (Season 2, Episode 22), "No Rest For the Wicked" (Season 3, Episode 16), and "Lucifer Rising" (Season 4, Episode 22) when they recap the story so far. Fans commonly link the show to the song now, due to its use and lyrics (The lead characters are from Kansas, and are, in a way, "Wayward Sons"). The song is used to recap the show on each seasons' finale."
A journey to the end
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:02:29 #171
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69262901
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen.. )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69263060
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen.. )
Gewoon downloaden zal het antwoord van 95% hier zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:12:23 #173
251119 Rainesz
flets outz
pi_69263136
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Denk dat de meeste het indd downloaden!
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:22:59 #174
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69263490
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Denk dat de meeste het indd downloaden!
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!
HD kwaliteit is top!
Kijken of seizoen 3 nog te vinden is dan.. Thanks all..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69263531
Ik heb ze ook allemaal op dvd trouwens, must have
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_69263586
Ik koop het als alle series op Blu-Ray beschikbaar zijn.Dat heeft deze vette serie verdiend.Net als Dexter.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:53:37 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69273734
Net pas de laatste twee eps gezien... I LOOOOOOOOOOVE THIS SHOW! Omg omg omg omg omg Lucifer is er en we're gonna fight him!!!! Deam en Sam, zo mooi hoe ze toch weer altijd bij elkaar komen . Ruby !! Waaaaaaaah wat is dit toch een toffe serie !!

You can take that peace and shove it up your little white ass. Vind ik toch wel een van de mooiste quotes van deze twee laatste eps , !
Whatever I want.
pi_69273775
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Net pas de laatste twee eps gezien... I LOOOOOOOOOOVE THIS SHOW! Omg omg omg omg omg Lucifer is er en we're gonna fight him!!!! Deam en Sam, zo mooi hoe ze toch weer altijd bij elkaar komen . Ruby !! Waaaaaaaah wat is dit toch een toffe serie !!

You can take that peace and shove it up your little white ass. Vind ik toch wel een van de mooiste quotes van deze twee laatste eps , !

lilly white ass toch? of ben ik zo'n oen?
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:55:27 #179
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69273792
Maakt het wat uit dan? . Zal even terugspoelen.
Whatever I want.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:56:40 #180
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69273830
Hij mompelt het een beetje. Klinkt ook wel als lilly, zal het misschien wel zijn. Tomaato, tomatoe.
Whatever I want.
pi_69275558
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:55 schreef PeRi het volgende:
Maakt het wat uit dan? . Zal even terugspoelen.
hahaha ja tuurlijk! dan heb ik namelijk gelijk en daar houd ik erg van
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:13:48 #182
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69310155
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:55 schreef PeRi het volgende:
Maakt het wat uit dan?
Yup!

't Is "lily-white ass" om helemaal precies te zijn (lelieblanke dus ipv kleine witte ) *is nitpicker*
quote:
CW Boss: Smallville and Supernatural Are Not Necessarily Entering Final Seasons

They soon will be split up — Smallville is moving to Fridays at 8 — but Clark Kent and the Winchester brothers still have something in common: Despite rumblings surrounding both shows, neither is necessarily entering its final season this fall.

Asked if Clark Kent will hang up his red windbreaker after Season 9, CW entertainment president Dawn Ostroff told TVGuide.com on Thursday, "No .... It's not necessarily the last season." Ostroff then volunteered, "I hope it's not."

Similarly, Eric Kripke has maintained in recent years that Supernatural is operating on a five-year plan, meaning this next cycle would conclude Sam and Dean's saga. Ostroff, though, says she is adopting a "We'll see how the season goes" outlook.

After all, "[The Supernatural creative team] did a really good job this year," Ostroff notes, "and it really paid off in the ratings."

Come fall, The Vampire Diaries will lead into Supernatural on Thursdays, while Fox is moving Fringe to that Thursdays-at-9 time period.

source: TV Guide
Ik kan me voorstellen dat de CW haar, waarschijnlijk, bestlopende series wil houden, maar ik denk nog steeds dat ze met SPN na het vijfde seizoen moeten stoppen. Hoewel ze [Ostroff] gelijk heeft over de kijkcijfers denk ik dat er wel écht een verhaal moet zijn om een eventueel zesde seizoen te vullen en te laten slagen; bovendien kan ik me -mede gezien wat recente uitspraken- voorstellen dat Jensen en Jared niet staan te springen om nog een seizoen te doen.

'Quit while you're ahead'

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 22-05-2009 23:23:53 ]
A journey to the end
pi_69312097
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef PeRi het volgende:
Hij mompelt het een beetje. Klinkt ook wel als lilly, zal het misschien wel zijn. Tomaato, tomatoe.
Doe nou niet zo nonchalant. Geef gewoon toe dat je verkeerd zit en het maakt heel veel uit. HEEL VEEL. Je denkt toch niet dat de schrijversteam van supernatural juist bij oneliners iets op een last minute post-it schrijven en dan doorgeven aan de acteurs....

Heb toch even wat respect ja. Anders kijk je gewoon niet ok? Tomaato tometo mijn arsh.

Jij =
A little bit hateful
pi_69313041
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:03:08 #185
176973 FreakyMrCaleb
-=Same Shit..Different Day=-
pi_69319773
Eerlijk gezegd hoop ik dat Sam en Dean nou eens ophouden met boos op elkaar zijn, dat maakt de serie voor mij 10 keer beter. Ik begon de humor echt te missen.

Verder: De cliffhanger was echt weer
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:36:54 #186
133369 Jivis
Critikut
pi_69320488
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat Sam en Dean nou eens ophouden met boos op elkaar zijn, dat maakt de serie voor mij 10 keer beter. Ik begon de humor echt te missen.

Verder: De cliffhanger was echt weer
My thoughts exactly. In vergelijking met de voorgaande epi's vond ik de finale best een beetje tegenvallen.
Amen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:13:01 #187
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69482132
De CW heeft een nieuwe promo pic vrijgegeven voor seizoen 5:

klik voor full size

Het zit er wel uit als een vrij goedkope photoshop van oude foto's - bezuinigingen?

Btw, voor wie er een Twitter account heeft, zowel Misha Collins als Jim Beaver zijn via Twitter te volgen:

@mishacollins
@jumblejim

Vooral Misha is grappig om te lezen.
A journey to the end
pi_69485562
wat een lelijke pic imo. mooi groen is niet lelijk... maar lelijk groen eigenlijk wel. Sam ziet er echt uit als een doetje!
pi_69485621
Sam IS een doetje....

Dean is de man....
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:52:50 #190
251119 Rainesz
flets outz
pi_69485781
Vind niemand de Borstkast van Sam buiten proporties?
Beetje rare vorm imo!

Verder niks bijzonders de foto,kan iig niet wachten tot het begint.
pi_69485892
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Sam IS een doetje....

Dean is de man....
ja maar zo erg
pi_69486333
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja maar zo erg
lijkt wel een foto uit Gilmore Girls...
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:10:39 #193
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69486367
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Rainesz het volgende:
Vind niemand de Borstkast van Sam buiten proporties?
Beetje rare vorm imo!
Waarschijnlijk was dit een photoshoot nadat Jared flink getraind had voor de opnamen van 'Friday the 13th'.

Ik vind dat groen ook afschuwelijk, heb ze nog nooit zulke felle kleuren zien dragen...misschien dé manier om Lucifer op een afstand te houden

Sam is , Dean is
A journey to the end
pi_69486670
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

lijkt wel een foto uit Gilmore Girls...
dean en dean
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:23:32 #195
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69509790
^

'k Vond dat zó irritant in het begin. Ik heb GG van begin tot eind gevolgd en toen ik SPN begon te kijken, bleef ik Sam maar Dean noemen en Dean Sam
A journey to the end
  zaterdag 30 mei 2009 @ 01:40:04 #196
133369 Jivis
Critikut
pi_69545891
Debiele castfoto zeg.

Maarja, die promofoto's waren de laatste jaren ook niet bijster interessant.
Amen.
pi_69548216
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:40 schreef Jivis het volgende:
Debiele castfoto zeg.

Maarja, die promofoto's waren de laatste jaren ook niet bijster interessant.
Dean
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:11:15 #198
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_69552318
^

Deze vind ik trouwens ook geweldig...en bovendien is 'ie heel wat actueler dan degene die ze nu gebruiken:

A journey to the end
pi_69559865
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:11 schreef dutch-treat het volgende:
^

Deze vind ik trouwens ook geweldig...en bovendien is 'ie heel wat actueler dan degene die ze nu gebruiken:

[ afbeelding ]

degene die ik linkte vind ik een beetje te blij maar dean is wel erg idd!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:16:53 #200
133369 Jivis
Critikut
pi_69560019
Ja hallo, ik val niet op mannen. Ik wil iets episch zoals dit ofzo, met toffe effectjes .
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')